pátek

VÝHERCE GIVEAWAY

Soutěž o odličovač od Mary Kay vyhrála...

Gratuluji. A Vy ostatní nezoufejte. Mám v plánu uspořádat ještě další soutěže, ve kterých bude více výherců, takže i větší šance získat dárek. :)
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Smůla se mi znovu potvrdila. Nikdy nevyhraju ani prší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní5/4/13 19:42

      Jsem na tom úplně stejně a nemusím si hned stěžovat. Gratuluji výherkyni! :))

      Vymazat
    2. To nebylo ani tolik stěžování jako spíš odevzdaný povzdech. Nebyl myšlený ve zlém, slečna má z výhry jistě radost, přeji jí to.

      Vymazat
    3. Já si žádného stěžování nevšimla, Zuzanko. :)
      Tak snad příště. :)

      Vymazat
    4. Děkuji :). Určitě se znovu zůčastním. Tvůj blog mám ráda, i ve špatných dnech díky Tobě najdu trochu pozitiv. :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©