čtvrtek

INFO: Rihanna & MAC

Původně jsem měla v plánu uveřejnit jen fotku na facebooku. Ale už mi pár z Vás napsalo, že facebook nevlastní. Tak mám tady pro Vás miniINFOčlánek o tom, co se chystá.
M.A.C navázal spolupráci s Rihannou. Díky tomu vznikla kolekce RiRi, která obsahuje celkem pět produktů: bronzer, tvářenku a tři rtěnky. Rtěnky budou v Česku k dostání na podzim tohoto roku, přesněji 1.10.2013.  Spolupráce s Rihannou ale neskončí pouze u této menší kolekce. V prosinci by měla být uvedena další. 
Odstíny rtěnek:
Heaux matte berry (retro matte)
RiRi Boy matte vivid lavender (retro matte)
RiRi Woo matte cool red (retro matte)

Cena rtěnky: 
500 korun
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. A já myslela, že je jenom RiRi Woo! Hmm, Heauc se mi podle promo fotky zamlouvá...

    OdpovědětVymazat
  2. nevíš za kolik je ta tvářenka? moc se mi líbíí !:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka červená hm,že bych těch 500 obětovala. A ta tvářenka sem ráda,že se k nám dostane. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ta fialová rťenka vypadá báječně a tvářenka též!<3

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to jako dost dobrá kolekce, líbí se mi odstíny rtěnek :)

    OdpovědětVymazat
  6. je to zajímavé ale pětikilo bych pro rtěnku rozhodně nevysolila :D
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, vypadá to hezky. Škoda že taky nejsem černoška, takhle to budu jen zpovzdálí okukovat.

    OdpovědětVymazat
  8. áááá, chci to všechno!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Rihannu mám veľmi rada. Je to krásna žena. Som na to zvedavá

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. až tak pozdě? :/ Rihannu miluju a těším se, když se bude spolupráce dále rozvíjet :) bylo by hezký svojí první MAC rtěnku mít právě z téhle kolekce, tak snad v říjnu! těším se :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©