pondělí

RECENZE: Řasenka FALSE LASH WINGS

Řasenku False Lash Wings jsem chtěla vyzkoušet, jakmile jsem uviděla v televizi první reklamu. I když je pravdou, že v reklamě na řasenky mají modelky vždy nalepené řasy, aby je měly nepřekonatelně dlouhé a husté. Ale na reklamě mě zaujal právě zvláštní kartáček. Do té doby jsem totiž takto tvarovaný kartářek neměla a hodně mě zajímalo, co s řasami tento tvar dokáže.
Samotný obal mě naživo zrovna neuchvátil, zdál se zbytečně moc široký a hlavně jsem měla pocit, že se brzy ošoupe. Ale po třech týdnech, co řasenku vlastním došlo jen k minimálnímu "ošoupání". Takže zase tak nekvalitní obal, jak se mi zdálo, to není.

Musím uznat, že při prvním nánosu řasy moc hezky prodlouží. druhého nánosu už by ani nebylo třeba, ale já mám ráda opravdu výrazné oči, takže na objemnější řasy si jednoduše potrpím. Oceňuji, že jsem nalíčení opravdu velice rychle. Měla jsem řasenky, kdy jsem musela nanášet jednu vrstvu za druhou, takže jsem jen u barvení řas vydržela pět minut. :D Můžete si všimnout, že má řasenka tendenci slepovat se, ale zase k žádnému tragickému slepení nedošlo. Takže mám pocit, že tato řasenka směle předčí Lancome.

Nakonec bych chtěla říct, že řasenky jsou hodně o vlastním pocitu. Vysvětlím... Už jsem se mnohokrát setkala s tím, že byl někdo s řasenkou nadmíru spokojen, ale výsledný efekt na fotografii vůbec nebyl znát. A tak Vás napadne, zdali to autorka článku myslí vážně. Přesně takový pocit mám i v tomto případě. Protože když napíšu, že to je jedna z lepších řasenek, věřím, že podle fotky někdo nebude tak nadšený jako já. Ale vážně chci říct, že jsem s výsledkem spokojená.
P.S.: Hned tady na fotce mám foto před a po. Řasy mám vlevo trochu černé, protože jsem si je nechávala u kosmetičky nabarvit. :) Vpravo už je výsledek po dvou nánosech. 


False Lash Wings by Loreal Paris
koupíte ji za 399 korun
HODNOCENÍ: 5/5
 

Myslím si, že tohle je jedna z těch lepších, řasenek, které jsem vyzkoušela.
Určitě se k ní hodlám v budoucnu vrátit. Takže Vám tuhle řasenku moc ráda doporučím. :)
*
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Mne ten kartáček taky zaujal, trošku až děsil:-) Myslím, že výsledek je fajn!

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hrozně líbí ten název řasenky, je kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  3. riasenky sa strašne ťažko fotia. vždy mám pocit, že fotky nezachytili to, čo mali a že výsledok je na prd, pričom sa ja sama cítim ako bohyňa :D takže to chápem

    OdpovědětVymazat
  4. Rozdíl tam opravdu znát jde a dost :) myslím, že ti řasenka udělala krásné řasy. Ono hlavně záleží na kartáčku, že?:) akorát ta cena je trošku vysoká na drogérkovou řasenku:)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní22/4/13 09:20

    Ahoj Ceady, na tuhle recenzi jsem čekala :) já už mám tuhle řasenku pár dnů a zcela souhlasím, že není o nic horší než lancome, před ní jsem měla tu clinique high impact, jak jsi tady chválila a byla jsem s ní taky moc spokojená. I když jsem spíš ve věku tvojí maminky, tvoje recenze se mi kolikrát vyplatilo přečíst :) díky
    wanessa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě moc těší! Já děkuji. :)

      Vymazat
  6. Dělá si na ni zálusk mamka a po přečtení této recenze jí k nákupu dokopu :) rozdíl je dost velký :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, tak ta se mi zamlouvá. Já si teď koupila dvě řasenky a ani s jednou nejsem spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se řasenky jmenují? Ať vím, co nekupovat. ;)

      Vymazat
  8. No upřímně, čekala jsem větší zázrak :) Je supr, že si s ní spokojená, ale stejně mi to tak úchvatný nepřijde :) Nevadí, my fight :))

    OdpovědětVymazat
  9. myslím, že tá cena je prehnaná, nikdy by som toľko za jednu špirálu nedala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jasně, že tam rozdíl je, ale taky mi to nepřijde nijak extra, takže na tom "vlastním pocitu" něco bude :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně teda přijde lepší ta diamantová Gábina, mám sice lehce problémy s odličováním, takže se mi zvětšila spotřeba odličovacích tamponků, ale jinak jsem lepší řasenku ještě neměla :) Ale recenze řasenek jsou zrádné, každému fakt sedne něco jiného

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná recenze a děkuji za ní :-)) Myslím, že je to opravdu hodně o pocitu. Já jsem zase nadšená z této: http://funbyfresa.blogspot.cz/2013/04/recenze-rasenka.html
    Dlouho jsem nemohla najít fakt skvělou a nakonec mám výherkyni asi do té doby,co ji budou vyrábět. Třeba inspiruji další :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem nad ní uvažovala, ale mě právě takovéhle kartáčky nelákají nvůbec... většinou s nima řasy hezké neudělám. Nejradši mam od Lorealu tu kolagenovou, jak jsi o ní taky psala :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  14. jé já si říkala,že fotka bez řasenky,že mi něco nesedí,protože si měla vždycky bílé řasy,takže je máš nabarvené od kosmetičky,aspon budš víc výrazná,když nebudeš nalíčená,teda dokud ti nenarostou nový řasy,jinak řasenka dělá celkem hezký řasy,ale nejsem zastánce těch drahých,stačí mi řasenka něco kolem stovky,záleží hodně na kartáčku

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní22/4/13 15:50

    Nevím,jako žádný zázrak mi tato řasenka nepřijde.Na očích se mi opravdu nelíbí.Každému vyhovuje něco jiného.Mně od Maybelline růžovozelená a od Dermacol zelená Nutri Lash.

    OdpovědětVymazat
  16. Dnes mi přišla k testování už se na ni teším:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten kartáček je opravdu zajímavý, určitě jí v drogerce omrknu! :) Jinak moje favoritky jsou Maybellinky, tak uvidím, jestli někdy změním značku :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. na tenhle kartáček jsem v drogérii koukala jak tele na nový vrata :D nijak extra mě ale neoslovila..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©