pátek

BioBowling

 
Více nežli golf mi jde bowling. Na to, že jsem ho hrála podruhé v životě, tak mi šel, jako bych jej hrála i třeba třikrát. :D Haha
S holkami jsme se rozdělily do dvou týmu, brunety a blondýny. A vyhrály...nečekaně...brunety (se mnou. :D)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Jéé dlouho jsem nehrála bowling :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si říkala, že by měli být 3 týmy, brunety, blondýny a Ceady :'D Já bowling taky moc nehrála, ale jde mi dobře :D

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! :D Bowling mě moc baví, zašla bych si zase. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Brunety versus blondýny, to je super rozdělení :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych si zahrála! :) Joo, brunetyy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bowling jsem hrála jednou v životě a moc mě bavil.
    Fajn odreagování. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ano!!! brunety a zrzky!!!

    OdpovědětVymazat
  8. To nepla! Ale utěšuje mě fakt, že v týmu blondýn jsem "naházela" nejvíc :DD zase brzo zahrajeeem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přejdem na vyšší level dáme turnaj v golfu:D

      Vymazat
  9. To musela být skvělá akce. Určitě jste se zase trochu sblížily :) V.

    OdpovědětVymazat
  10. Bowling mám taky ráda :) Nedávno jsem ho hrála poprvé a taky mi to docela šlo :) Už jsem na něm ale dlouho nebyla, tak doufám, že to brzy napravím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©