sobota

SROVNÁVÁM: Samoopalovací krémy


Pokud se ještě nechcete slunit, ale přesto byste chtěli být na první pohled opálenější a snědší, nežli jste nyní, mám tady pro Vás srovnání samoopalovacích krémů. 
Krémy jsem poctivě testovala tři týdny. A abych je mohla porovnávat, nastříkala jsem si je na nohu. Říkala jsem si, že je hezky schovám pod kalhotami, abych neprovokovala okolí. Stačí, že chodím s počmáranými rukami.
Nejpřirozenější a podle mě nejlepší samoopalovací přípravek je ve spreji od Biodermy, ani trochu neflekatěl (což je asi to nejhlavnější), barevně byl ze všech nejpřirozenější a navíc příjemně voněl. A to jsem se zpočátku bála, že právě sprej na tom bude mnohem hůře než mléka. A opak je pravdou. Pokud tedy hledáte kvalitní samoopalovací přípravek na tělo, po kterém budete vypadat, jako byste se vrátili právě z dovolené, doporučuji Vám právě tento. Koupíte ho za 400 korun v lékárně. Určitě se do něj vyplatí investovat.
Na druhém místě, se umístil La Roche Posay, který už podle mě nebyl tak skvělý jako Bioderma. Přesto to nebyl žádný propadák. Je to jeden z těch lepších, které jsem vyzkoušela. Je třeba jej pečlivě rozetřít, zvláště na krku, abyste předešli flekům. Určitě bude z těchto čtyř nejvhodnější na pleť.
Na třetím místě se podle mě vyrovnaně umístilo mléko od Vichy a od Ryoru, které už mají tendenci flekatět. Zase je tedy třeba být při roztírání pečlivější, ale pokud budete pečlivé, dosáhnete kýženého výsledku.
Co se výdrže týče, měla jsem pocit, že výdrž u Biodermy je o něco nižší, zatímco zbylá tři mléka mají výdrž srovnatelnou.
Berte to jako subjektivní recenzi. Neříkám, že Ryor nebo Vichy jsou propadáky. To vůbec ne. Snažila jsem se k recenzi vybrat opalovací přípravky, které bývají na internetu nejvíce chváleny a zjistit, který z nich mi bude vyhovovat nejvíce. A to jsem díky tomuto mini testu zjistila.


cena La Roche-Posay okolo  350 korun
cena Vichy okolo 320 korun
cena Ryor okolo 150 korun
cena Bioderma okolo 400 korun

Jaký je Váš oblíbený samoopalovací přípravek?
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Slyšela jsem hodně chvály na ten Ryor, ale teď vidím, že se dá sehnat asi i lepší, bioderma mě zaujala. Možná do ní půjdu po tom, co vyzkouším Fake Bake, který jsem si nedávno objednala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já samoopalováky prostě zbožňuju, možná je to tím, že tak rychlé opálení a navíc ve spreji bez slunce, je super a nebo proto, že se nemůžu opalovat, doktor mi to zakázal. Už jsem měla jeden od Dermacolu, ten byl takový ta nižší liga, včera jsem si koupila od Oriflamu a ten je teda skvělý, hrozně rychle zaschnul, má skvělou barvu a vůbec nesmrdí. Otestuješ někdy samoopalovák od Clinique ? Ten by mě zajímal, jak uspěje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až se jednou vrhnu do testování Clinique, pokusím se ho srovnat s těmito čtyřmi přípravky. :)

      Vymazat
  3. Super recenzia a práve sa mi hodila lebo nad takýmto niečim uvažujem už dlhšiu dobu. :)Dovolenka bude až v auguste a ja sa veľmi ťažko opaľujem takže Ďakujem idem do lekárne :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní27/4/13 10:09

    Nikdy som nemala žiadny samoopalovací krém :o) ale určite si kúpim, lebo som bledá až sivá...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a stručné srovnání. Myslím, že jsem si udělala jasno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Samoopalovací přípravky vůbec nepoužívám, kdysi jsem si jeden koupila a barva nebyla moc přirozená...

    OdpovědětVymazat
  7. myslím, že sa dá už aj opalovať, tento rok sú samoopalováky podľa mňa zbytočné, keďže hneď prišlo leto na miesto jari :)) a tá prvá fotka je super :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem se jednou namazala samoopalovacím od Avonu, nevím jestli byla chyba na mé strašně, nebo na straně výrobku (přeci jen jsem se samoopalovacím krémem manipulovala poprvé) ale výsledek bych strašný, nešlo to dolů, vypadala jsem jako nějaké poflekované zvířátko... ještě štěstí, že jsem si jej dala jen na nohy... už nikdy, raději se vystavím na sluníčko ! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Markét, tak po takovéto zkušenosti bych na tom byla stejně. :D

      Vymazat
  9. Evíku, krásný článek, a perfektní fotka, pobavila mě :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprej od Biodermy jsem měla loni a je vážně supr :-) a jak říkáš - neflekatí, pěkně voní, aplikace jednoduchoučká. Bebe

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní27/4/13 14:41

    Já miluju Zaju Sopot Sun. Mají tělové mléko se třpytkama a stojí okolo stovky. Tyhle ceny jsou na mě moc a výsledek nejistý.

    OdpovědětVymazat
  12. Já si teď koupila jeden od české značky Helios Herb a dost mě překvapil, levnější než Royr, ale přirozené pěkné opálení!

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím s tím, že sprej od Biodermy je skvělej! Nejlepší samoopalovák, co jsem kdy měla :))

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní27/4/13 16:35

    Nesamoopalovat! :-) Bledou pleť hýčkat! :-) Už jsem uvažovala, že bych si na léto prostě pořídila slunečníček. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj:) chtela bych se zeptat, za jak dlouho ta Bioderma hnedne? Vcera jsem si ji koupila, dneska rano jsem si s ni poradne postrikala ruku, cekam a vubec nic se nedeje. Ruka ma naprosto stejnou barvu jako ta nepostrikana, jen hodne vyrazne voni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, netuším, jak moc jsi snědý typ. Já jsem bílá jako stěna a během pár hodin zhnědl.
      Tak dej vědět, jak jsi dopadla. :)

      Vymazat
    2. Tak uz jsem zhnedla:)) jen si prijdu takova kropenata, asi jsem moc velka perfekcionalistka, ale nejak tem samoopalovakum stale nemuzu prijit na chut.

      Vymazat
  16. Super obrázok :D Pobavil ma :) A čo sa týka samoopalovákov, nepoužívam, zatiaľ mi stačí slniečko :) Ael dakedy dávno som mala telové mlieko Garnier so samoopalovacím efektom, na telo strašné, ale na dekolt sa to dalo (neviem prečo, ale všetko sa mi rovnomerne opáli, ale dekolt je stále biely ako stena).

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju! Přesně takový článek teď hledám, s tou Biodermou ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, chcela by som sa spýtať či ten samoopalovák z biodermy je farebný už keď sa nanáša alebo keď ho striekaš, tak nemá žiadnu farbu? ďakujem
    Lucia

    http://www.luciaknowsbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, když ho naneseš je průhledný a postupně zhnědne. :)

      Vymazat
  19. Anonymní28/4/13 13:51

    Ahoj, to sa môže normálne aj na tvár aplikovať? Uvažujem nad kúpou samoopaľovacieho mlieka od Dermacolu...Nemá niekto skúsenosti?

    OdpovědětVymazat
  20. samoopalováky jsem nikdy nepoužívala, hrozně se bojím aplikace a následných fleků, skvrn a nepřirozeného efektu :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©