sobota

Anatomicals... Pro pro ženy nebo pro muže?

 
Značka Anatomicals mě zaujala svými hravými obaly. Jsou odlišné, barevné a písmem osobité stejně tak jako Lush. Když jsem tyhle produkty s nadšením ukázala mamince, vůbec se jí nelíbily. Napadlo mě, že značka budete tedy vhodnější pro teenagery. Ale po pár dnech si na obaly mamka zvykla a sama uznala, že se skvěle vyjímají v černobílé koupelně. :) Ale obaly nejsou všechno...



Když jsem otevřela krém poprvé, vypadalo to, že ho už nějakou dobu někdo používal. Nemám ráda lahvičky a kelímky, které nejsou plné až po okraj. Vždy mám pocit, jako bych produkt používala druhá v pořadí. A tento krém vypadal, jakoby byl spíš poloprázdný, než že by ho přede mnou někdo zkusil. Což můžete posoudit z fotky, kterou jsem vyfotila ihned, jakmile jsem máslo poprvé otevřela.
Poté přišlo na řadu očichávání a první krémování. Na začátek bych chtěla říct, že mám ráda jak svěží citrusové a květinové vůně, které ráda používám v létě, tak ty sladké, které se spíše hodí na zimu. Ale co nemám ráda jsou vůně kořeněné. A právě tohle máslo je ten případ. Vůně zázvoru je mi nesmírně, ale opravdu nesmírně, nepříjemná. Pokožka po natření dlouhou dobu "voní". Což je samozřejmě vítané, pokud Vám vyhovuje parfemace. Ale já jsem bohužel této vůni nepřišla na chuť. Takže bych uvítala, kdyby ihned vyčichla. :D Což se nestalo. Po několika hodinách mě napadlo, že bych tento krém věnovala nějakému muži.
Co se hydratace týče... Nevěděla jsem, co od této značky očekávat, a tak jsem spíše máslo podceňovala. Přece jen je lepší podceňovat, než očekávat mnoho, a pak být ve výsledku zklamaná. O to mileji jsem byla překvapena, když jsem zjistila, že šupinky jsou tatam. Kůže zůstane jemná ještě několik hodin poté, co se "nakrémujete". :)
CENA: 249 korun, tady



Sprchové gely střídám jak na běžícím páse...A kdo ne, viďte. :D Přece jen se myji denně (někdy i dvakrát), takže nejpoužívanějším a nejčastěji měněným produktem doma, je právě sprchový gel. Co se sprchových gelů týče, jsem dost vybíravá a nejraději používám gely pro citlivou pokožku.
A jak se mi zamlouval tento sprcháč?
Tento sprchový gel má super pumpičku. Nemusíme ho tak vytahovat ze stojánku. Ve sprše totiž máme pidi stojánek, do kterého se snažíme nacpat, co největší množství kosmetiky, takže při vyndání jednoho produktu, vypadne dalších několik. :D Takže jsme si ušetřili práci se sbíráním žiletek a kondicionérů po podlaze. :D Navíc se mi líbilo, že otočením pumpičky "zamknete" sprcháč. :D Ať žijou vychytávky.
Vůně tohoto gelu je stejně tak specifická jako vůně krému. Dlouho jsem přemýšlela,  co mi ta vůně připomíná. První mě napadla chlorovaná voda. A nakonec jsem přišla na to, že takto vždy voněl tatínek. Takže bych tedy tento sprchový gel považovala spíše za pánský. Taky, že se s ním nakonec doma myl jen můj přítel. :D
Tento gel byl v jednom z vydání Ladyboxu. A tak věřím, že se mezi Vámi najdou ty, které s ním máte zkušenosti. Moc by mě zajímal Váš názor. Děkuji
Osobně mám pocit, že tento sprchový gel pokožku značně vysušuje, takže jsem měla vždy po sprše takový nutkavý pocit, nakrémovat se. Takže po týdnu používání jsem to s tímto sprchový gelem vzdala.
CENA: 119 korun, tady

Děkuji Ladyboxu, že jsem tyto produkty mohla vyzkoušet zdarma.
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Obal sprcháče mě hodně zaujal, myslela jsem si, že bude nějaký sladký podle toho obalu a on je ještě k tomu jako pánský, to by mě mrzelo:/

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi moc líbí jejich obaly, ale podle tvého popisu mé mínění o těchto produktech trochu sladne dolů.. já také nemám moc ráda kořeněné vůně, navíc fotka krému/másla opravdu vypadá, jako kdyby ho už někdo používal..

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám přesně ten stejný sprcháč, četla jsem, že chodilo celkem hodně variant. Když mi přišel, tak byl 1. lehce vyteklý a 2. mi vůbec nevoněl. Nevoní mi moc ani teď, ale jako umyju se. Ale asi máš pravdu, voní tak trochu pánsky :) Že vysušuje, to jsem si moc nevšimla, ale že bych z něho skákala do vzduchu, to fakt moc ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten sprcháč je klasické konzistence, není krémový, takže opravdu vysušuje. Obal a hlášky na něm jsou kouzelné, ale i podle složení je v něm máta a aloe vera a voní mi taky pánsky, navíc vůně je cítit i po umytí, takže putoval taky k příteli.

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně mě -fascinuje- ten obal,ale,jak se říká:nesuď knihu podle obalu.

    OdpovědětVymazat
  6. moc se mi líbí všechny jejich obaly, hlavně ten sprcháčový... ale vůně by mi asi taky nevyhovala a už vůbec bych nehctěla sprchový gel, který vysušuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty obaly jsou fakt pecka, ať žijou hranaté tvary ! :-D Ale nevím, jestli by mi "pánské" vůně voněly a mohla bych to používat :-)

    OdpovědětVymazat
  8. telove maslo je zaujimave vyskušala by om hneď :)) Romy
    davam follow na tvoj blog

    pozyvame na GyVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Obaly vážně nejsou všechno :)..Mě Anatomicals výrobky zklamaly na celé čáře :(. A jsi si jistá, že máslo nikdo opravdu nepoužíval? Protože podle té fotky to tak vážně nevypadá :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Balení toho másla by mě teda pekelně nas.. naštvalo :D Já jsem si pořídila tělové máslo v Albertu, není to žádná známá značka teda, ale ta alberťácká to není :D A je moc fajn :) Mám to vanilkové, http://img10.votocvohoz.cz/uploads/forum_photos/109/326/1093262.jpg?1369137660 , třešňové prý celkem smrdí a jiné u nás nebyly. Kokosové bych chtěla <3
    Mažu si ním nohy po holení a ještě druhý den jsou krásně hladké a hydratované. Když ho porovnám třeba s mlékem od Avonu, které stálo asi 3x tolik a neskutečně mě štípalo a vysušovalo - je jasný vítěz :) Stálo asi 40kč a můžu jen doporučit, záleží ale, jestli to pro některé lidi není "pod úroveň" - tak levná kosmetika :D
    Obaly jsou super no, ale jde vidět, že obal není všechno. Mám docela ráda některé pánské vůně, ale kořeněné teda moc ne.

    OdpovědětVymazat
  11. mně se ty jejich obaly tak hrozně líbí !! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to opravdu vypadá jako kdyby do krému někdo sahal ://. Jinak ty obaly teda nic moc.

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  13. Mela jsem tak dva roky zpatky Hazelnut Scrub a byla naprosto uzasna. Vonela jako tatranky a scrubovala taky senzacne. Ani tenhle sprchac mi nejak nevadil, ale urcite jsou na trhu lepsi (rozhodne teda ve stejny cenovy kategorii). Jestli mate moznost koupit nekde Soap & Glory, tak doporucuju. Po Lush nejlepsi telovka.

    OdpovědětVymazat
  14. já nevím, mě zas přijde, že obaly přesně odpovídají tomu, co je uvnitř, aneb žádná sláva... ale tak dobrý vědět, čemu se vyhýbat:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní26/5/13 11:18

    Ahoj, ty obaly vypadají opravdu zajímavě! Já jsem posedlá produkty od RADOXU, neboť na ně prostě nic nemá. Vymysleli nový styl obalů, které se krásně drží a hodně holek si je vážně chválí. Navíc jejich gely jsou asi to nejvoňavější a nejpříjemnější na pokožku, co jsem kdy měla v ruce. V Rosmannu je teď mají asi za 30 Kč, což je skvělé - minimálně na vyzkoušení :) Za mě doporučuji Soothe, což je vanilka, přítel mě chce vždycky celou skoro sníst :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní27/5/13 22:14

    Já se tedy nedivím, že máš citlivou pokožku, když to dvakrát denně přikrmuješ sprcháčem. I kožařka mi kdysi řekla, že nejlepší na mytí je čistá voda a mýdlo tak 2x - 3x za týden. Já kdybych se mydlila 2x denně tak jsem za týden osypaná všude :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Taky se přidávám k těm milovníkům obalů... :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©