neděle

INSTAntní týden


SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. bože keď teraz vidím jedlo tak ma popadá taký hlad že až :D a sekne ti to na tých fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky, ty těstoviny vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně moc se mi líbí obal té limitky od MAC :) nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Sakryš nežehli si už ty vlasy!! Ty vlnky jsou úžasné. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní19/5/13 21:13

    Mne sa viac páčiš s kučeravými vlasmi :) veľmi ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní19/5/13 21:14

    Krásný pouzdro,odkud ho máš? :-)
    Niki C.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, sluší ti to Ceady. A vypadáš úplně štíhlounce :) Kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání klame. Když jsem si prohlížela fotky z víkendu, zjistila jsem, že vypadám jak dvě osoby v jedné. :D

      Vymazat
    2. Jak se říká - aspoň je víc k milování :-D Ale buď ráda za svou postavu, máš ji pravidelnou, já vypadám cca jak ty (akorát ještě o pár cm menší :-D ), ale hruď mám plochou jak maďarsko :-D

      Vymazat
  8. lovely photos! love your hair!!

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©