pondělí

Rocket Volume od Maybelline


Tento článek berte spíše jako informační, nežli jako recenzi. Protože recenzi na základní řasenku Rocket Volume jsem Vám napsala začátkem tohoto roku. Celou recenzi se dočtete tady.
Maybelline přišlo v lednu s inovativní řasenkou, která slibovala rychlý objem beze žmolků. A musím říct, že právě tato řasenka se stala doposud mou nejoblíbenější od této značky. Mám takový pocit, že za celkem málo peněz máte dost muziky. :)
O to více jsem byla ráda, když jsem zjistila, že bude řasenka také v hnědé verzi. Já mám osobně hnědé řasenky ráda. Zvláště na denní nošení, zatímco na večerní volím výraznější černou. Můžete si na papíře všimnout, že se jedná o hnědo-černou. A pokud se nerady odličujete v bazénu, určitě Vás potěší, že je dostupná i voděodolná verze.

A abych Vám ukázala barvy, nanesla jsem je trochu ledabyle na papír. Ale lépe mi to jednoduše nešlo. :D


Cena všech řasenek je totožná. Pohybuje se okolo 229 korun. *

Máte s touto řasenkou zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Ta voděodolná by se mi hodila, sháním jednu na léto :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řasenku mám ve své sbírce a jsem s ní spokojená :-) celkově mám značku Maybelline ráda :-)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu moc ráda, když se zapojíš! :-)

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. jo, voděodolnou si na léto možná pořídím :-))

    OdpovědětVymazat
  4. mám jí, je super, ale stejně u mě vede ta jejich červená))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zrovna nadšená z One by One nebyla.

      Vymazat
  5. Jeej, je aj hneda!! Huraaa! Ja vacsinou len hnedu :) Ale je ich malo v obchodoch :/

    OdpovědětVymazat
  6. A je ta hnědá dostupná i u nás v ČR? A je rozdíl mezi tou černou a hnědou znát?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hnědá vypadá na řasách jako každá jiná hnědá řasenka. :) Rozdíl znát je.
      A ano, je dostupná u nás v ČR. :)

      Vymazat
  7. Tuhle řasenku bych chtěla vyzkoušet, až vypatlám ty zásoby jiných řasenek, které mám doma :D Hnědá mě neláká vůbec a voděodolná taky moc ne, protože tomu moc nevěřím, takže si pořídím černou klasiku :)

    OdpovědětVymazat
  8. zkušenost s ní nemám, ale tyhle štětečky mám celkem v lásce ! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  9. V poslednom čase ju chváli podozrivo veľa blogeriek, ja hnedú mascaru ešte nemám, tak už viem akú si kúpiť :D

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. "Ledab*i*le" , brr :D
    Já teď používám řasenku z Oriflamu, má celkem fajn kartáček, když mi došla, doplnila jsem ji líčidlem na řasy od Reginy a to je úplně nekonečné, mám ji už fakt nehorázně dlouho :D Docela se i těším, až ji vyměním :D Třeba právě za tuhle, vypadá fajn :) Přemýšlím i nad hnědou variantou.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám tu základní a chvíli mi trvalo než jsem si zvykla na ten její větší kartáček, ale momentálně jí mám moc ráda. Jen už jí mám trochu vyschlou takže jí brzo vyměním :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní29/4/13 20:17

    Colossalka (či ako to) je aj tak najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  13. Maybelline, má oblíbená značka co se týče řasenek. Dávám ale přednost klasickým kartáčkům, momentálně mám tedy fialovou verzi se zahnutým kartáčkem.
    Tyto kartáčky mi moc nevyhovují, ale věřím že jiným děvčatům třeba ano. Holt každému vyhovuje něco jiného. Dodávám, že tuto jsou nezkoušela, tak nemohu soudit.

    OdpovědětVymazat
  14. A ještě se chci zeptat, jestli nevíš o nějakých linkách ve fixe, ale aby byly hnědé a k dostání v drogerii? předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  15. ten kartáček nevypadá vůbec špatně, dávala jsem teď sestře tip na dáreček k narozeninám, tak se téhle krásky třeba dočkám :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©