sobota

OUTFIT: Námořník

 
Včera jsme byli s přítelem na procházce, z vesnice do města. Svítilo sluníčko, nebylo téměř ani mráčku. Jednoduše dokolané počasí. Při procházce nám došlo, že bychom mohli pozvat přátele na barbecue. Během chvíle jsme obvolali kamarády, při procházce koupili chleba a mohlo se jít grilovat. Takže včerejšek stál opravdu za to. Dnes už je ale ošklivo a pořádná zima. Takže skvělá příležitost navlíknout se do křiváku a vzít si na uši megasluchátka, ať mi není zima. :D
 

šaty z C&A, svetr z Lindex, boty Crocs, brýle z H&M
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Sluší ti to, ty šatičky jsou krásný :) A já chci taky takhle zrzavý vlásky...:) Můžu se zeptat kolik měříš? :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem prcek, mám asi 163 cm. :)

      Vymazat
    2. Přišla si mi malinká, ale pořád máš o 3 cenťáky víc než já :D

      Vymazat
    3. Tak je možné, že jsem se za těch pár let od měření u doktorky srazila. :)

      Vymazat
  2. Máš krásné oblečení a jsi moc pěkná - nesnáším tě!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27/4/13 19:04

    ten cyklista :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný svetr i šaty! Moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty jsou moc a moc krásné. K teplým měsícům se outfit a lá námořník porstě hodí. NAvíc snad nikdy nevyjde z módy :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne celé, veľmi ti to pristane! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tobě to sekne!!!
    A ta námořnická modř ti krásně ladí k vlasům :) jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc tu ti sluší, od šatů, přes boty, až po brýle!

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty jsou krásné, tenhle střih se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. krásne šaty :) ale hodili by sa mi k tomu opätky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda Evi, ty šaty Ti hrozně moc sluší!!! Jsi v tom vážně nádherná! My jsme taky už grilovali :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja absolutne zbožňujem námornícky štýl, výborný vkus:)
    http://www.luciaknowsbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  13. krásný šatičky,taky bych takový brala

    OdpovědětVymazat
  14. Tie šaty sú úplne úžasné, skvelý outfit :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní28/4/13 14:57

    Šaty hezké, ale ten postoj na druhé fotce je dost nelichotivý.

    OdpovědětVymazat
  16. Heej ty botky jsou super!
    Jinak ti to moc moc sluší. :)
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní28/4/13 23:10

    Krásné šatičky :) Můžu se zeptat kolik stály?

    OdpovědětVymazat
  18. Mam je uz rok, takze cenu si presne nepamatuji. Ale pocitam, ze mohly stat okolo 500 korun. :) Puvodne byly delsi jeste se zelenym pruhem.
    Omlouvam se za diakrituku. Odpovidam z telefonu.

    OdpovědětVymazat
  19. Wow, ty jsi krásná! Chci mít tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  20. my jsme poprvé letos grilovali v sobotu, nenechali jsme si tím ošklivým počasím zkazit chuť :) nakonec mi chutnalo až až!

    OdpovědětVymazat
  21. Krasne fotky, Evi! Ta s Ondrou jen dokresluje milou atmosferu. :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©