středa

TIP na letní krémování


Je velká škoda, že notebooky a počítače nemají funkci vypouštění pachů. Protože pak bych Vám mohla dát očichat si tyto dva produkty. Které podle mě nádherně, ale opravdu nádherně, voní. Obě parfemace jsou pro léto jako stvořené. V zimě používám většinou krémy s vůní skořice a švestek, vanilky, čokolády. Jednoduše vůně, které mě zahřejí. A právě jakmile přijde jaro, zimní krémy uklízím nejhlouběji do šuplíku. Tyto krémy jsou pravý opak. Jsou to vůně, které osvěží. :) Nevím, jak lépe bych to popsala. Jednoduše jsou  podle mě pro léto jako stvořené.
Mám pocit, že zimu nevystřídalo jaro, ale rovnou léto. A tak tento krátký příspěvek berte jako tip na produkty, které určitě stojí za to si na letní (jarní) období pořídit. :)



Máte i vy své oblíbené letní krémy?

SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. taka ocuchavajuca funkcia na notebooku by veru bola skvela,najma pri recenziach;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na léto miluji vůni kokosu, guavy, citrusů, ale jednoznačný favorit je Korres tělové mléko a máslo s vůni bazalky a citronu, tu vůni přímo miluju! :)
    Jinak jsem si nedávno založila blog, bude především o pečující kosmetice a kdyby měl kdokoliv chuť se tam mrknout, tak budu moc ráda :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Letní krémy nemám vyhrazené, ale tenhle vypadá fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To s tím čicháním vůní si taky vždycky říkám, že by bylo fajn, kdyby to někdo vymyslel! Krémíky vypadají skvěle, já mám s vůní lesních plodů od Balei, luxusně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju voňavý krémy! ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Ryorácký musí být úúžasný!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/4/13 20:43

    Já dávám krémy do lednice.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby měly počítače funkci vypouštět vůni, voní mi vždy po celý čas pokoj! :D

    OdpovědětVymazat
  9. v létě se skoro ani nemažu, jsem ostuda. většinou jen na dovolené, když mám opravdu vysušenou kůži. budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©