úterý

RECENZE: Rtěnky Whisper od Maybelline


Asi nebudu jediná z Vás, která se těšila na to, až rtěnky Whisper od Maybelline dorazí k nám do Čech. V zahraničí o ní básní nejedna blogerka. A tak jsem chtěla sama vědět, co je na této rtěnce tak úžasného.
"Máslovo-olejová rtěnka?" Pomyslela jsem si poprvé, když jsem nanesla rtěnku Whisper, která je založena na olejové bázi. Byla to doposud má první rtěnka, která byla tak "neuvěřitelně" hydratační. Všechny mé rtěnky, které by měly být hydratační, v tomto ohledu nakopala jednoznačně do zadku. Jakoby se mi na rtech rozpustilo máslo, cítila jsem jej i hodinu po natření. Rty byly po aplikaci vyživené a jemné. Jakoby se jednalo o velice dobrý balzám na rty.
A právě v tom je problém. Jakmile bývá rtěnka hydratační, nedejbože vysoce hydratační, sytost většinou pokulhává. Což se stalo i v tomto případě. Určitě jsou tyto rtěnky sytější nežli barevné balzámy na rty, ale chubby sticky intense nepředčí a slušně pigmentované rtěnky také ne.
Co se jemnějších tělových barviček týče, na rtech budou znát opravdu minimálně. Takže ani nude odstíny nepřekonají mé top hydratační nude rtěnky od M.A.C.


Vylezlo sluníčko a s ním i pihy na obličeji. Takže už se nemohu dočkat toho, jak mě budou všichni zase upozorňovat na to, že mám na obličeji čokoládu. :D 

Ale zkusím pominout onu pigmentaci, která zase není tak tragická, jak by se podle mých slov mohlo zdát. Přece jen je třeba si uvědomit, že mám rty dokonale hydratované. A když rty přetřu vícekrát, tak barva není tak neviditelná, jak si zpočátku myslíte. Což dokazuje i poslední fotografie, kdy jsem rty přetřela asi čtyřikrát?  :)

Co se výdrže týče...Co si budeme povídat. Žádná hydratační rtěnka dlouho nevydrží. A jelikož je tahle super hydratační, při jídle se Vám hezky obtiskne na chleba se sýrem při pití zase na lahev. A tak jste vzápětí odlíčené, takže je třeba ji s sebou stále nosit i se zrcátkem, abyste si rty rázem přemalovaly. Pokud nejíte a pouze klábosíte s kamarádkami, na rtech Vám vydrží okolo jedné hodiny.


Na závěr přichází dotaz, zdali bych si rtěnku opětovně pořídila a zdali bych Vám je doporučila. Osobně si myslím, že rtěnky nejsou vůbec špatné a jejich cena je také skvělá, takže bych se nebála investovat do další.  Nejprve jsem si pořídila dvě z nich, zbytek jsem dostala o týden později od Maybelline. Což potěší. Rtěnky Whisper bych Vám tedy doporučila jako skvělý pigmentovanější balzám na rty. Přesto si nemyslím, že by to bylo takové terno. :)

("Pokud rty přetřete vícekrát, docílíte výraznějšího odstínu.")
 
Rtěnka je k dostání celkem ve dvanácti odstínech.

WHISPER by Maybelline
koupíte za 140 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 
Uděluji sedm bodů z deseti možných.  :)
*
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Anonymní16/4/13 08:19

    ahoj, neber to špatně, ale trochu mě zaráží,že nikde v článcích nepíšeš, že jsi ten a ten produkt dostala k recenzování...přijde mi to trošku nefér vůči čtenářkám
    několikrát ses zmiňovala, že jsi chudý student, tak pochybuju, že by sis mohla dovolit kupovat tolik odstínů jedné rtěnky (nebo např. chubby sticks, které nejsou levné) jen tak k recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne. Já u recenzí uvádím hvězdičku, kterou odkazuji právě na článek, kde jsem to vysvětlila. Protože když jsem napsala do článku, že se jedná o spolupráci, našli se tací, kterým to nestačilo a chtěli články nějak označit hvězdičkou. Tak jsem jim vyhověla. To, že spolupracuji s Clinique už jsem tady zmínila opravdu mnohokrát. Spolupráce uvádím i v rubrice beauty a info o autorce blogu. :) Právě proto tady píšu, že jsem "chudá studentka". Protože kdybych to snad chtěla zapírat, tak bych tohle nenapsala, ne? :)

      Vymazat
    2. Anonymní16/4/13 16:55

      Těch hvězdiček jsem si všimla nedávno. Super nápad, abys to nemusela nějak zbytečně okecávat. :)

      Vymazat
  2. Doma mám odstín 160 Rose of Attraction a upřímně nevím, co si o tom mám myslet, protože to nemám moc s čím porovnávat. Každopádně bych řekla, že kdo má potřebu si rty neustále něčím patlat, a zároveň chce, aby byly trochu barevnější, ať s chutí zainvestuje a koupí si jeden Whispers. Z praktického hlediska se vyplatí buď si koupit obyčejný balzám, nebo rtěnku. Všechno mezi je jen ztráta času :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/4/13 08:36

    Jéé, ten červorůžový odstín je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín 220 je pro mě asi nejpřijatelnější, jinak je to moc hezká recenze, rtěnky upoutávají už obalem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odstíny jsou skutečně krásné, také bych si vybrala 220 :) balení se mi taky moc zamlouvá takže se po nich v drogerii rozhodně mrknu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za typ! Ta barva na poslední fotce vypadá opravdu úžasně!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  7. můžu se zeptat,jak máš na poslední fotce namalovanou pusu,jaký je to prosím odstín?Jinak nevím asi se mi přestali líbit takové ty odstíny jak svítí,jak kdyby do nich někdo přidal neonky,příjde mi že málokomu to sluší,mám radši tlumenější syté odstíny rtěnek

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám odstín 310 a jsem s ním moc spokojená....pravděpodobně si skončím ještě aspoň pro dva odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. obal pěkný a barvy taky super, ale já teda preferuju takové matnější a suché rtěnky, nesnáším totiž ten matavopatlavý pocit na puse :-D

    OdpovědětVymazat
  10. 220 je nejhezčí :) vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám odstín 720 a nemůžu si ho vynachválit. Jsem ráda, že je aspon někdo taky spikojený jako já :D Mě ta pigmentace bohatě stačí :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Teď mají v Rossmannu 1+1 zdarma :-)

    OdpovědětVymazat
  13. mně vyhovují rtěnky moc, co máš za odstín na poslední fotce? vypadá, že by se mi mohl hodit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mám jednu a ešte stále som si o nej nespravila obraz. Musím počkať a uvidím :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Mě nejvíce zatím hydratovaly rtěnky od Chanelu, ty jsou prostě skvělé, je fakt, že jedna rtěnka mě stála 900 kč, ale lepší jsem nenašla ! Tyto kupovat nebudu, vůbec mě nelákají :-)

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem se dnes v drogerii zamilovala do té fialkové, i když jsem se těchto rtěnek tak bránila. Asi bude moje ;))

    OdpovědětVymazat
  17. Taková sbírka by se mi líbila :). Hvězdiček jsem si všimla až teď :D.

    OdpovědětVymazat
  18. poslední odstín je krásný!

    OdpovědětVymazat
  19. to jsou krásný odstíny, nevěděla bych jakej :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ten odstín 440 jsem si zamilovala, je nádherný :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám odstín 150 a naprostá spokojenost, ano výdrž není nijak slavná, ale rtěnka je mi na rtech prostě moc příjemná a takhle třeba do školy naprosto ideální ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Veľmi sa mi páčia všetky :D Rozmýšlam, že si nejaký kúpim :)
    http://run-for-your-goal.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. vsehcny barvy jsou krasne:D

    OdpovědětVymazat
  24. Chtěla bych moc poděkovat za tip.Ještě jak byly slevové kuponky v Ona Dnes, hned jsem naklusala do drogerie a koupila si je. Jsou opravdu moc fajn za těch pár korun.:)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj :), chtěla bych poděkovat za tip. Ještě jak byly v Ona Dnes slevové kuponky, hned jsem naklusala do drogerie a 2 jsem si odnesla. Jsou fakt dobré za těch pár korun.:)

    OdpovědětVymazat
  26. už jsem se na ně byla podívat v drogérii, ale stále jsem se nerozhodla pro barvu :D všechny jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné odstíny, hlavně ten na poslední fotce!
    http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©