sobota

FRIDAY MAKEUP: Jarní líčení


Jakmile jsem uveřejnila fotku nového bb krému od Vichy na instagramu, později i na blogu, začali jste vyzvídat, zdali mi vyhovuje. Ať už odstín, krytí, konzistence apod. Recenzi pro Vás teprve připravuji, takže Vám dnes svůj názor na tuhle novinku neprozradím. Alespoň mám pro Vás fotku pátečního líčení, kdy jsem na pleť použila právě bb krém od Vichy. Takže se můžete podívat na to, jak vypadá na pleti asi po třech hodinách. :)
K líčení jsem použila paletku od M.A.C, kterou mám více jak rok. Začínám se stydět, protože vypadá, jakoby byla úplně nová. :D Pořizovala jsem si ji na jaře právě pro jarní a letní období. A jakmile se začalo ochlazovat, paletku jsem uložila hezky do šuplíku. Takže když jsem nedávno přerovnávala kosmetiku, měla jsem takové malé Vánoce. :D. Takže jaro je zpátky a paletku jsem zase vytáhla, oprášila a použila. Skvěle oživí moje fádní tmavé outfity. 

A rovnou jsem použila novou rtěnku od M.A.C Sheen Supreme v odstínu bare again. Nejprve jsem si říkala, že bych si pořídila nějakou svítivou oranžovou, ale nakonec jsem si řekla, že přirozených rtěnek není nikdy dost. :)
Jak víte, na tvářenky si zrovna nepotrpím a a bronzery používám jen, když nosím hnědé stíny. :D Takže nic extra jsem k líčení nepoužila.


Přeji Vám krásný víkend!
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Páni, to ti velmi sluší :) Líbí se mi na tobě tyto barvy :) V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stíny vypadají zajímavě. Škoda, že jsi nepřidala fotku se zavřenýma očima.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé líčení. x) I když já bych ti tu žlutou vyměnila za lehce oranžovou, aby ti to trochu ladilo s vlasy. Nevím, nejsem na to odborník, ale napadlo mě to. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Tobě to moc sluší!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne ta to rozjasnilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné , paletka je krásná !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné líčení ale je dost výrazné, na to bych si netroufla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké... to se k tobě krásně hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka má úžasné barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Takovéhle líčení ti strašně moc sluší! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní11/5/13 13:22

    ... krásné líčení, no už se moc těším na recenzi bb krému, jsem tak malinko posedlá různými makeupy, bb krémy, pořád hledám ten ideální, třeba to na léto bude idéalia :-) Eliška

    OdpovědětVymazat
  12. Líčenie sa mi veľmi páči a veľmi pekne ti sedí k ryšavým vláskom :-) Počkám si na tvoju recenziu na Bb cream, čo naň hovoríš, pretože sa mi odtieň veľmi páči a tiež by som si ho asi kúpila, pokiaľ bude mať od teba kladné ohlasy :) Pekný víkend aj tebe
    http://quidogirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Líčení ti moc sluší:)Na recenzi BB se moc těším, i když bych si ho asi teď nekoupila. Musím se s těmi BB trochu krotit, protože mám na cestě už několik objednaných asijských:))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle líčení ti velice sedne :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadáš krásně, jako motýlek. Mně by to neslušelo a vypadala bych jako s pylem na očích a že mám nějakou alergii :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel mi zase říkal, že to vypadá, že mám v očích ospalky :D.

      Vymazat
    2. Nééé, :-D ..Achjo, ti kluci! :-D

      Vymazat
  16. No, neviem, bb krém celkom dobre zjednoťuje farbu pleti, ale tiež by som k tomu na kruhy pod očami potrebovala korektor :D

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní14/5/13 19:02

    Ahoj, můžu se zeptat zda budeš doporučovat barevné líčení i pro jiné typy? Například pro hnědooké plavovlásky :) Děkuju za odpověď, Elza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Elzo,
      pokud bych si přebarvila vlasy, tak ano. Ale zatím nic takového neplánuji. Líčím se všemožnými barvičkami, takže něco, co by hodilo i k plavovlásce se určitě najde. Navíc, oči mám hnědozelené, tak aspoň něco máme společného.

      Vymazat
    2. Anonymní14/5/13 22:01

      Ok, děkuju za odpověď :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©