pátek

Balení se


Musím říct, že jakmile jsem vytvořila tyhle fotky, napadlo mě, že by byly ideální pro odchod z blogu. Abych se lépe vyjádřila, byly by vhodné do článku, ve kterém bych Vám napsala, že jsem se rozhodla s blogováním přestat. Takže až jednou vyfotím kufr, buď pojedu na dovolenou a nebo tady končím. Takže dávejte pozor. :D
Ale tohle není poslední článek na tomto blogu. Alespoň v to doufám. Jedu na víkend pryč. Trochu relaxovat a načerpat energii před zkouškami. Zatím Vám nebudu nic prozrazovat. I když některé z Vás tuší, kam se chystám... Více Vám povím zítra. :)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. hlavně prosím nekonči jo? :D
    myslím, že vím kam se chystáš, řekla bych, že do druhého největšího města ČR? :D

    OdpovědětVymazat
  2. a já to vím, já to vím :-) užij si to pořádně a těším se na fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké! (Jinak ...bylY by vhodné do článku... Pardon.)

    OdpovědětVymazat
  4. máš to vážně úhledně srovnané :)..to mi připomíná, že já to tak neumím a balení se na cesty upřímně nenávidím :D!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní17/5/13 10:06

    Co máš v tom krásném pytlíčku?;) Vypadá to bombově..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v ní kosmetiku. :) I když na čoko-bombony by vůbec nebyla špatná. A vešlo by se mi tam hned několik balení. :D

      Vymazat
  6. Rozhodně nekonči, jen to ne, jsi skvělá :)

    Mám menší tušení, že jsem četla i u jiných blogerek, že jedou na víkend pryč, pravděpodobně to bude víkend s Biodermou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten pytlíček je skvělej!!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych jela někam na víkend si odpočinout od učení na státnice :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to budu mít nastražené uši...počkat...oči vlastně:D! Tyjo, tak to si víkend užij a brzy nám prozraď kde jsi byla!:)

    OdpovědětVymazat
  10. ty věci vypadají krásně! Rozhodně si to užij, taky bych to potřebovala. A odkud je prosím to s těmi ptáčky? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš v tom kufru tolik barev ! Jedeš asi na chatu ne ? .-)

    OdpovědětVymazat
  12. užij si to :) to ptáčkové na první fotce vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja tusenie mam tiez, mozno pravide, mozno nie. v kazdom pripade, som zvedava:D

    OdpovědětVymazat
  14. V noci jsem tenhle článek četla opilá a pochopila jsem z toho, že končíš :D Tohle mi nedělej :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©