sobota

RECEPT: Salát k večeři?


Musím se přiznat, že jakmile jsem slyšela "salát k večeři" naprosto mě to vyděsilo. Dokonce více nežli představa, že bych měla být hladová. Jenže to proto, že se mi vždy vybavil nedochucený salát. Něco ve stylu toho hnusného salátu z McDonaldu, ale je pravdou, že ten domácí by neobsahoval nahnilou zeleninu. :D A nebo salát od maminky. Ta totiž dělala vždy zásadně saláty s octem. Ten salát nechutnal nikdy jinak než jako nastrouhané zelí zalité sklenicí silného octu. :D Takže si dokážete představit můj odpor k salátům. :D
A tak jsem si řekla, že pokud má dojít k nějakému omezování se večer ve formě salátu, tak to musí být zaručeně chutné. Žádný ocet a žádné zelí. A tohle je právě můj nejoblíbenější salátový hlavní chod poslední doby.  A to možná díky tomu, že obsahuje dušené hříbky na kmínu, opepřené a osolené cherry rajčátka ( Aspoň 10 minut před podáváním, budou mít pak lepší chuť. ) a rukolu. A když mám v lednici papriku, tak tu si osmahnu na pánvi. :) 
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Ano! Mám ráda takovéhle jednoduché recepty, najíš se, necítíš se jak balvan a ještě je člověk zdravej! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju saláty - hlavně s mozarellou/kukuřicí/žampiony ♥
    cocoart.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní13/4/13 11:12

    Vypada skvěle,ale zasytil tě,nechtělo by to nějakou bagetku k tomu? :-).
    Niki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu. Nějak extra nasycená jsem nebyla.

      Vymazat
    2. Anonymní13/4/13 12:55

      To už je podruhé,co jsme se shodly :-D ;-)

      Vymazat
  4. Vypadá to úžasně. ♥ ... U nás doma jsou taky vždy jen saláty s octem takže jsem k nim taktéž měla spíš odpor... A o jídle z McDonald's ani nemluvim... Ale tohle mě opravdu láká. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No m%ňam, vypadá to skvěle. x) Já taky nemám ráda saláty maminky, přesněj ak říkáš, nějaká jedna zelenina a ocet, fujky. :D Dělám si svoje. ^^ Nejraději mám těstovinové s rajčaty, okurky a sýrovou omáčkou a nebo jen tak zeleninku zalitou bílým jogurtem nebo zeleninu s kuskusem. ^^ Hlavně rajčata, to je moje. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jj vypadá dobře :-) akurát já bych měla asi ještě hlad, jsem velký jedlík :-) Nějaké opečené toustíky bych si k tomu dala mňam mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, ja šaláty milujem a na večeru si ich robím veľmi často! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Já jím salát kdykoli , je to moje jedno z nejoblíbenějších jídel !
    Můžu ho jíst pořád ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam mňam mňam!! Vyzerá fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rukolu nemusím..ale po tomto som dostala na ňu chuť..Šalát na raňajky snáď nebude taký veľký hriech :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. mnam... dobrý nápad, budou to moje skoro denní letní večeře. nebo spíše obědy :D

    OdpovědětVymazat
  12. Saláty jsou výborná a hlavně zdravá věc, měly by vždy zasytit (pokud ne, je žaludek zvyklý na blafy). Ty s žampiony patří mezi mé nejoblíbenější, ale je spooousta variací. Doporučuji i tento, který si dělám velice čato a skládá se z : papriky, rajčat, okurky, čínského zelí, tuňáku z konzervy(nebo osmahlých žampionů), oliv-bez zálivky, jen polít výborným olivovým olejem a posypat čerstvou bazalkou. Čím barevnější salát, tím lepší....

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, to vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní13/4/13 15:11

    Oooh, miluju žampiony! A tyhle články mi chyběly! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. a dneska jsem se v tescu dívala na žampiony a říkala si, co bych si s něma udělala - skvělý nápad! určitě někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  16. No teda! Dneska mi fakt děláš hrozný chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  17. mňam, tak ten vyzkouším! miluju houby!

    OdpovědětVymazat
  18. Salát k večeři mám prakticky denněě, páč jsem na dietě :p. Tenhle vypadá moc dobře, houby :)mmm...

    OdpovědětVymazat
  19. saláty z McDonalda jsou největší hnusy.. ten tvůj se mi ale líbí!

    OdpovědětVymazat
  20. Já miluju saláty k večeři, dělám si nejraději těstovinový nebo s kuřecím masem/tunákem s bagetkou :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní14/4/13 22:33

    Výborný salát je i rukola+rajčata+mozzarella+olivový olej a balsamico. Vynikající!

    OdpovědětVymazat
  22. přesně takové salátky miluju, mňam :) houby, ty já můžu. taky bych k němu přikousla bagetku nebo alespoň krutonky do něj :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©