středa

DEN ZA DNEM


Volný den, sluníčko...co víc si přát. Do školy mi už zbývá napsat jen poslední seminární práci a natočit do školy smysluplné video. Teď aby mi o víkendu přálo štěstí, protože pokaždé, když přijedu domů, tak zaručeně prší. A natáčet za deště park, který chcete představit jako vhodné místo k odpočinku, není zrovna vhodné. Takže teď se jen modlit, ať není hezky pouze dnes.  Včera večer jsem si říkala, jak vše hezky stíhám. Ale najednou jsem si uvědomila, že opomíjím to nejdůležitější...  Učení se na zkoušky. Takže najednou už jsem zase ve stresu a nevím, co dřív. Ať žije time management.
Tak uvidíme, jak teď budu často přispívat na blog. Třeba budu mít tendenci od učení stále utíkat a budu tu od rána do večera a nebo... Budu pilnou studentkou, takže tu budu jen minimálně.
Přeji Vám hezkou středu. 
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Co ty vůbec studuješ? :) Na první fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš na sobě moc hezký náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cool photos, love your sunglasses! ;)

    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. jako ten obrázek v menu tě skvěle vystihuje! :D :)
    pěkné fotky! ;)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to :)
    zažívám teď podobný stres, akorát já se musím učit na maturitu :D

    OdpovědětVymazat
  6. první fotka je skvělá ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ten náhrdelníček! :*

    OdpovědětVymazat
  8. Aj ja mám pred sebou skúškové :) Už som ale zvládla jeden predtermín, tak som celá happy :D Ale to najhoršie ma len čaká :) Držím palce, určite to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, taky bych si už měla pořídit něco pořádného na focení:o)

    OdpovědětVymazat
  10. velmi pekný blog a pekné foto :)) romy

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©