neděle

INSTAntní týden


SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Ty chleby vypadají báječně, zrovna mám na takové chuť! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaké jsou ty nové velké čokoládky od Merci? Já se na ně chystám, dostala jsem je k narozeninám, ale šetřím si je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem všechny a nejlepší je hořká a oříšková. :)

      Vymazat
    2. presne horka a orieskova tie su najlepsie

      Vymazat
  3. Když teď vidím ty jídla, dochází mi, že mám hlad :-D Pěkně děkuju ! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Kraťasy jsou supr a moc se mi líbí ty žluté nehty, je to takové jarní - nebo oranžové :)?

    OdpovědětVymazat
  5. takové články mam moc rada!;) http://ok-makeup.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. čokoládu od Merci bych chtěla ochutnat a ten "salát" na předposlední fotce vypadá lahodně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky! Miluju takový články♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©