středa

Golfistky


Vždy jsem považovala golf za líný sport. Ale o víkendu jsem se přesvědčila o tom, že trénink golfu zase tak líný není. :)

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. já se těch vašich fotek pořád nemůžu nabažit :-D muselo to být super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22/5/13 09:02

    Tak měl hlavně holkám někdo říct, že vlézt na green v džínách je pěkné (nejen módní) faux pas...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby holky hrály golf pravidelně, pořídily by si i příslušné oblečení...-_-

      Vymazat
    2. presne tak, predpokladam, ze 90% z nich hralo golf prvy krat v zivote

      Vymazat
    3. Kdyby si vzaly tepláky udělaly by líp:-/

      Vymazat
    4. Já myslím, že jsme měly jít rovnou nahaté. :D

      Vymazat
    5. Pane na nebi, takové fópa, to snad nepřežijeme! Slibuji vám za všechny, že příště si na tu hodinu a půl odpalování pořídíme komplet celou výbavu od oblečení až po hole, pro klid vašich duší, samozřejmě.

      Vymazat
  3. Super fotky, celý ten areál vyzerá krásne. A máš dokonalú farbu vlasov!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní22/5/13 09:23

    Vy už jste s Miuškou zase kámošky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou tak stupidní připomínky.. :)

      Vymazat
    2. Anonymní22/5/13 18:40

      prosim tě Jitko ty se radši výbec neozývej ;)

      Vymazat
    3. Aha, takže Jituš se ozývat nesmí, ale anonymní hulvátek může? To jsou mi dneska věci...

      Vymazat
  5. Kdysi jsem taky měla možnost si golf zkusit a je to docela makačka. A taky je potřeba se koncentrovat, což mi dlouhodobě moc nejde :D. Prostě zatím to není sport pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych jenom žrala, kdybych tam byla :D

    OdpovědětVymazat
  7. :DDD no fakt úžasná fotka, vypadám jako kdybych měla amputovanou nohu a moc hezkej výraz! :DDDD

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky, musela to být zábava :)

    OdpovědětVymazat
  9. Golf jsem ještě nikdy nehrála, ale koukám že to může být áabava. Hlavně v dobré společnosti :)
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  10. Golf jsem několikrát hrála a není to opravdu jen,tak naprosto souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Kate Knightley22/5/13 17:48

    Golf jsem hrála poprvé nedávno se svým přítelem, jelikož je profesionální golfista a prý že mám skrytej talent, tak jsem se pobavila :D Ale musím říct, že jsem si také myslela, přesně jak jsi zmínila, že je to "líný sport", ale musím říct, že svaly jsem u toho zapojila pěkně a hrozně mě to bavilo :):) Hned bych si šla zahrát zase :D:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak golfistky z nás asi nebudou... Ale i jako blogerky se nemáme špatně, což? :D Jsem fakt ráda, že jsem tě konečně poznala, brzy dáme v Praze kafe nebo čaj, ale tentokrát z horké vody! :DD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©