úterý

Svůdné léto s M.A.C


V úterý odpoledne jsem měla možnost podívat se na uvedení nové letní kolekce Temperature Rising od M.A.C. Na této akci, která probíhala v prodejně na Václavském náměstí, se sešlo opravdu velké množství redaktorek a blogerek. Tedy alespoň velké množství na to, o jak malou prodejničku se jedná. Takže jsem byla ráda, že jsem vůběc něco vyfotila, natož abych si produkty vyzkoušela. Zvláště mě zajímal rozjasňovač. Druhá šance pro lepší výsledek jednoduše nebyla. Bohužel. Takže mám pro Vás opravdu jen chabé fotky.
Tahle kolekce mě zase až tak nepřitahuje, ještě aby přitahovala, když jsem zrzka, která je bílá jako stěna. Ale musím uznat, že snědším typům bude sedět skvěle. Důkazem toho je modelka, které líčení vážně slušelo. Takže za mě palec nahoru. Většina dam pak, na rozdíl ode mě, upínala své pohledy vedle slečny, kde stál "pobronzovaný" model jen ve spodním prádle.

P.S.:  Mimo jiné je zase v prodeji Extra Dimension Skinfinish, který si opravdu nemohu vynachválit. :) Takže pokud nad tímto produktem váháte, ráda Vám ho doporučím.
Přeji Vám hezký den.

Tak přece jen mi byly zaslány ceny produktů


SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. mě to takhle podle fotek náhodou dost zaujalo. pokud budu mít cestu kolem - doufám, že ne, peněženka už slzí - určitě nakouknu :-))
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně jako tmavší tip musím chválit :)) mě se barvičky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Extra Dimension je zase v prodeji? :OO Do Prahy se nedostanu ale už jsem jim psala mail jestli by mi ho náhodou neposlali domů. Já se do něj zamilovala a od Vánoc na něj pořád myslím! Jsou to pořád ty samé odstíny jako před tím? :) Díky Ceady!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou to zase ty samé odstíny. :)

      Vymazat
    2. Super :) Děkuji moc za odpověď! :)

      Vymazat
  4. v Brně MAC nemáme, je to fakt škoda, protože bych si jistě vybrala a nejen z téhle kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem tmavší typ, takže tohle vypadá naprosto skvěle. Ale nedivím se, že tě tahle kolekce jako zrzku neučarovala. :) Ale tedy moc děkuji za fotky. Vypadá to božsky.

    OdpovědětVymazat
  6. jéé moc hezky, škoda že mac je u nás nejblíž v Praze..:((

    OdpovědětVymazat
  7. MAC má úžasné tvářenky, ale jelikož já jsem taky úplně bílá, tak by ani mě tahle kolekce nesedla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/5/13 14:43

    Bylo by super, kdybys mohla přidat i ceny, když to bude možné, byla bych za to moc ráda.:) S MAC v Česku mám absolutně nulové zkušenosti, tak třeba vůbec netuším, kolik tady tak stojí tvářenka apod. Díky moc a myslím, že fotky jsou povedené, obzvlášť když si dovedu představit, jak tam muselo být narváno.:) Jana xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, v rámci pozvánky mi přišly i PR texty, což je znát i ze dvou obrázků v článku, ale ceny u produktů byly jen v cizí měně a u vystavených produktů ceník bohužel nebyl. Vtipné viď? :D A jak bylo v M.A.C doslova narváno, tak jsem neměla šanci dostat se k personálu a zeptat se. Takže jsem nakonec po 15 minutách raději odešla. :(
      Ale PR už jsem psala, tak uvidíme, zdali odpoví... Pokud ano, do článku ceny určitě připíšu.

      Vymazat
    2. Jé ty jsi neskutečně milá! :) Ano, na PR texty už jsem se zaměřila, abych tě rovnou neotravovala, protože vím, že máš články vždycky skvěle propracované za ty roky, co čtu Tvůj blog.:) Díky moc za snahu! :)

      Vymazat
    3. Jani, jsi první kdo si to myslí nebo aspoň kdo mi tohle napsal. Moc děkuji.
      Bohužel mi ceny neposlali, tak se zítra v M.A.C zastavím na obhlídku a ceny hezky opíšu. :) Ale domů se dostanu až pozdě večer, takže ceny tu budou až v pátek.

      Vymazat
  9. Haha, ten pobronzovany muz chodi k nam na skolu :-) ja bych si asi podle tech barev nevybrala :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám, že ta limitka pár dní vydrží. JRáda bych vyzkoušela tu rtěnku do fialova :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, jsem nemehlo. Povedlo se mi namísto publikovat komentář, kliknout na smazat. Takže má odpověď pro slečnu, která se mě ptala na to, kde prodejnu najít M.A.C, je tady:
    M.A.C dole na Václaváku v takovém průchodu, vedle prodejny Baťa. :)

    http://www.firmy.cz/detail/2558410-m-a-c-praha-nove-mesto.html
    U toho odkazu najdeš i mapku, takže se hravě zorientuješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní1/5/13 18:37

      Děkuju moc, jsem blbá, že jsem to nenašla, fakt díky :)

      Vymazat
  12. Anonymní2/5/13 17:18

    Ten koloušek na tebe kouká :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiši to je tak krásné! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©