pátek

FRIDAY MAKEUP


Přeji Vám krásný pátek. Dnes bez makeupu, jen se stíny a bronzerem. :) Ať víte, že mám přece jen na pleti nějaké pihy. 

SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. Takhle s pihami ti to sluší mnohem více, než když se je snažíš zakrýt! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady co zaexperimentovat a vytáhnout ty stíny ještě víš? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se toho hrozně bojím. Protože když se držím pohyblivého víčka, tak mám obě oči jakžtakž stejné. Takhle mě děsí, že na jednom oku stíny vytáhnu spíše do strany a na druhém zase na střed. :D

      Vymazat
    2. A jo taaak, já když si dělám takhle výrazné líčení tak si to zkus "předkleslit" světlunkým stínem a pak dotónovat, ale určitě by ti to moc slušelo!

      Vymazat
  3. To je super! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24/5/13 09:39

    Souhlasím s tím, že pihy ti sluší :) Škoda je zakrývat. A máš skvělou barvu rtěnky !

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úplně úžasný oči! :))

    OdpovědětVymazat
  6. na tvojom mieste by som make up ani nenosila :) mas peknu plet a tie pehy su krasne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile se rozežeru, tak mi na pleti vyrazí i akné, takže makeupy/bb krémy budu tak jako tak používat dál. :)
      Ale moc děkuji za pochvalu. Přítel mě nepochválí ani s makeupem, ani bez něj. :D

      Vymazat
    2. presne to som chcela aj ja napisat, tvoja plet vyzera fakt krasne :)

      Vymazat
    3. Jak nepochválí? To se nedělá! :D

      Vymazat
  7. Zrzaté vlasy, roztomilé sexy pihy - můj sen. Vypadáš naprosto kouzelně, tento make-up ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to velmi pěkně, jen tahle barva rtěnky není můj šálek kávy. Nemám ráda tyhle nahnědlé odstíny, evokují mi mé dětství a nevkusně nalíčené rty našich matek a starších žen :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné líčení, krásná pleť, roztomilé pihy... super :) akorát nejsem moc zastánce rtěnek se shimmerem, ale aspoň je to změna, žejo :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásná Ceady :) vždy mě navnadíš na nějaký look a pak mě všichni chválí, tak zase díky za tip :)♥

    OdpovědětVymazat
  11. tady si doslova nádherná Ceady :),přesně toohle jsou barvy pro tebe,jsi ta nekrásnější zrzka co znám fakt :)

    OdpovědětVymazat
  12. a pihy ukazuj,máš hezkou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ceady, máš nádhernú pleť! :) a do toho rúžu som sa zamilovala, veľmi ti pasuje :) <3

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší, ty oči máš nalíčené perfektně a bez make-upu je vypadáš moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné líčení, moc ti to sluší. K těm krásným pihám se to hezky hodí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle ti moc sluší, ty barvy jsou pro tebe jak dělané :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pro tvoji pleť bych vraždila! Já bez korektoru nemůžu vyjít na ulici...
    Moc ti to sluší :)

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní24/5/13 16:14

    tie pehy sú paraaadne! nezakryvaj ich, takto je to super :)) (tak trošku závidím, v dobrom:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych taky chtěla takový krásný pihy :) Já mám maximálně v létě na nose, co mi vylezou na sluníčku a pak takový, kterých bych se nejraději zbavila, ale bojím se, že dopadnu ještě hůř a budu mít ošklivý jizvičky...:( Moc ti to sluší a ta rtěnka je bombová :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní24/5/13 18:28

    Jé, když koukám na ty komentáře. Ani jeden negativní, je to krásný, moc ti to přeju :) Pro dobrou blogerku dobré komentáře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama se divím. Hodně jsem váhala, zdali tento článek uveřejnit, protože si připadám jak zombie. :D Takže největší kritik jsem nakonec já sama.


      Všem Vám moc děkuji!!!!

      Vymazat
  21. Krásné a jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  22. Že ti přítel nepochválí make-up se vůbec nedivím, ono je jim to totiž úplně buřt. Mě ten můj chválí hlavně když jsem nenamalovaná a když se namaluju a dám si záležet, tak se na mě podívá a řekne: Proč to děláš, jseš krásná i tak :D Moc se mi tvůj páteční look líbí, ta tvá rtěnka je nádherná. A pak, že nejlepší rtěnky jsou matné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyby mi řekl to, co ten Tvůj přítel, tak bych byla nesmírně ráda. Ale on mě nepochválí nikdy. :D

      Vymazat
    2. Zkus ho nějak ponouknout :) Kdyby ses mu nelíbila, tak by s tebou nechodil ;)

      Vymazat
    3. tak to mám taky tak,když se nenamaluju tak se stane,že mi řekne přítel,že mi to moc sluší a když si dám záležet udělám si hezky vlasy namaluju se,tak nic,tak mě chválí všichni a přítel nic

      Vymazat
  23. Sluší ti to, podle mě v jednoduchosti je krása a pihy rozhodně nezakrývej:-)!

    OdpovědětVymazat
  24. Ty ta očka ďábelská :) Sluší ti to :) V.

    OdpovědětVymazat
  25. i dont like that maybelline lacquer. you need to wait at least half an hour to touch evetrhing normally, without carefulness

    OdpovědětVymazat
  26. Máš naprosto rozkošné pihy a hrozně ti to s nimi sluší <3 Kdybych s tebou bydlela, tak ti nenápadně schovám všechny make-upy :D

    OdpovědětVymazat
  27. Riadne kontroverzný odtieň rúžu. Tiež by som ho radila do babkovskej kategórie, ale na tebe vyzerá skvostne :)

    OdpovědětVymazat
  28. Prosím jak se rtěnka jmenuje a od jaké značky je??:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©