úterý

Hydratace pleti s Garnier



Garnier nedávno poslal bloggerkám k vyzkoušení řadu Moisture Match. Ta nabízí celkem čtyři krémy, které mají odlišnou texturu, různou funkci a aby se nepletly, tak mají i odlišnou barvu obalů.

Musím říct, že vůči krémům z drogerií budu vždy skeptická. Jsem totiž už delší dobu fanynkou pleťových krémů z lékárny. A tak i když jsem byla nadšená z krásného setu, který mi dorazil k testování, při zkoušení krémů pro suchou pleť jsem zase až tak nadšená nebyla. Po aplikaci jsem měla u dvou z nich pocit mastnější pleti, což mi nebylo příjemné. Mám ráda jiný typ hydratace a tedy v tomto případě, nebo řekněme ve dvou případech (u modrého a růžového krému), jsem zrovna učarovaná nebyla. Měla jsem pocit, že mi oba krémy  rázem "vytáhly" akné. Takže jsem oba po dvou vyzkoušeních odložila a nevrátila bych se k nim.
A pokud máte normální až suchou pleť a hledáte něco osvěžujícího na léto, mile mě překvapil oranžový krém. Takže naprosto souhlasím s tím, že se jedná o svěží energizující krém.
Čtvrtý krém je určen pro mastnou pleť. V zásadě bych jej hodně mastné pleti nedoporučila. Za to pokud máte smíšenou pleť a trápí vás lesknoucí se pokožka, myslím si, že s tímto krémem budete spokojené.  Na zmatnění jsem vyzkoušela už řadu krémů a můžu potvrdit, že mnohem lepších, ale všechny byly také mnohem dražší. Zmatnění je tedy mírné a pleť je stále hydratovaná. Také nemám pocit, že by krém vyvolal akné. Pokud tedy hledáte opravdu levný jemně matující hydratační krém, myslím, že není důvod váhat. :-)

Všechny krémy moc hezky voní, cenově jsou více než dostupné. V Kauflandu jsem zahlédla krémy ve slevě za bez mála devadesát korun. Pokud se chystáte na cesty a hledáte krém, který nebude těžký, velký a bude opravdu za pár korun (zvláště ve slevě), tak Vám ho ráda doporučím. 




Abych Vám vysvětlila, proč se vlastně vyjadřuji ke všem krémům. Moje pleť je v období měsíce velice proměnlivá. Hodně záleží na hormonech. Většinu měsíce mám pleť opravdu suchou a jakmile nemám dobrý hydratační krém, na čele mám jednu šupinku vedle druhé. Jenže pak následuje týden, někdy i dva, kdy dojde ke zlomz a mám pocit, že mi je zase třináct. Náhle se mi začne pleť nezvykle mastit a o akné není nouze. Takže to je ten důvod, proč mám doma jak krémy pro suchou, tak mastnou pleť. Navíc krémy používám lokálně. A zjistila jsem, že tohle nepraktikuji sama. Takže si v tom aspoň nepřipadám jak exot.
Tyhle krémy mám doma více jak tři týdny. A tak jsem za tu dobu vyzkoušela opravdu všechny. Polovina mi seděla, i když jsem z ní tedy přímo nadšená nebyla a druhá zase naopak ne. 



MOJE HODNOCENÍ celé řady: "Neurazí, ale ani příliš nenadchne."





Máte s některým krémem zkušenost? :)
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. už jsem na ně v drogerii koukala, ale nějak se mi nelíbí ta barva, hlavně zelená a modrá :D připadá mi to divný, no nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě líbí ty barvičky. :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. V Kauflandu jsou v akci za necelých 90,- :)

      Vymazat
  3. Vypadají dobře, ale já jsem zase skeptická vůči Garnieru, nevím proč. Takže možná kdyby byly od jiné značky, tak je zkusím, ale Garnier.... :/

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem na ně koukala v drogerii ale doma už mám moc krému tak jsem se rozhodla že ne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten oranžový jsem už v drogerii koukala, ale trochu se bojím složení. Já se osypu po lecčems a v případě Garnieru je to téměř jisté.

    OdpovědětVymazat
  6. zkoušet krémy neodpovídající tvému typu pleti asi není moc relevantní, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje pleť se vlivem hormonů během měsíce hodně mění. Alespoň mám takový pocit. Pleť mám v zásadě suchou, na čele šupinky. Ale jakmile se blíží menstruace, pleť se nezvykle zmastí a vyskáče mi akné.
      Krémy mám doma více jak tři týdny, takže nevidím důvod, proč bych je nemohla vyzkoušet všechny. Nikomu přece netvrdím, že podle mě to je děs běs a nesmíte si to koupit.

      Vymazat
  7. Anonymní7/5/13 11:36

    Je škoda, že bereš opravdu vše, co Ti firmy nabízejí zdarma, ikdyž to je pro jinou věkovou kategorii / pleť / vlasy, než jsi ty :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takhle to určitě není. Všechny spolupráce, které mám, kromě Garnier, jsou na principu, že si produkt vyberu a pokud dostanu nabídku testovat něco nevhodného, tak neberu. A nevím o tom, že bych používala na vlasy něco, co by bylo pro jiný typ. Takže mě mrzí, že máš takový pocit.
      Jinak Garnier před nedávnem oslovil blogerky v rámci spolupráce, ale už nám nedává dopředu vědět, jaký produkt dostaneme. Takže v tomto případě máš pravdu, že mi dorazí domů nějaké produkty, které nejsou pro můj typ pleti, jako bb krém pro třicet plus. :D

      Vymazat
  8. Anonymní7/5/13 11:41

    Ahoj, sháním nějaký matující krém, který stahuje póry. Cena do 500. Poradila bys mi nějaký funkční? Děkuji předem=)
    Jane

    OdpovědětVymazat
  9. pro mě by se hodil možná ten zelený:) každopádně hezká recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní7/5/13 12:20

    můžu se zeptat, jaký bys tedy doporučila krém na zmatnění pleti klidně i z těch dražších? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice dobrý krém je z Marionnaud. Nedávno jsem o něm psala tady: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/04/prirodni-kosmetika-nature.html
      Je levnější, zmatní a zároveň mám pocit hydratované pokožky. :)

      A pak mám oblíbence od Clinique z řady Pore Refining Solutions. Ten jsem zmiňovala tady: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/11/jak-se-vyporadat-s-rozsirenymi-pory.html

      Vymazat
  11. Anonymní7/5/13 12:34

    Koupila jsem si ten oranžový a musím říct, že pěkně voní a je příjemný.
    Navíc po každé ranní aplikaci se cítím opravdu "nakopnutá", tak jak jsi psala.
    Uvažovala jsem o tom růžovém, ale nakonec jsem zvolila ten oranžový. Tak po přečtení tvé recenze si říkám, že jsem udělala asi dobře ve své volbě.
    Simona

    OdpovědětVymazat
  12. Jak jsem u tebe na blogu viděla, že ti přišly, tak jsem si říkala, že by to možná stálo za to vyzkoušet, a to zrovna vůbec nejsem ten typ, co zkouší kdejaký drogerkový krém. No, pak jsem na něj narazila v Kauflandu za 88Kč a musela jsem ho mít. Pleť mám mastnou, takže jsem zvolila zelenou variantu a nemůžu si stěžovat. Sice moc nematuje, ale krásně voní (že bych něco ze svého obličeje cítila i po tom, co vyrazím z domu? ) a s jeho hydratací jsem spokojená. Ale za plnou cenu by můj teda rozhodně nebyl.

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi, hlavně se jim tedy povedl design :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý , musím vyzkoušet ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já nevím proč, ale po zkušenosti s jedním krémem od Garnieru mám z téhle značky tak nějak strach....protože ten jejich krém mi totálně rozdráždil pleť. Takže ani nevím, jestli tuhle novinku vyzkouším, aby se mi náhodou nestalo to samé...

    Giveaway - NARS

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají moc dobře, Garnier mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Že k recenzi vezmeš Garnier mě nijak nepohoršuje, ty krémy by mě taky zajímaly a mít tu možnost, udělám to samé. Co mě zaráží je to, že si ke čtyřem krémům napsala asi tak tři věty, které mně jako možnému zájemci o koupi vůbec nic nepřinesly. Nechápu, že ti firmy nabízejí spolupráci pokud odvádíš takovouhle "práci". Je vidět, že je vše jenom o návštěvnosti stránek a firmy si hloubku recenzí nezkoumají. Prostě pouze reklama, smutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, pokud je něco, co v článku nezaznělo a zajímalo by Tě, ráda Ti na to odpovím. Člověk se chybami učí.
      Krémy jsem netestoval dlouho, přece jen to jsou to čtyři krémy a tři týdny, co je mám. A bohužel Loreal na blogerky "tlačí", aby názor na produkty napsaly v co nejkratším časovém úseku. Takže jsem opravdu nerecenzovala krémy do hloubky, což Ti tady chybí. Jen jsem napsala, jestli mi krém vyhovoval nebo ne.
      Mrzí mě, že to tak vnímáš. Ale vidím, že nemá smysl přesvědčovat o opaku.

      Vymazat
  18. vyhovoval mi matující krém od Baley, teď mi dochází a přemýšlela jsem, zda si koupit právě ten nový zmatňující od Garnieru nebo zůstat u Baley... to je dilema :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©