čtvrtek

Přírodní kosmetika Nature


Marrionnaud přichází na český trh s novými přírodními produkty značky Nature, která zaručuje z 90% přírodní složení produktů. Značka nabízí celkem 16 produktů. Já jsem dostala nabídku vybrat si jednu z řad.
Když jsem se před čtyřmi týdny podívala do zrcadla, bylo mi jasné, že po řadě na suchou pleť nesáhnu, a tak jsem zvolila produkty pro smíšenou a mastnější pleť.
Pro rýpavé čtenáře... Mohla jsem si taky jako "grgoun" vybrat jinou řadu, protože tato narozdíl od ostatních obsahovala jen dva produkty. :D Ale myslím si, že o množství přece nejde. Hlavní je, zdali si tyhle dva produkty dokáží poradit s mastnější pletí, která mě trápila.
O to mileji jsem byla překvapena, když jsem v balíčku objevila kromě dvou produktů, které jsem si vybrala, navíc micelární vodu. Ráda totiž srovnávám značky a vytvářím imaginární žebříček micelárek. :D


Začala bych tedy hodnocením čistící řady, která je určena pro smíšenou a mastnou pleť.
Jak dobře víte, jsem skeptik. A vůči produktům, které dostanu zdarma mám tendenci být ještě nedůvěřivější a kritičtější. Nevím, čím to je. Ale Světe div se... Oba produkty mě mile překvapily. Kromě toho, že nádherně voněly opravdu dodržely to, co se slibovaly.

INTENZIVNÍ ČISTÍCÍ GEL
Přestože se v názvu dočtete, že se jedná o gel, při prvním použití zjistíte, že se jedná o jemňounký peeling. Na peelingy jsem vlastně nikdy nebyla, protože jsem měla vždy pocit podrážděné pleti. Tento gel obsahuje jemný pudr, který slouží k exfoliaci. Pudr je opravdu jemný, takže k podráždění a červenání pokožky nedochází.  Pleť byla je po aplikaci jemnější. :) 8/10
K dostání v síti parfumerií Marionnaud, 75 ml za cenu 269 Kč.

foto krému

ZMATŇUJÍCÍ KRÉM
Ještě více než z gelu jsem nadšená z toho krému. Nádherně osvěží pleť, jako bych ho měla v lednici. Rychle se vstřebá, pleť je hydratovaná a během chvilky po nanesení ke všemu pleť zmatní. Řekla bych, že to je zatím jeden z těch lepších nebo snad i nejlepší zmatňující krém, který jsem vyzkoušela. Takže dávám 10/10
K dostání v síti parfumerií Marionnaud, 50 ml za cenu 379 Kč


Jak už jsem psala, protože jsem zvolila řadu, která toho moc neobsahovala, dostala jsem navíc micelární vodu z hydratační řady, která obsahuje červený jetel. Micelární vodě v zásadě nemám co vytknout. Jetel voní opravdu hezky. I když na můj vkus by mohla být síla parfemace o trochu jemnější. Ale zrovna o tom jsem se přela se sestrou, která mi micelární vodu vzápětí ukradla, že jí nádherně voní a že o žádné síle parfemace nemám ani přemýšlet. :D Takže pokud budete v Marionnaud doporučuji očichat. :) Odlíčí bez problémů jak rty, obličej, tak oči. Ale přesto mám výtku, a to k obalu, kdy je víčko poněkud fórovější, takže se brzy utrhne. A tak jsem otvírala vodu klasicky odšroubováním celého víčka, tamponek byl nasáklý akorát a víčko alespoň neodpadlo. :D Ale za víčko dám opravdu body dolů, protože to není micelární voda za 80 korun. Není to tedy podle mě voda, která by předčila Biodermu. Přesto to také není propadák. Přesto dám 6/10
 K dostání v síti parfumerií Marionnaud, 200 ml za cenu 239 Kč *
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Ten zmatňující krém vypadá dobře. Zrovna na jaro a léto nějaký sháním, musím se na něj v obchodě podívat.
    A na druhé fotce (vlastně jediné, na které jsi ty) ti to moc sluší.

    PS: na mém blogu právě probíhá první giveaway s lákavými cenami, budu ráda, když se na to mrkneš: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. S tou to kosmetikou ještě zkušenosti nemám ale vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetika vypada moc dobre, ale preiznam se, nejvic me z celeho clanku zaujalo, jak strasne moc ti slusi fialova barva :) Krasna fotka.

    OdpovědětVymazat
  4. Možná ji taky časem vyzkouším ^^

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá docela dobře, nejvíc se mi stejně líbí ty obaly :).

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, nevypadá to vůbec špatně :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zmatňující krém bych využila :-) Jen se bojím, že by na mé plketi nefungoval. Když totiž nanesu bázi či nějaké zmatňovadlo, obvykle pleť vrstvu navíc púovažuje za přítěž a mastí se ještě více :|(

    OdpovědětVymazat
  8. Ten zmatňující krém si taky nemůžu vynachválit :)
    Jinak Ceady, chystáš se na nějaký článek o tvém novém miláčkovi? (Bluebo) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se na to dnes vrhnu. :)

      Vymazat
  9. Zmatňující krém se mi velmi zamlouvá. :)
    http://miraculousstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©