neděle

INSTAntní týden

 
 http://instagram.com/thelifeofceady#
Popisky a další fotky naleznete na mém instagramu. :) Přeji Vám pěknou neděli a ještě pěknější začátek nového týdne! :)

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. aa jak vidím to pyré tak už se nemůžu dočkat česka, hned si jej musím zajít koupit
    mimochodem, krásný pejsek:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      A to pyré je vážně skvělé.

      Vymazat
  2. Ceady, ja uz se proste musim zeptat! ty bydlis nekde u strossmayeraku? ja totiz bydlim asi 20 metru pod kinem oko, a parkrat jsem te videla jit po m. horakovy nahoru, ale rikala jsem si, ze treba jdes jen fotit outfity nebo tak... ale ted zacinam mit pocit, ze tady jde o neco vic! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/5/13 11:36

    Ahoj, ako sa vyslovuje tvoje meno CEADY?

    OdpovědětVymazat
  4. To jídlo vypadá moc dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší.. :) jinak z předchozího komentáře jsem teď zjistila, že tvé jméno tedy vyslovuji špatně :D

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zvu tě na svoji Black Star GIVEAWAY, budu moc ráda když se zapojíš! :)
    http://4ever-styles.blogspot.cz/2013/05/black-star-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. To pyré je dobré, párkrát jsem ho už zkoušel a nikdy nezklamalo:) a máš roztomilého psa;)

    unicorncalledcharlie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky ,moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten salát vypadá skvěle:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé fotky jogurtu! :D Nemyslím to nijak špatně, taky fotím pořád nějaké blbosti :)

    OdpovědětVymazat
  11. To pyré je dobré, párkrát jsem ho už zkoušel a nikdy nezklamalo:) high-low dresses

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©