úterý

Já a moje vlasy aneb "bez kudrn se cítím lépe"


Občas mi chodí dotazy, jaké přípravky používám na vlasy. Co se šamponů týče, mám své naprosté oblíbence. Přesto ale šampony střídám. Jednou nám paní profesorka na střední říkala, že je třeba měnit stále prací prášek. Že prádlo tak bude čistší, než kdybychom používali stále tentýž. A přestože se její rada týkala prádla, zjistila jsem, že to platí i na mé vlasy. Tedy ne doslovně, že bych měla vlasy čistší, ale mám pocit, že jakmile používám šampon dlouho dobu, ztrácí efekt, ze kterého jsem byla na začátku nadšená. A právě proto šampony neustále střídám.

Vlasy mám už od dětství sušší. A potom, co jsem ve třinácti usoudila, že kudrnaté vlasy zvýrazňují baculatý obličej, strhla mě emo éra a patka. Takže jsem si samozřejmě musela ihned koupit žehličku. Na vlasy jsem tehdy nepoužívala téměř žádnou ochranu. Pamatuji se, že jediné, co mi doma stálo vedle zrcadlo pro ochranu vlasů, bylo uhlazující mléko Hot Straight od Loreal Paris. Bylo pěkně na prd. Takže na poličce vydrželo asi rok a poté jsem ho vyhodila, kdy jsem byla ráda, že jsem vypotřebovala polovinu balení. :D

V současnosti používám na úpravu vlasů více produktů. A pokud je nepoužiju, tak mé vlasy vypadají jako sláma.


Stále dokola mi rodinní příslušníci (včetně příslušníku rodiny mého přítele) vtloukají do hlavy, že jsem mnohem hezčí s vlnitými vlasy. Že bych prý měla žehličku vyhodit do koše a mindráky z baculatého obličeje zase hodit za hlavu. :D
A tak jim čas od času vyjdu vstříc, vlasy si nevyžehlím. V tom případě je třeba vlasy ihned po umytí rozčesat, postříkat sprejem od Pantene aqua light, promačkat vlasy a jít si hrát se psem na zahradu, aby mi vlasy uschly rychle přirozenou cestou. Jakmile jsou vlasy sušší, ale ne úplně suché, použiju hedvábí od CHI.
Vlasy jsou po těchto přípravcích krásně jemné. Ale druhý den je ta sláma zpátky. V tom případě pomůže Kérastase od Lorealu. Je to moje jednička!


Ale jak říkám, nejlépe se cítím, když mám vlasy rovné, vyžehlené. Po umytí na vlasy zase nastříkám Pantene aqua light, který mi vlasy krásně zjemní. Vlasy si samozřejmě rozčešu. Na ten můj chemlon často ani Tangle Teezer nestačí... A jakmile vlasy naprosto uschnou, přijde na řadu žehlení. Vlasy rozděluji do tří řad, abych docílila co nejlepšího narovnání. Pak jednu po druhé postříkám sprejem od Lee Stafford, který chrání vlasy proti vysokým teplotám. Moc hezky voní a vlasy nejsou po aplikaci spálené, jako kdybych je žehlila bez jakéhokoli přípravku. Pokud si vlasy nežehlíte, ale fénujete, tak jej také využijete. Zkuste po tomto produktu podívat. Najdete ho například v Tescu. :)


Cítíte se lépe s vlnitými nebo rovnými vlasy? :)
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. já mám vlasy rovné a zase si je pro změnu kulmuju :D člověk vždycky chce to co nemá :D
    ten sprej od Lee Stafford bych si chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kate Knightley14/5/13 09:26

    Moc pěkný článek, mám taky suché vlasy a občas je to vážně hrůza po vyfoukání, i přesto že používám nejrůznější přípravky :D takže se jde okamžitě žehlit :D Nedávno jsem si koupila sérum brazilského keratinu a musím říct, že vážně cítím změnu, není sice dlouhodobá, ale přípravek je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní14/5/13 09:32

    nechci být hnusná, ale příjde mi, že tvoje vlasy jsou suché a chemlonové s přípravky stejně jako bez nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne. Jen je zvláštní, že víš, kdy ty přípravky používám a kdy ne. Dokonce ani přítel mě ráno nesleduje tak bedlivě, aby to věděl. :D Tak buď jsme skvělé kamarádky a nebo...je tu druhá možnost, abys to tak dobře věděla, že bys byla šmírák s dalekohledem z protějšího domu. :D

      Vymazat
  4. Osobne si myslím, že mi viac idú rovné vlasy a tak sa nimi cítim aj lepšie. Chi a ich zázračné hodvábie milujem. Nielen pre vôňu ale aj kvôli tomu perfektnému výsledku.

    OdpovědětVymazat
  5. I já s vlasy každé ráno bojuji. rada nosím drdoly nebo cop z culíku, protože mě vážně rozčiluje, to neustále upravovat :D :) V.

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám vlnité vlasy, žehlila jsem je skoro celou střední.. Teď mám asi rok pauzu a je to znát.. Avšak rovné vlasy mi chybí tak od nového školního roku zase začnu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Cítím se lépe s rovnýma, ale jsem moc líná se fénovat pokaždé, natož žehlit. Takže chodit zvlněná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní14/5/13 12:18

    Já mám také kudrnaté vlasy a hodně dlouhou dobu jsem si je žehlila, ale hodně to ničí vlasy a právě že je mám také jako slámu tak je raději už nežehlím. Ale když už, tak výborný přípravek je od Goldwellu Kerasilk sérum proti krepatění. Mám po něm úžasně uhlazené vlasy. Doporučuji

    OdpovědětVymazat
  9. Cítím se lépe s rovnými, ale věřím, že dobře nakulmované vlasy by mi taky slušely, jen to neumím:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si 4 roky žehlila vlasy... dneska toho lituji, protože jsem si je zničila i když jsem se je snažila chránit (různé spreje a tak).
    Dneska si vlasy už nežehlím, žehličku používám jen když potřebuji doladit účes a pokud jdu na nějakou společenskou akci( jako je ples) tak si je upravuji ,ale a běžné nošení již ne.

    Jako malá jsem měla krásné kudrnaté vlásky jako ovečka, na základní škole jsem už měla krásně rovné vlásky, ale po té co jsem se nechala ostříhat na krátko (4 cm) se mi opět začaly vlasy vlnit a já je začala žehlit... dnes mám vlasy krepaté, což mě mrzí, vlnité jsou především u konečků... přestala jsem si je žehlit je to asi 4 měsíce. Zkouším všechny různé masky, séra, ale nic nepomáhá... tento měsíc ještě navštívím kadeřníka, tak doufám, že mi něco poradí... :)

    OdpovědětVymazat
  11. jj rozhodně je lepší, jak se cítíš ty, než to co říkají ostatní:)

    OdpovědětVymazat
  12. S tim zehlenim to mam stejne:) s kudrnatymi vlasy si prijdu jako meloun:)) takze zehlim, zehlim a rodina jen nechapave krouti hlavou:D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak po tom spreji kouknu....vypadá to dobře..Já hodně fénuji, takže by se mi nějaká ochrana přímo na vysoké teploty hodila..Momentálně mi vyhovuje olejíček od avonu, tak až ho doberu kouknu po tomhle abych si toho do vlasů nepatlala moc najednou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som ti to uz pisala niekolkokrat a stale si za tym stojim, rysava farba a kucery, takych sa da spocitat na prstoch jednej ruky. Ja som rada takto vynimocna, skoda, ze ty sa s nim nevies stotoznit. Ale samozrejme, kazdemu vyhovuje nieco ine :)Ja ale plne suhlasim s tvojimi pribuznymi :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jednoznačne sa lepšie cítim s rovnými vlasmi, ale kedže si ich nechcem moc ničiť, tak si ich vyžehlím len raz či dva-krát do mesiaca :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám kudrnaté vlasy. Šampony také střídám, ale víc si dávám záležet na kondicionéru.
    Dřív, asi v 16, jsem si chtěla nechat vlasy vyžehlit nastálo, protože mě moje vlasy nebavily.
    Ale naštěstí jsem dostala rozum a teď si svoje kudrlinky hýčkám, jsou moje a pro všechny jsem známá, ta s kudrnama:) Občas si vlasy žehlím na plesy, aby to byla trochu změna. Pak přidám už jen klobouček (čelenku) a hned vypadám jinak:))

    OdpovědětVymazat
  17. Jaký typ žehličku to máš a značku? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní14/5/13 15:45

    Ceady kolik prosím stojí ten sprej na žehlení vlasů - Lee Stafford? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé škoda, že není fotka s vlnitými X rovnými vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  20. já si vlasy úmorně žehlila asi dva roky .. :D Zničila jsem si je tak, že se podobaly slámě. Pak jsem si ale moje vlnité vlasy oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rozhodně se lépe cítím s rovnými vlasy :D !

    OdpovědětVymazat
  22. S kudrnatými, jelikož už si je nerovnám. A tebe to taky dřív nebo později přejde :) Budeš pak koukat, jak máš zdravý vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám vlasy přirozeně kudrnaté. Nesnášela jsem je, ale naučila jsem se o ně starat a teď jsem vážně ráda, že jsem se narodila jako kudrnato-vláska :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ty máš dokonal vlasy, když je máš kudrnaté!!^^ Já prostě miluju zrzavý vlasy, který jsou kudrnatý! :D Nevím, prostě se mi to hrozně líbí a ty buď ráda, za to co máš! :) Podle mě ti to sluší s kudrnatýma :) Jinak Já se lépe cítím s přírodními (kudrnatýma) protože u rovných s emusím pořád starat jestli jsou rovné, uhlazovat konečky a protože mám blbou žehličku tak moje vlasy ani dlouho rovné nezůstanou. :)

    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. byla jsem zvedava na rovné vlasy a fotky nikde? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na facebooku. :-)

      Vymazat
    2. aha díky :) mě se s rovnými líbíš asi víc, ale škoda že není normálnější fotka, kde by to lépe vyniklo :/ na tech dvou mi pripada, ze ti prave baculatejsi oblicej zanikl :)

      Vymazat
  26. aqua light používám také, nádherně voní!!! :))

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi přesně typ na vlnité/kudrnaté vlasy a musím říct, že ti je závidím. A přesně podle pravidla, že chceme vždy to, co nemáme, bych já místo svých rovných brala tvé vlnobití :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, tak to já si své kudrny užívám a mám je ráda :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  29. Ak mas take suche vlasy ako slama a chces ich rovne, vyskusaj Brazilsky keratin. Ja som to sice neskusala, vlasy to vyrovna, ale zaroven pekne ozdravi a vyzivi (hlavne na to to je). Mozno by sa Ti to pacilo a nemusela by si potom vyuzivat zehlicku. Ale neviem, po akom case sa vlasy vratia naspat k povodnemu kuceravemu stavu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ale tvoje vlasy jsou přece úžasný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to ja bych zase chtela vlnite nebo kudrnate vlasy ponevadz mam pet splihlych chlupu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©