neděle

Saunění v Aquapalace


"Valentýn přece neslavíme" ohradil se přítel v únoru, když ode mě dostával plyšové srdce. Ihned se začal vztekat jako malé dítě a vnucovat mi, že MY slavíme první máj. No nevím jak My, ale já mu každý rok dárek na Valentýn dám.
Minulý týden jsme si uvědomili, že v den lásky budeme každý ve škole, tedy respektive ve městě, kde máme školu, protože na jeden den jednoduše domů kvůli státnímu svátku nepojedeme. :D A tak mě přítel mile překvapil, když mě vzal v sobotu na výlet. Řekl mi jen, ať si vezmu plavky a jelo se neznámo kam. Když jsme přijeli k Aquapalace došlo mi, že den strávím na tobogánech. Ale o několik minut později jsem zjistila, že jsem se zmýlila. Namísto potápění a dovádění mě vzal do Saunového světa. Což nebyl vůbec špatný nápad, když venku byla taková zima. Do té doby jsem si myslela, že Aquapalace je jen aquapark. Konečně jsem se uvolnila, stres ze školy a myšlenky na to, jak nestíhám psát všechny seminárky a točit videa byly tatam. Užila jsem si ten klid, vůně (kdy každá sauna voněla jinak) a samozřejmě vířivky a krásný bazén.  Takže vody jsem se koneckonců také dočkala.
A nahatých mužů tam zase tolik nebylo, abych musela koukat stále do země. A protože jsme byli v Aquapalace dopoledne, lidí zde opravdu nebylo mnoho, a tak jsme si to mohli užít. Nemám totiž ráda přeplněné prostory nebo sauny, kde sedí mnoho lidí, natož aby si ke mně do vířivky přišel nahatý člověk. :D Na to už jsem velký puritán.


 A protože šatny byly ve Wellness části, nedalo mi to, abych nevyfotila svíčky a sebe v zrcadle. Narcis se jednoduše nezapře. Ale nebojte, tak hrozné to se mnou zase není. Při cestě domů jsem si prohlížela leták s wellness procedurami a nebránila bych se snad ani jedné. Tak teď doufat, že si to přítel přečte a příště k sauně přidá ještě nějakou masáž nebo peeling. Také jsme byli s přítelem upozorněni, že se v Saunovém světe nesmí fotit. Co kdybych si chtěla fotit nahaté staříky, že? :D Takže proto Vám neukážu více fotek. Jsem ráda už jen za tohle. :)


Přeji Vám pěknou neděli.
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Teda ale vypadá to báječně, trochu ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak o tomhle se mi může jenom zdát, přítel by mě do ničeho takového nevzal :D ale to asi bude tím, že oni mají saunu přímo doma v jedné z koupelen, která je velká jako náš obývák a vířivku na zahradě. asi se mu to už omrzelo, ale mohlo by ho napadnout, že já si tohle nemůžu dopřát, kdy se mi zachce :D ted jak mu to jen naznačit. mimochodem v tom aquapalace to je podle tvých fotek fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky:-) Tam by se mi taky líbilo:)

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to muselo být úžasný :) my s přítelem neslavíme ani jedno :( a když já jsem ten šílenej romantik, stejně si to nikdy neodpustím a něco koupím :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou relaxaci bych taky potřebovala. ^^ Já mám nějraději infrasauny, v jiných saunách nesnáším to, jak se mi těžko dýchá. :D Infra je akorát takové milé a příjemné teplíčko.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní28/4/13 10:04

    Pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherné! Sauna, svíčky a překvapení.. toto mi říct přítel, tak skáču do výšky alespoň hodinu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj to je hezké. Teď si mě hrozně navnadila, škoda,že nejblíže mám Ostravu,Praha by se více šikla.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo ale zas kdyby věděli, že na to upozorníš víc lidí, hned by jim focení vadilo méně :) takováhle návštěva by mi taky nevadila, chtěla bych něco podobného někdy zaplatit mamce, až si vydělám někdy vlastní peníze (se bojím, že na to ovšem nikdy nedojde :D)

    OdpovědětVymazat
  10. No, asi to priteli nenapadne nadhodim, tohle je super napad totiz:)
    M.

    OdpovědětVymazat
  11. jezis to je krasny, ja chci taky :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní28/4/13 12:17

    fakt krásný :-)
    Niki

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní28/4/13 12:18

    no já si řikala, jak se ti tam podařilo fotit... já jsem saunovej nadšenec a už jsem byla ve všelijakých, ale focení všude z pochopitelných důvodů zakázáno :D jinak mám výbornej saunovej tip, hotel Komorní hůrka u Františkových lázní, mají tam jediný v republice bylinkovou saunu a ta je parádní!
    wanessa

    OdpovědětVymazat
  14. Saunový svět v Aquapalace je senzační. Jen jsem teda zjistila, že běhat v lednu bez bot po drátěném schodišti do venkovních saun není úplně ten nejlepší nápad....

    OdpovědětVymazat
  15. Naaaaahodou takova kocka!!! V zupanku ti to sekne! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©