čtvrtek

Respectissime Ultra-Doux


Tuhle řasenku jsem si pořizovala z toho důvodu, že jsem začala nosit kontaktní čočky. Brýle sice mám už nějaký ten pátek, ale neuvěřitelně se za ně stydím. Tedy ani ne tak za brýle jako takové, ale za to, že mám kulatý obličej a s brýlemi mám pocit, že v nich vypadám jako křeček.
Asi před dvěma měsíci mě kontaktovala firma cockyshop.cz, díky které jsem měla možnost vyzkoušet si dvoutýdenní nošení čoček zadarmo. Před samotným vybráním čoček proběhlo vyšetření zraku. Na to že mi trvalo neskutečnou dobu nasadit čočky, byla na mě paní moc milá. Této firmě děkuji, protože díky tomu jsem se mohla rozhodnout, zdali má smysl si kontaktní čočky kupovat nebo ne. No a jelikož mě pálily oči, řekla jsem si, že než odepíšu čočky, zkusím si koupit řasenku pro citlivé oči. A tak jsem zvolila La Roche Posay.  Nakonec jsem zjistila, že řasenku mohu mít jakoukoli, ale s čočkami se bohužel moc nesnesu nebo alespoň za větrného zimního počasí. Oči jsem měla stále zarudlé a navíc jsem před jedním okem viděla chvilkami mlhu. Chjo. Takže jsem se jen usvědčila v tom, že řasenkou nic nezlepším.


Vše dopadlo tak, že jsem si koupila jednorázové čočky na významnější příležitosti, kdy budu mít chuť vidět vše ostře a kdy budu mít chuť rozpoznat lidi na dálku. Ale v zásadě se k čočkám denně nevracím, protože mi nedělají dobře. Stejně tak jako k této řasence. Ale třeba si k čočkám ještě cestu najdu. Možná to je jen o zvyku.
Ale zpět k řasence... Musím uznat, že řasy jsou po aplikaci ve srovnání s jinými řasenkami lehounké, jako kdybych je neobarvila. Také nedochází k drolení a opadávání. S čím už ale nemohu souhlasit je to, že by nedocházelo ke slepení. To už ale posuďte z fotky sami. A protože mám od přírody jemné krátké řasy, mám tendenci stále chtít velký objem, kterého (nečekaně) s touto řasenkou nedocílím. 
Přesto za tohle řasence body dávat dolů nebudu a ani nemohu, protože žádné extra prodloužení ani zvětšení objemu neslibuje.
Trápí-li Vás tedy nesnášenlivost řasenek, ráda Vám tuto doporučím. Je z 95% přírodní a tak by měla být k očím opravdu šetrná. :) 

Respectissime Ultra-Doux
koupíte za 400 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. 

SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Tak tu řasenku vůbec neznám :)

    Jinak tě zvu na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html byla bych ráda za tvojí účast.

    OdpovědětVymazat
  2. Copak jsi měla za značku čoček nebo za roztok?
    Já čočky nosím spoustu let, ale ze začátku jsem měla značku Solocare aqua a hodně mi dráždil oči, pálily mě, tak jsem nosila měsíční čočky maximálně přes léto a potom jsem si pořídila jednorázové, když jsem se chodila koupat. Přd pár lety jsem objevila roztok AO sept plus a nemůžu si na něj stěžovat, teď čočky nosím bez problému. Můj přítel z rozotku Solocara aqua dostal i zánět spojivek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roztok byl značky opti-free replenish a čočky acuvue oasys. :)
      Moc děkuji za komentář. Alespoň vím, čemu se vyhnout.

      Vymazat
    2. Já mám čočky air optix aqua a vyhovují mi. Přítel používá za roztok Renu a ten mu občas kradu. Třeba Ti jiné čočky a roztok budou vyhovovat.

      Vymazat
  3. Anonymní11/4/13 13:57

    čočky si daj určite predpísať u očnej, tak na vlastnú päsť to nie je veľmi dobré(líšia sa), ona ti odporúči tie najlepšie pre teba a potom si ich môžeš dokupovať z internetu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to nebylo na vlastní pěst. Byla jsem v cockyshop aplikačním středisku na vyšetření. Takže mi měřili zrak, zkoušela jsem asi tři typy čoček.

      Vymazat
    2. Tak to je fajn. :) Taková spolupráce nemá chybu, když je ku prospěchu. Taky bych ji brala všemi deseti.

      Vymazat
  4. Anonymní11/4/13 15:19

    Tak tuhle řasenku mám právě kvůli citlivosti očí a je super. Ale zároveň s Tebou mohu souhlasit. Na mých očích vypadá stejně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jednou jsi tu měla recept na avokádovou pomazánku a byla moc dobrá. Teď když jsem jí hledala jsem jí nenašla. Jakto, že jsi ji smazala? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nesmazala. Mám ji mezi recepty. :)
      (http://thelifeofceady.blogspot.cz/p/recipes.html)
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/05/recipe-guacamole.html

      Vymazat
    2. Ale nesmazala. Mám ji mezi recepty. :)
      (http://thelifeofceady.blogspot.cz/p/recipes.html)

      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2011/02/guacamole-with-nachos.html
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/05/recipe-guacamole.html

      Vymazat
    3. Aha! Děkuji moc! Mně se tam právě psalo, že stránka nebyla nalezena :D. Už se těším jak jí dnes udělám :).

      Jinak; moc se mi líbí, jak máš krásně uspořádané rubriky :).

      Vymazat
  6. Anonymní11/4/13 18:55

    Ten článek je reklama na řasenku, nebo kritika cockyshop? :-) Nebo možná obojí? Škoda že ti cockyshop nestál ani za proklik, já k ním chodím a jsem s nimi spokojená. Určitě byste našli správný typ čoček a roztoku, já toho pod jejich dohledem taky otestovala víc. Kolik máš dioptrií?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čteš vůbec. Já přece nekritizuji cockyshop. Jen říkám, že mám příliš citlivé oči.
      Kdysi jsem zkoušela barevné čočky a velice rychle mi oči zarudly a začala mě bolet hlava.
      A proklik dávám vždy na cokoliv jako v tomto případě. A pokud je pro tebe zhodnocení produktu reklama, tak taky možnost, že?
      Dioptrie mám na obou očích 3/4, což není zase taková hrůza. Ale i tak si připadám naprosto slepá.

      Vymazat
  7. Mám ráda Tvůj nový design! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky přemýšlím o čočkách:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©