pondělí

Oblíbenci měsíce DUBNA


Ráda bych Vám ukázala své oblíbené produkty posledního měsíce. Některé produkty používám už déle, snad o všech už Vám tady někdy psala. :)

Přišlo jaro a má pleť se rázem zhoršila. Kromě toho, že mi vyskákaly na pleti pupínky a pleť byla ráno mastná jako nikdy, vyšší teploty zapříčinily, že jsem po čtyřicetiminutové chůzi vypadala, jako kdybych uběhla maraton. Jednoduše jsem vypadala jak rajče. A tak jsem na jaře bojovala s těmito problémy a mám pocit, že jsem i zvítězila. Každé ráno jsem si hezky čistila pleť gelem od Clinique, následně krémovala pleť skvělým matujícím a hydratačním krémem z Marionnaud a večer jsem zase sáhla po Sébiu Global, který urychloval hojení akné. Aspoň mám pocit, že je účinný, ve srovnání se Sébium AKN Fluid, ze kterého jsem zrovna nadšená nebyla.
Je šílené, že má spotřeba odličovadel a micelárních vod je nepřekonatelná. Alespoň mám takový pocit. Zvláště, když mám mastnou pleť, čistím si ji micelární vodou třikrát denně. :D No a když tak poctivě "vyplácávámm" micelární vodu, pořídila jsem si už podruhé Sensibio Lait. Tohle mléko je krásně řídké, nemám po něm pocit jako u jiných mlék, že bych měla zapatlané oči a že bych po odlíčení neviděla. :D Je to jednoduše můj miláček a ještě mám po odlíčení očí takový svěží pocit. (haha) Takže micelární vodou si odličuji pleť a na oči mám tohle mléko, kterým se dá odličovat i obličej, který není po odlíčení mastný. Což je takové malé plus. Ale jak říkám, na pleť si vystačím s micelární vodou.
A protože je tu jaro, tak jsem vytáhla svou oblíbenou jarní/letní vůni PureDKNY. :) Zbožňuju ji.


Co se dekorativní kosmetiky týče, tak makeupy jsem stále střídala a nemohla jsem se rozhodnout, který z nich ukázat, protože mám přece jen tři oblíbence. :D Tak snad někdy příště uveřejním samostatný článek o makeupech.
Rtěnky u mě vedly hydratační. První od M.A.C Sheen Supreme v odstínu tea ceremony. Na první fotce se mi zdá díky přitlačení barvička příliš tmavá, spíše bych řekla, že je na rtech po nanesení stejná, jako barva mých vlasů. :) A nečekaně další rtěnkou, po které jsem sahala, je od Clinique Chubby Stick intenzivní v odstínu 03 Mightiest maraschino.
Přestože tento korektor od Essence není podle mě nějaký top na trhu, tak má něco do sebe. Kromě ceny je to jeho váha. :D Už dva měsíce mi nechyběl v kabelce, protože je lehounký a rychle si s ním na záchodech zakryju "beďar". :D

Tak co...Máme nějaké oblíbence společné? :)
Doporučíte mi nějaké své favority?
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. chtěla bych vyzkoušet to mléko od Biodermy a ten korektor od essence také vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, máš moc pěkný lak na nehtech. Můžu se zeptat co je to za značku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si tipla Gabriela Salvete, Stars odstín Mystery grey:-)

      Vymazat
  3. Z těchto věcí nemám nic, ale chtěla bych vyzkoušet chubby stick a řasenku, v jednom z předchozích článků se mi na tobě moc líbila.

    Pěkný článek!

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  4. MAC rtěnku bych brala hned :). A chubby stick už si konečně pořídím, anebo jeho dvojníka od revlonu ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rtěnka je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To mléko od Biodermy vypadá zajímavě. Díky za tip, asi ho budu muset zkusit.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní6/5/13 12:45

    Tyhle články mám moc ráda ;)
    Mléko od Biodermy mám na seznamu "chci vyzkoušet" ;) Ze stejných důvodů, jako píšeš mi velice vyhovovalo mléko od Vichy.
    Jinak tu vůni od DKNY mám taky ráda, je příjemná, jemná, taková miloučká - nenáročná.
    Chubbystick je můj miláček, jediné takové "patlátko" na rty, které opravdu nevysuší a ještě hydratuje a je pigmentované... proti tomu takový Revlon je nic a o Loreal Lipbalm nebo pokusům z drogérky od Maybelline ani radši nemluvím. Všechny leží v koutě zapomenuté... Po 15ti hodinách v práci člověk pozná, co pro něj je dobré a co má "výkon prakticky 0%". Loreal je u mě dokonce zaručný prostředek, jak si rty pěkně během náročného dne v kanclu "zhuntovat na loupající se fuj" .. ;)
    Micelárky používám taky, různě je střídám, ale neodličuji s nimi pleť tak jako většina, ale jen dočišťuji, zjistila jsem, že "pouze" micelárka rozhodně nestačí na to, aby se po čase nedělaly černé tečky.... takže jsem po letech dospěla "k ideálnímu postupu" odličování a péče o pleť a musím říct, že celkem mi to funguje.
    Iwi sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky by mě zajímalo mléko od Biodermy, ale více novinka Global, bohužel mi přijde docela drahá, tak budu muset chvilku šetřit :/

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní6/5/13 15:38

    favorité nie je spisovné ;) myslím, že lepšie to bude "favoritové" alebo "favoriti"

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věcičky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nezapomněla jsi něco napsat oté řasence ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem ji recenzovala, tak jsem myslela, že už není třeba řasenku nějak více okecávat. :)
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/04/recenze-rasenka-false-lash-wings.html

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©