středa

SROVNÁVÁM: Oční linky a tužky


Nejsou linky jako linky. :) Některé jsou lepší, některé horší a jiné úplně nejhorší. :D
Co se výdrže týče, nejméně vydržely linky od M.A.C., které se jednoduše beze stínů použít nedají. Druhé, které nevydrží tolik jsou modré linky od Lush, které je třeba nechat déle schnout, poté drží jako přibité, ale to schnutí trvá opravdu dlouho. Za to černé od Lush zaschnou hned a drží podle mě jako tekuté linky nejlépe. Právě tyto černé linky od Lush jsou mými nejoblíbenějšími a tak i nejčastěji nošenými. I když mají nevýhodu v tom, že nejsou tak výrazně černé, jak bych si představovala. Proto je ráda kombinuji s těmi od Maybelline, kdy nejprve nanesu M. a poté zafixuji linku těmi od Lush.


A rozmazáváme prstem a vodou. :D
Prstem se nejrychleji rozmazala linka od M.A.C
A které linky vydržely i vodu? Xtreme lashes v tomto testu uspěly nejlépe. Drží opravdu jako přibité, ať se snažíte sebevíc. Na dalším místě se umístily černé linky od Lush, na třetím Super Liner blackbuster od Loreal Paris.


CENY PRODUKTŮ
M.A.C tužka - 450 korun
XTREME LASHES - 726 korun ke koupi jen přes internet, tady
LUSH linky - 465 korun
LOREAL PARIS super liner blackbuster - 200 korun
LOREAL PARIS gelové linky Super Liner Gel Intenza - 250 korun
MAYBELLINE Master Precise - 180 korun

P.S.: Proč jsem se rozhodla srovnat tužky a linky dohromady? I když se to může zdát na první pohled, že srovnávám hrušky s jablky. Je to z toho důvodu, že všechny produkty používám v poslední době na linky, ať už samostatně nebo se stíny. 
Jaké oční linky máte nejraději Vy?
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Modré linky od MAC mají nádherně sytou barvu, a v jednom z tvých minulých postů ti fakt moc slušely! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejradši linky gelové... s žádnýma jinýma se mi nepodaří udělat linku tak hezky :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle je článek pro mě jako stvořenej :D ty modrý sluší tobě, ale ke mě by asi moc nesedly, ale nalákala jsi mě na ty xtreme lashes nebo ty cerne od lushe, ale ty asi maji mekky stetecek co? Ale jestli ne, frcim pro ne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi trochu nefér porovnávat tužky s linkami, je jasné, že se tužky budou rozmazávat snáz. Mými favority jsou oční linky ve fixu MAC a Dermacol. Psala jsem o nich článek tady: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/duel-ocni-linky-ve-fixu-dermacol-vs-mac.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tá pigmentácia je úplne skvelá u všetkých! Ale na MAC by som tipovala väčšiu výdrž ... Vybrala by som si asi Lush, za Xtreme sa mi zdá prehnaná cena

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To by mě nenapadlo, že od MACu vydrží nejméně :p. Mně nejvíc vyhovují tekuté voděodolné linky od Kiko, které jsem objevila po dlouhém hledání těch nejlepších :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak MAC má v nabídce i voděodolné tužky. :)

      Vymazat
  7. Gelovky od Lorealu a od Maybelline jsou si velmi nápadně podobné. Vyměním víčko, prdnu na to jinou značku a voila mám nový výrobek...dobrej byznys :)
    Jinak mám právě ty Maybellinky a jsou skvělé. Krásně drží celý den a s přiloženým štětečkem se mi i dobře malují.

    OdpovědětVymazat
  8. mě by spíš zajímal test obtiskávání linek... mám ráda obyč tužky nebo linky stínama, protože nedělají tak tvrdou linku (kterou neumím nosit), ale vždycky se to obtiskne po čase, i když přepudrovávám...

    OdpovědětVymazat
  9. Já nedám dopustit na Clinique quickliner intenese chocolate. Není tak tvrdá jako černá, ale krásně zvýrazní a vydrží i dovolenou u moře.

    http://blogosexu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si teď koupila linky od Essence, ty nové, zatím jsem je netestovala ale brzy začnu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou ceny. :D Nekoupila bych si ani jednu, i když jsou skvělé. :D Mě uplně normálně a krásně normálně cenové linky. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéje, tu olivovou XTREME LASHES tužku jsem neměla vidět. Nemůžu přece dát tolik peněž za tužku na oči :D Já teď používám Smoked (24/7 Glide-on eye pencil set) od Urban Decay a jsem moc spokojená, jen mi tam právě chybí nějaká zelená. U zelených linek od Lush se mi hrozně roztřepil štěteček, takže si na nanášení budu muset nějaký pořídit, zatím sedí v koutě. Na klasickou černou linku používám linky ve fixe Precise Black od Dermacolu a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mě je jasnou jedničkou Aqua Liner od MUFE. Ten vzdrží všechno! Ty Xtreme Lashes mne yaujalz :)

    OdpovědětVymazat
  14. Teď jsem si oblíbila tekuté od Maybelline :).

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám celkově nejraději gelové - a to drogérkové...přijdou mi prostě super :) ještě mezi mé hodně oblíbené patří linky ve fixu od Dermacolu (ty se zebrovaným vzorem) - miluju je :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. musím říct, že jsi mě hodně nalákala na blackbuster od Lorealu! nevíš, zda je už k dostání v drogériích? mám takový pocit, že jsem tam nic takového neviděla.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní2/5/13 20:52

    Dobrý den, MAC Vám nevydržely, protože to nejsou LINKY, je to tužka na oči. Zkuste gelové linky či superslick eye liner. Jinak pěkná recenze. Simona

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©