středa

Májová nadílka od M.A.C

Je první máj, lásky čas. Skvělá příležitost na to udělat Vám čtenářkám radost. A musím říct, že já sama mám z této soutěže radost. Už jen pozvání "mekem" na v.i.p. akci, kde byla uvedena nové kolekce, pro mě byly Vánoce. O to více si cením toho, že mě ještě mimo to oslovil v rámci uspořádání soutěže pro moje čtenářky. :) Původně bylo navrhnuto, že by výherkyně soutěže měly možnost nechat se v M.A.C nalíčit. Ale dobře vím, že by to bylo nespravedlivé vůči většině, protože tahle soutěž by byla opravdu jen pro Pražačky. A tak jsem M.A.C ukecala na něco lepšího. Máte možnost vybrat si produkt dle vlastního uvážení. Což je podle mě mnohem lepší.  Takže myslím, že milovnice této značky z jakéhokoli koutu Česka by mohly být z této soutěže také tak nadšené jako jsme já. Jen škoda, že se  nemohu také zúčastnit. :D Nu což. Nebudu si hrát na chudinku. Kosmetiky mám už tak habaděj.  Hlavní je, že Vám udělám radost. :)


Tákže... Soutěž bude trvat čtyři dny, během kterých máte šanci vyhrát, co se Vám zlíbí. :) Vše uvedu v bodech, ať se v tom neztratíte nebo neztratíme... Abych na něco náhodou nezapomněla. Ale protože to není jen taková obyčejná soutěž, budete mi muset odpovědět  na jednu otázku. Pokud zodpovíte správně, jste o krok blíže k výhře. :)

1.) Víte, kde bude otevřená 9.5.2013 nová prodejna M.A.C?
2.) Jaký produkt byste si z M.A.C rády odnesly?
3.) Nezapomeňte mi zanechat email, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.
4.) Sledovujte můj facebook tady

Za čtyři dny vylosuje tři z Vás, které jste splnily všechny podmínky. :)
Přeji Vám krásný první máj. A držte si palce!
SHARE THIS POST

191 komentářů:

  1. Podle fotky to typuji na OC Nový Smíchov.
    Z M.A.C bych si odnesla Pro Longwear concealer, zrovna včera jsem na jednom zahraničním blogu četla, jak je skvělý a nějaký kvalitní korektor by se mi opravdu hodil, tak doufám, že se na mě štěstí usměje.

    tereza.gastova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nový MAC se bude otevírat na Andělu a moc se na něj těším! :) Nejraději bych si od nich odnesla jejich nový makeup Mineralize Moisture SPF15, přijde mi jako dokonalý makeup na léto.

    annadotorg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Bude otevřená na Andělu v obchodním centru Smíchov:)Od Mac bych 100% chtěla nějaký skin finish.
    sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Praha - NC Chodov
    2) Odnesla bych si nějaký super pudr
    3) noretakla(zavináč)gmail.com
    4) Sleduji jako Klára Válkovic

    A jsi fakt zlatíčko, že jsi udělala soutěž i pro mimopražské, jak bychom k tomu my z ostatních koutů země přišly :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. 1.) Nový Smíchov :)
    2.) MAC PRO Full coverage foundation
    3.) Nocturnal.light@seznam.cz
    4.) sleduji již dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Praha, Nový Smíchov
    2. oční stíny, rtěnku
    3. simkovagabriela@seznam.cz
    4. sleduji ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. v obchodním centru na Novém Smíchově
    2. asi mineralize skin finish nebo tvářenku
    3. bloghellobeauty@gmail.com
    4. sleduji přes blogový FB i privátně (ale jméno zveřejnit nechci)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/5/13 17:25

    Ahoj Ceady,nemůžu za Boha najít,kde ten obchod bude.
    BB

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní1/5/13 17:26

    1) Nový Smíchov

    2)Vždycky se mi na internetu líbila rtěnka "Viva Glam Nicki", takže bych vyzkoušela. :) Zatím bohužel žádný produkt z MACu nemám, mít ty peníze, tak to tam vybrakuju. :D

    3) doslovap@seznam.cz

    A facebook už nějakou dobu sleduji. :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1.) Ano vím, na Novém smíchově =))

    2.) Všechno je na mě moc drahé, ale kdyby mi nabídli jeden předmět, který si mohu odnést, tak určitě zvolím nějakou tvářenku =)

    3.) imiiskd@gmail.com

    4.) Už dávno sledovuju ! <3

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Atrium Flora
    2) Jelikož od Macu nic nemám, tak ani netuším co bych chtěla nejraději (samozřejmě bych doma nejradši celou prodejnu =D ), ale asi nějaký makeup a kdyby se to štěstí na mě usmálo, tak bych si rozhodně do Prahy udělala výlet a nechala si poradit jak v typu make-upu, tak v odstínu =)
    3) roni1251990@gmail.com
    4) sleduji - V. Rožičová

    OdpovědětVymazat
  12. v Praze??? :D
    a nejradší bych make-up :)

    janescolours@gmail.com

    a sleduju tě pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuším, že nová prodejna M.A.C se otevírá v OC Nový Smíchov. :) Pokud bych vyhrála tak bych si nejraději odnesla nějaký makeup. Už dlouho nějaký sháním a pořád nemůžu narazit na ten pravý. Tak by to třeba mohl být on. :)
    Můj email je: mywaybyemily@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Je to obchodní centrum v Praze, Nový Smíchov :)
    2) Hrozně moc bych si od M.A.C přála make-up Matchmaster v odstínu 1.0
    3) kate.bartova@email.cz
    4) tvojí stránku na FB již dávno sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. OC nový smíchov
    2. Skinfinish natural
    3. hauerova.agata@gmail.com
    4. hotovo

    OdpovědětVymazat
  16. 1) V Novém Smíchově :)
    2) To je strašně těžký výběr! Nejspíš nějaký pudr, tvářenku :)
    3) majbary@seznam.cz
    4) Sleduji, už dlouho dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1) tuším, že v OC Nový Smíchov
    2) skinfinish nebo nějakou pěknou rtěnku
    3) mujfialovysvet@hotmail.cz
    4) sleduji!

    OdpovědětVymazat
  18. Že by Chodov? :)
    Od M.A.C nemám vůbec nic, Prahu mám daleko, ale líbí se mi Brow Duo: Blonde - pořád mi nic nesedí a nebo nějakou rtěnku :)
    monicka.kudlickova@seznam.cz
    Sleduji, abych byla hezky v obraze :)

    OdpovědětVymazat
  19. 1) V Praze na Andelu
    2) nejspis stetec 217 nebo cistic na stetce :)
    3) tereza.hrdlickova@gmail.com
    4) sleduju te pod jmenem Tery Hrdličková

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Nová prodejna se otevírá v Praze - Starém městě na Ovocném trhu.
    2. Moc ráda bych si odnesla pudr Studio fix powder plus foundation :-)
    3. jana.ucnova@seznam.cz
    4. Už dlouho sleduji :-)
    Přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat
  21. Super soutěž! Nová prodejna bude otevřená v OC Nový Smíchov. Kdybych si z M.A.C měla něco vybrat, tak asi tvářenku v odstínu Dainty. Facebook sleduji a můj mail: ordinarylife@seznam.cz

    Teď už jen aby se na mě usmálo štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  22. 1.) řekla bych, že je to Palladium! :)
    2.) Extra Dimension Skinfinish v odstínu Definetly Defined nebo oční stín z této řady :)
    3.) va.viviann@gmail.com


    DOUFÁMMM!!!!!HROZNĚ MOC!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak podle Profimedu bude asi na Novým Smíchově :-)
    Chtěla bych make-up Matchmaster SPF15 Foundation, ten bych opravdu ráda vyzkoušela!

    javurkova.pavlinka@gmail.com
    Sleduji :-)

    OdpovědětVymazat
  24. 1) OC Nový Smíchov
    2) Vždy jsem toužila po nějaké z jejich tvářenek :)
    3) Shimka@seznam.cz
    4) Sleduji

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím, že to bude v Praze na Smíchově - v obchodním centru Nový Smíchov...
    CO bych si ráda odnesla? no musela bych si to pořádně rozmyslet, záleželo by taky na cenovém limitu, ale pravděpodobně by to byla nějaká rtěnka...
    email je asawa@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1) OC Nový Smíchov Praha
    2) ráda bych zkusila nějaký skinfinish nebo rtěnku
    3) mhxx@seznam.cz
    4) sleduji už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  27. 1. V Prahe
    2. http://www.maccosmetics.co.uk/product/shaded/168/310/Products/Lips/Lipstick/Lipstick/index.tmpl

    3. veronika.ksenakova@gmail.com
    4. Sledujem ako Veronika Kseňáková

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Nový Smíchov
    2. velky stetec na pudr
    3. domca.radka.halamova@gmail.com
    4. sleduji

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní1/5/13 19:16

    1.) OC Nový Smíchov:-))
    2.) Moc ráda bych vyzkoušela tento make up,slyším na nej nejn samou chválu:-) MAC Pro Longwear 10 SPF Foundation :-))
    3.)Barborka144@seznam.cz
    4.) splneno:-)

    OdpovědětVymazat
  30. 1.) Anděl
    2.) MAC Mineralize Skinfinish - Soft and Gentle
    3.) petka.malikova@gmail.com
    4.) sledujem :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Ceady,
    měla by to být prodejna M.A.C v OC Smíchov (I hope so) a mým oblíbeným produktem by byla Sheene Supreme rtěnka v nějakém krásném růžovém odstínu.

    Clarky (husakova.klara@centrum.cz) www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. 1) Vypadá to na OC Nový Smíchov ;) Ale jistá si nejsem. :) pomohla mi Costa v odrazu :)
    2) U M.A.C.u bych si ráda vybrala bronzer.
    3)dominikapekarkova@gmail.com
    4) Sleduji pod stejným jménem, pod kterým přispívám.

    OdpovědětVymazat
  33. 1: Soudě dle toho, že bude místo Melvity, která je v ČR (respektive byla) jen na Smíchově, tak asi v OC Nový Smíchov :-)

    2: Lepší otázka by byla, jaký produkt bych si odtamtud ráda NEODNESLA, produkty m.a.c jsou naprosto dokonalé a asi bych váhala mezi těmito dvěma:

    http://www.maccosmetics.com/product/shaded/170/641/Products/Nails/Nail-Lacquer/index.tmpl

    http://www.maccosmetics.com/product/shaded/152/23759/Products/Eyes/Mascara/In-Extreme-Dimension-Lash/index.tmpl

    3: kaja.kubinova@seznam.cz

    4: sleduju jako Caroline Kubínová

    OdpovědětVymazat
  34. FB sleduji :)
    Můj mail je zuzlik.zuzla@seznam.cz
    Mým favoritem pro výběr je zřejmě Mineralize skinfinish natural pudr. Popřípadě pak nějaké štětce, stejně si budu muset opatřit brzy nové :)
    A teď to hlavní: Prodejna bude zřejmě v OC Nový Smíchov v Praze, vedle Grand Optical v 1. patře :)

    OdpovědětVymazat
  35. Wow, paráda! Facebook jsem lajkla pod svým reálným jménem (Kristýna Lexová). Myslím, že MAC bude stopro na Andělu, z čehož jsem nadšená! A ráda bych si odnesla make-up Face and Body ;). Mail: in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 1) Na Smíchově v OC
    2) rtenku
    3) dominique.kaska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. facebook samo sleduju ;) Dominika Elizabeth Kaška

      Vymazat
  37. 1) prodejna bude otevřená v OC Nový Smíchov Praha (což mě asi naprosto zruinuje, protože to tam mám sakra blízko :))
    2) odnesla bych si určitě nějakou tvářenku (trošku na nich začínám být znovu závislá)
    3) kamilabrazdova@seznam.cz
    4) sleduji už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  38. Anonymní1/5/13 21:35

    1)Otázka zní "víte?". Na to lze odpovědět ano nebo ne. Já tedy nevím, ale tipuju OC Nový Smíchov.
    2)Ráda bych zkusila Mineralize Skinfinish v odstínu Porcelain Pink.
    3)HanczaL@seznam.cz
    4) Už sleduju.

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní1/5/13 21:39

    1.) obchodní centrum Nový Smíchov
    2.) štětce nebo oční stíny :)
    3.) anet.123@seznam.cz
    4.) sleduji

    OdpovědětVymazat
  40. Na Smíchově :)
    Ráda bych si pořídila make up, který by mi profesionálky doporučily :)
    sleduju :)

    evamarieliskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní1/5/13 21:46

    Ahoj, otevírat se bude v obchodním centru Nový Smíchov v Praze. Z M.A.C. by se mi líbila MAC Pro Longwear Lipcolour LASTING LUST rtěnka, odstín červená. Na FB sleduji jako Tereza Čechová.

    terkac.privat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní1/5/13 21:49

    Ahojki :-)

    1/ doufám, že to je OC Nový Smíchov Praha :-)
    2/ mou vysněnou je Rtěnka v odstínu Plumful
    3/ helena.klimakova@centrum.cz
    4/ dávno už tě ve sledování mám :-)

    Díky za super články a soutěže

    Helena

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní1/5/13 23:11

    1. Nová prodejna by se měla otevírat v OC Smíchov.
    2. Kdybych vyhrála, přála bych si tvářenku. Nevím, zda si můžu vybrat i odstín, pokud ano, tak by se mi líbil Flaming Chic Extra Dimension Blush nebo nějaká podobná korálovka-růžovka.
    3. E-mail jsem ti poslala do mejlu :)
    4. Na FB jsem si Tě přidala :)
    Hezký den
    Magda

    OdpovědětVymazat
  44. bude se otevirat na Andelu.
    Vybrala bych si nejaky make up
    siena.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Doufám, že si to myslím správně, tedy na Novém Smíchově:)

    anna.kaplanova@gmail.com

    vybrala bych si asi nějaký štětec nebo korektor, nebo make up:) nebo bych si nechala poradit :D

    OdpovědětVymazat
  46. 1) OC Nový Smíchov
    2) určitě tvářenku...nejvíc se mi líbí Extra Dimensions v odstínu Bareness
    3)hancqa@gmail.com
    4)na FB sleduji už dlooooouho

    OdpovědětVymazat
  47. Ráda bych asi rozšířila svou sbírku štětců o nějaký kvalitní velký štětec na pudr. Na FCB sleduju už dlouho =)
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. V Praze v Novém Smíchově
    a odnesla bych si asi nejradši nějaký makeup :)

    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Anonymní2/5/13 15:31

    Jelikoz nejsem z prahy a vubec nevim jake obchody tam jso tal vuec evim kde se to ma otevirat a nikde jsem to ani nenasla :( docela me to mrzi, chtela sem se ucastnit souteze

    OdpovědětVymazat
  50. Obchodní centrum Nový Smíchov.
    A určitě bych ráda vyzkoušela face and body foundation :)
    Můj mail je lucieshck@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Anonymní2/5/13 17:52

    Tipuje, že nový obchod bude otevřen opět a jen v Praze :D
    Chci si už dlouho pořídit makeup Studio fix fluid, ale je zatraceně drahý, tak třeba touto cestou ;)
    simonka258@centrum.cz
    Tvá pravidelná čtenářka Simona

    OdpovědětVymazat
  52. Mac bude otevřen na andělu a já bych si moc přáála Tvářenku
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Paráda!:o))
    1) OC Nový Smíchov
    2) tvářenku
    3) ilovemakeup@email.cz
    4) sleduji:o)

    OdpovědětVymazat
  54. 1.Obchodní centrum Nový Smíchov
    2. chtěla bych rtěnku Angel
    3. cosmeticsandthings@seznam.cz
    4. sleduji jako cosmeticsandthings nebo VeronicaSt

    skvělá soutěž, jsem ráda, že myslíš i na nepražské :)

    OdpovědětVymazat
  55. 1. OC Nový Smíchov
    2. Gelové linky Fluidline
    3. mamoustylove@gmail.com
    4. sleduji ;-)

    OdpovědětVymazat
  56. Anonymní2/5/13 20:34

    1.) 9.5. se otevře nová prodejna v OC Nový smíchov, Praha 5
    2.) z M.A.C bych si nejraději odnesla asi tvářenku
    3.) badurova.k@seznam.cz
    4.) facebook i blog sleduju pravidelně :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  57. Prodejna bude otevřena na Andělu v OC Nový Smíchov.
    Ráda bych vyzkoušela nějakou tvářenku do Macu :).
    july.mayova@gmail.com
    na FB sleduju jako Zuzana Žoužel Suchopárová

    OdpovědětVymazat
  58. 1. Praha Novy Smichov
    2. urcite tiene z novej limitky, su uzasne!
    3. justinaforfun@gmail.com
    4. Sledujem pod Justina Vesela

    OdpovědětVymazat
  59. 1. V OC Nový Smíchov
    2. Já bych si odnesla nějakou rtěnku:)
    3. rozanska.d@seznam.cz
    4. Sleduji jako Deni Rožanská :))

    OdpovědětVymazat
  60. Nový Smíchov :-) Vybrala bych si nějaký hezký rozjasňovač.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. 1) nová prodejna bude otevřena na Andelu v OC Nový Smíchov
    2) nejraději bych si odnesla nějakou zářivou rtěnku, třeba z kolekce Nick Minaj :-)
    3) email je: cristtiii@gmail.com

    A facebook samozřejmě sleduji, ještě aby ne :-D

    OdpovědětVymazat
  62. 1) nová prodejna bude otevřena na Andelu v OC Nový Smíchov
    2) nejraději bych si odnesla nějakou zářivou rtěnku, třeba z kolekce Nick Minaj :-)
    3) email je: cristtiii@gmail.com

    A facebook samozřejmě sleduji, ještě aby ne :-D

    OdpovědětVymazat
  63. Anonymní3/5/13 12:06

    -prodejna se otevře na Andelu v OC Nový Smíchov
    -chtěla bych nějakou tvářenku
    -facebook sleduji:)
    -kiki.46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Anonymní3/5/13 12:09

    1)na Andelu, OC Nový Smíchov
    2)já Mac miluju takže bych brala vše, ale nejvíc asi rtěnku
    fcb sleduji
    3) sansmerci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Anonymní3/5/13 12:15

    A) na Andelu: OC Nový Smíchov
    B) chci nějaký makeup nebo rtěnku
    C) email:hafhafhafan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Teda, to je krásná soutěž! :-)
    Nová prodejna se bude otvírat v OC Nový Smíchov. :-)
    Nejraději bych si odnesla rtěnku, jsem rtěnkový maniak! :-))
    mikulova.tereza@gmail.com
    a na FB jsem jako Tereza Mikulová

    OdpovědětVymazat
  67. Anonymní3/5/13 12:20

    Moc pěkná soutěž.
    Nová prodejna se otevře v OC Nový Smíchov na Andělu.

    Ráda bych vyzkoušela tekutý make-up Studio Sculpt. Kamarádka mi o něm stále básní.

    můj email je scheuerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. 1) na Andělu, v OC Nový Smíchov
    2) zaujala mě MAC Eye Kohl in Smolder
    3) vermilion@atlas.cz
    4) sleduji :)


    OdpovědětVymazat
  69. 1) v oc novy smichov na Andělu :)
    2) vybrala bych si nejakou peknou tvářenku nebo rozjasňovač
    3) kamila.selby@gmail.com
    4) sleduji:))

    OdpovědětVymazat
  70. OC Nový Smíchov
    Z Macu bych si vybrala nejspíš nějakou rtěnku :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Anonymní3/5/13 13:53

    OC Nový Smíchov v Praze, a nejspíš bych si odnesla Extra Dimension blush v odstínu flaming chic, a nebo rtěnku ( jestli se ještě prodává) Viva glam Nicki v odstínu pastel lavender pink.
    kutuntak@sezbam.cz
    Sleduji již od začátku :)

    OdpovědětVymazat
  72. Anonymní3/5/13 14:05

    Nová prodejna bude v OC Nový Smíchov v Praze..snad tedy :D

    A vybrala bych si Make-up Face and Body Foundation :-) Doslova a dopísmene po něm toužím :D :-))

    Na FB sleduji :-) .. dlouho :D :-)

    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. OC Nový Smíchov Anděl, aaa vybrala bych si buď pudr, nebo tvářenku :)
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Anděl OC Nový Smíchov
    Vybrala bych si tvářenku
    zarovka20@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Nový Smíchov
    Ráda bych tvářenku, jednu jsem měla a bohužel mi někdo ukradl kabelku i s obsahem kosmetické taštičky :(
    FB sleduju
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Novy Smíchov
    Ráda bych tvářenku
    A.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Anonymní3/5/13 15:27

    Ahojky :-)
    Bude se otevírat prodejna na Novém Smíchově, Anděl. Nejvíce by mě lákal štětec na pudr od MACU. Jejich štětce jsou dost opěvované a ráda bych jeden vyzkoušela :))
    FB sleduji, v případě výhry ti ho klidně napíšu zprávou (nechci sdělovat anonymně) :))
    Můj e-mail: 90Martina90@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  79. Anonymní3/5/13 15:32

    čauky ;)
    Nová prodejně bude brzy otevřená na Novém Smíchově v Praze, už se těším až tam vyrazím :-D
    Od M.A.C. bych toho chtěla spouuustu :-D Lákají mě věci, které nejsou tak ,,profláknuté", například péče o pleť, konkrétně jejich Complete Comfort Creme. Třeba se na mě usměje štěstí.
    FB sleduji ;) Odebírám tvoje příspěvky :-)
    mischulinka.kvetinka@seznam.cz
    Měj se hezky a drž se, četla jsem, že jsi zahlcená negativní (nekonstruktivní) kritikou. S tím válčí každá blogerka. Jsou tu lidé, kteří budou závidět a obviňovat tě, že jsi neobjektivní a podplacená. Tomu se nedá vyhnout, ale jádro pravých čtenářek je pořád s tebou ;)


    OdpovědětVymazat
  80. -Nový Smíchov
    -toho je: nejvíc asi make-up, štětce, tvářenku :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Pokud se nepletu, tak by nová prodejna měla být otevřena v Praze na Novém Smíchově. Určitě se tam o prázdninách zajedu mrknout, ráda bych konečně vyzkoušela nějaký ten make-up:-)
    vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Mě by se líbil asi nějaký rozjasňovač, hrozně se mi líbí třeba ten z limitky Extra Dimension :P. Od macu si asi jen tak něco nepořídím, protože nejsem z Prahy :(
    Prodejna bude na Novém Smíchově.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Anonymní3/5/13 15:55

    1) Praha- Nový Smíchov
    2) Ráda bych zkusila nějakou jejich rtěnku
    3) popelkovamarketa@seznam.cz
    4) ano, sleduji tě :-)

    OdpovědětVymazat
  84. Anonymní3/5/13 15:55

    Ahoj, skvělá soutěž, díky, jsi super blogerka, co má své čtenářky asi moc ráda :D
    Prodejna bude otevřena v Praze - OC Nový Smíchov,
    ráda bych od MAC vyzkoušela nějaký makeup na smíšenou až mastnější plet,
    FB i blog sleduji pravidělně ;)
    Sisa (simonka258@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj, neboť pracuji o kousek vedle, mohu s přesností říct, že jde o obchodní centrum Nový Smíchov.
    Od M.A.C. bych ráda vyzkoušela Fix Powder Plus Foundation kompaktní pudr a make-up 2 v 1.

    A teď k soutěží a tomu co jsem četla na instagramu, soutěž je skvělá a už díky tomu tě miluji. Tvé články jsou perfektní a líbí se mi tvá otevřenost v recenzích. Takže nedej na negativa, jde jen o slečny, lidi co buď zkoušeli založit blog a nevyšlo jim to, nebo o lidi co jej udělali aby na něj získali mnohé spolupráce, které ale nejsou podle jejich představ. Tvůj blog stojí za to a hovoří za to už počet pravidelných čtenářů. Takže nad tímto mávni rukou a dělej dál co děláš.
    Sama mám blog a díky němu jsem se našla. A ty jsi taky byla mou inspirací. Takže Tě jen tak nedám :)

    email - angel.fashion.sale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Praha, OC Nový Smíchov :)
    Od MAC mě lákají hlavně limitky, ale ze stálé nabídky mě láká brush cleanser (pro který jsem si už hodněkrát šla, ale vždycky jsem si to nějakým způsobem rozmyslela) a nějaký ten rozjasňovač. :)
    stefankova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ak mi ujo google dobre poradil, tak by to mal byt Anděl. potešil by ma makeup face and body foundation 50 ml alebo mineralize skinfinish natural in medium :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  88. 1,OC Nový Smíchov Praha
    2,Vybrala by som si určite make up. Ako bleduľka mám totiž s odtieňmi problém a MAC ponúka taký široký výber!:)MAC Studio Fix Fluid, odtieň NW10
    3,alliknowaboutcosmetics@gmail.com
    4,Sledujem, dokonca ako prvú českú blogerku. Pamätám si keď dával Douglas odkaz na tvoje video s Douglas leskami na pery. Momentálne sledujem pod menom: Alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk
    Neviem, či je GA iba pre územie ČR, ak áno, tak len chcem povedať, že hoci píšem po slovensky, tak bývam v Brne, čiže mám aj českú adresu.
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  89. 1) Nový Smíchov, až budu v Praze, musím okouknout :)
    2) Vybrala bych si asi nějaký pudr/lak na nehty.
    3) anesagill@gmail.com
    5) Sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  90. Anonymní3/5/13 16:04

    1.) Nový Smíchov v Praze
    2.) já bych si vybrala nějaký make-up
    3.) deni986@seznam.cz
    4.) sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  91. Ak mi ujo google dobre poradil, tak by to mal byt Anděl. potešil by ma makeup face and body foundation 50 ml alebo mineralize skinfinish natural in medium :)

    girlnamedz@centrum.sk (predchadzajuci koment prosim zmaz, nechtiac som pisala z nejakeho ineho, cudzieho uctu)

    OdpovědětVymazat
  92. Skvela príležitost mať konečne niečo od MAC :)
    Sledujem a likujem už dlho :)
    OC Nový Smíchov Praha
    Chcela by som všetko,haha ale nie, noo musela som velmi rozmýšlať, tak som nakoniec vybrala mac mineralize skinfinish
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. OC Nový Smíchov
    Oil Control Lotion
    Key.Es@seznam.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
  94. 1,OC Nový Smíchov
    2, pudr nebo korektor, ale lákají mne i lesky na rty
    3, lauraluthy85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. OC Nový Smíchov
    Já bych si od MACu přála make up, potřebuju odstín do žluta a oni mají skvělý výběr. Už rok po něm toužím:D
    na FB už tě sleduji dlooouho ;-)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Anonymní3/5/13 16:19

    OC Nový Smíchov
    Určitě makeup!
    terrynqa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj :)
    Nová prodejna bude otevřena na Novém Smíchově v Praze. :)
    Od M.A.C. bych chtěla vyzkoušet vše :D Nejvíce nějakou rtěnku :D je mi jedno jestli od lady gagy atd. :D
    Fb sleduji :D
    will09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. OC Nový Smíchov
    Strašně moc bych si přála nějaký make up, MAC mají skvělý výběr odstínů pro žlutý podtón pleti.
    Na FB už tě sleduji dloouho ;-)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. 1) OC Nový Smíchov, Anděl
    2) tvářenku melba
    3) monikabullova@gmail.com
    4) sleduji:o)
    Tak toto by bol super darcek

    OdpovědětVymazat
  100. Anonymní3/5/13 16:25

    1) OC Nový Smíchov - ještě že si tam nechala ten název obchodu, který tam byl předtím jinak bych to nezjistila :)
    2) Nejradši bych byla za lak na nehty nebo za rtěnku (protože mají krásné matné) :)
    3) M.Furbacherova@seznam.cz
    4) Sleduju :P

    OdpovědětVymazat
  101. Anonymní3/5/13 16:27

    Ahojky :)Na Novém Smíchově v Praze :)
    Od M.A.C. bych chtěla vyzkoušet nějaké stíny, spíše přirozené :) aby se dali nosit i ve všední dny :D
    Fb sleduji :)
    hananek.valentova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Anonymní3/5/13 16:29

    Zdravím !
    Nová prodejna se otevře 9.5. v OC Nový Smíchov. Od této značky mám největší zálusk na rozjasňovač očního okolí - Prep+Prime Vibrancy Eye Primer.
    Na fb tě sleduju velice dlouho, ale chci zůstat v anonymitě.
    karolina.svetla69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. 1. Nový Smíchov
    2. Bronzer/tvářenku
    3. fcelka.m@seznam.cz
    4. Sleduji a moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  104. 1) OC Nový Smíchov v Praze
    2) je to jedna z mých vysněných značek :) moc ráda bych jednu z jejich tvářenek, třeba - MAC Minerální tvářenka GENTLE
    3) 95.Katinka.95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Prodejna bude otevřena v obchodním centru Nový Smíchov. :)
    Ráda bych vyzkoušela nějaký světlý kompaktní pudr, nebo rtěnku v odstínu capricious.
    redroyalglory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Anonymní3/5/13 16:56

    Ahoj prodejna bude otevřena na Novém Smíchově v Praze
    mám to trochu "z ruky" takže bych v tvé soutěži moc ráda vyhrála pudrovou tvářenku třeba v odstínu Frankly Scarlet :)
    facebook sleduju snad se na me usměje štěstí
    klaraondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Anonymní3/5/13 17:00

    Otevírá se na v OC Nový Smíchov, Anděl. Od MACu mě láká úplně všechno, ale nejvíce asi jejich proslavené štětce :-) A spokojím se jen s jedním a to 217 Blending Brush. Třeba to fakt vyjde a budu vylosovaná....moc by mě to potěšilo :)))
    Petra
    petrdlo123@seznam.cz
    fb sleduju ;)

    OdpovědětVymazat
  108. ahooj,nejsem sice z Prahy, ale kámoška je z MACu hotová a už mi o tom říkala, tak snad se poštěstí i nám MORAVÁKŮM!:D
    1) mělo by to být v Praze na Smíchově(OC Nový Smíchov)
    2)nejradši bych zkusila některou ze rtěnek Lady GAGA a nebo Skinfinish.
    3)FB sleduji a odebírám všechny příspěvky,kdybych vyhrála tak bych tě kontaktovala:)
    4) Můj mail je hostynkovas@seznam.cz
    Hodně štěstí s blogem a hlavně ve škole, zkouškové se blíží...taky toho mám nad hlavu :) tak at se zadaří, aspon na to D,když to jinak nepujde!! :D:D

    OdpovědětVymazat
  109. Anonymní3/5/13 17:12

    1) Nova prodejna bude otevrena v OC Novy Smichov v Praze
    2) Miluju MAC rtenky, ale ted bych chtela zkusit tvarenku :)
    3) ma.hlavata@seznam.cz
    4) sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  110. obchod bude otevřen v OC Nový Smíchov v Praze, ráda bych vyzkoušela tvářenku v odstínu Melba :)
    Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Anonymní3/5/13 17:19

    Ahoj dnes jsem tu prodejnu viděla na Andělu, ale netušim jak se centrum jmenuje. Vše sleduji. Ráda by vyzkoušela nějakou tvářenku nebo rtěnku. To oni prostě umí a nebo korektor :D(nebo vše? :DDDDDDD)

    kiki.brezova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Anonymní3/5/13 17:27

    1. další pobočka, nyní v OC Nový Smíchov, Praha
    2. ráda bych vyzkoušela něco úplného, co jsem nikdy nezkusila. Zaujal mě transparentní sypký pudr.
    3. sleduji tě na fb :-)
    Barča, bubak1994@email.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Nový Smíchov
    Nejraději bych vyhrála úžasnou paletku Rimal Dahabia:Eye Shadow X 4 nebo nějakou hezkou růž.
    kajanem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj, to je super soutěž ;)
    1. OC Nový Smíchov v Praze
    2. ráda bych vyzkoušela nějakou tvářenku nebo skinfinish
    3. JohnnieMakepeace@seznam.cz
    4. sleduji

    OdpovědětVymazat
  115. Anonymní3/5/13 18:03

    Ahoooooj:)
    Moc super soutěž, ráda se zúčastním.
    Pobočka se otevře na Novém Smíchově, Anděl, Praha. Od Macu bych brala všechno, ale kdybych si měla vybrat opravdu jen jednu věc, tak bych zvolila řasenku Opulash Optimum Black. Make-upy mě nelákají, ale tuhle řasenku bych moc ráda vyzkoušela.
    Na facebooku tě sleduju ;)
    Měj se hezky a pohodový víkend :) Terka
    tereza.blazen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Anonymní3/5/13 18:04

    Ahooooj Ceady:))

    1) myslím, že se bude otevírat v Praze OC Nový Smíchov
    2) od MAC bych si vybrala nejraději nějaký dobrý hodně krycí make-up nebo korektor ve světlém odstínu
    3) můj email: Bittersweet17@seznam.cz
    4) na fb tě sleduji jako Monča Zajícová
    Jinak jsi skvělá blogerka

    OdpovědětVymazat
  117. Nová prodejna bude v OC Smíchov. Co bych si v případě výhry vybrala, říct nedokážu, se značkou nemám žádné zkušenosti, takže bych nejprve musela prozkoumat její sortiment a následně se prokousat recenzemi :) moteelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Nový Smíchov v Praze
    Odnesla bych si asi nějaký skin finish nebo tvářenku
    facebook sleduju
    selesonka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Uff, tak to jsem si dala, než jsem to našla. Podle tohoto obrázku (http://www.novysmichov.eu/profimed_64#!prettyPhoto) je jasné, že to bude v OC Nový Smíchov. Od MAC bych chtěla vyzkoušet paletku nebo make-up.:-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. 1. Určitě OC Smíchov na Andělu, podle toho, že tam dříve byla Melvita.
    2. To je těžká otázka, nejraději bych si odnesla celý obchod v taštičce :) Ale, kdybych si měla vybrat, tak asi cokoliv z řady Baking Beauties Collection. :)
    3. Jana.Hlavonkova@seznam.cz
    4. Sleduji jako Jane Perry

    OdpovědětVymazat
  121. no já to za boha nemohla najít a pak najednou hurá a našla jsem to a asi minutu potom jsem si to náhodně přečetla na FB :-D
    Jinak je to OC Nový Smíchov na Andělu a určitě bych byla moc ráda za nějaké linky a je jedno jestli krémové nebo tekuté.))
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Bude určitě v OC nový smíchov (jupíí budu to mít blízko na očumování :)). Sleduju na FB jako Tereza Kadlecová. A vybrala bych si určitě nějaký make-up, protože ani ve svých 24 letech pořád nemám objevený ten svůj pravý a co peněz už to hledání stálo a stále marně! A u MACu jsem ještě nehledala :)..terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  123. 1) OC Nový Smíchov
    2) To je hrozně těžký, nejradši bych vyzkoušela všecko, ale když bych si měla vybrat tak asi make-up, pudr nebo paint pot
    3) horka.natalie@seznam.cz
    4) Věrná čtenářka a "sledovatelka" už dávno :D

    OdpovědětVymazat
  124. Anonymní3/5/13 19:55

    1, Praha, Anděl, Obchodní centrum Nový Smíchov
    2, lákají mě řasenky, konkrétně dazzle lash.
    3, fb sleduji
    4, e-mail je: veronikakvapilova1994@seznam.cz
    Hezký víkend ti přeje Verča =)

    OdpovědětVymazat
  125. Anonymní3/5/13 20:01

    1) Nova prodejna bude otevrena v OC Novy Smichov v Praze
    2) chtela bych vyzkouset ocni stiny
    3) hlavatice@seznam.cz
    4) sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  126. Anonymní3/5/13 20:30

    1) Prodejna bude v OC na Novém Smíchově v Praze (nemůžu se dočkat)
    2) Cokoli,vše co bude možné beru útokem (hihi :3)
    3)bibi@seznam.cz
    4) Bohužel nemám Facebook (já se velice omlouvám,ale kdybych ho měla tak bych Tě velmi ráda sledovala)

    Mám tě ráda Ceady.

    BB

    OdpovědětVymazat
  127. 1)Praha OC Nový Smíchov
    2)Ráda bych vyzkoušela nějaký pěkný odstín tvářenky
    3)Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  128. 1) Nová prodejna bude v OC Nový Smíchov
    2) Od MAC nic nemám, ale vždycky když jdu kolem, musím se zastavit a alespoň přes výlohu nakouknout :D A co bych si vybrala? Skinfinsh, Extra dimension eyeshadow, rtěnku Viva Glam, tvářenky bych si vzala klidně všechny i s laky na nehty :)
    3) slavikovamisa@gmail.com
    4) FB sleduju už dloooouho :)

    OdpovědětVymazat
  129. Anonymní3/5/13 21:16

    1) Obch. centrum Nový Smíchov, Anděl, Praha
    2) hrozně mě láká jejich štětec č. 286 (Duo fibre blending brush)
    3) na fb tě sleduji již delší dobu ;)
    Zdraví tě Helča
    (omlouvám se za stupidní e-mail, ale mám ho dlouho a k mému normálnímu jsem zapomněla heslo :())
    blba.marchukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Anonymní3/5/13 21:19

    ahojky,
    asi jako skoro většina holek odpovím, že to bude na Novém Smíchově, v OC, ale raději jsem se podívala na jejich stránky, abych si byla jistá :-D. Brala bych samozřejmě všechno, ale kdybych měla zvolit jen jednu věc, chtěla bych jejich podkladovou bázi Prep + Prime Natural Radiance. A jestli to vyjde, tak budu fakt nadšená a dám vědět, jaká byla :))
    můj e-mail: milujitemartino@seznam.cz
    Hezký večer, Marťule

    OdpovědětVymazat
  131. Ahoj! Prodejna by podle mě měla být v OC Nový Smíchov na Andělu, což je bezva, budu ji mít nejblíž ze všech Mac prodejen, co v Praze jsou :) Nejvíc bych chtěla vyzkoušet Pro Longwear Concealer, viděla jsem ho "v akci" už před dávnou dobou v jednom youtube videu a úplně mě šokovalo, jak dokonale kryje. Email je oo.majketka.oo@seznam.cz, na facebooku Markéta Marcová :))

    OdpovědětVymazat
  132. Ahoj, krasna soutez:) rekla bych, ze nova prodejna bude v OC Novy Smichov. Urcite bych si rada odnedla Extra Dimension Skinfinish :) fb sleduji, muj mail je karol.hanusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. 1. Obchodní centrum Nový Smíchov
    2. některý z tekutých make-upů
    3. jesterecka(@)email.cz
    4. hotovo

    OdpovědětVymazat
  134. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  135. OC Novy Smichov
    vybrala bych si asi nejake hezke ocni stiny :)
    bfulierova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Anonymní3/5/13 21:39

    Ahoj:-)
    a) nová prodejna = OC Nový Smíchov
    b) toužím po jejich štětcích, hlavně po tom velkém na pudr (č. 134). Kdyby se na mě usmálo štěstí, tak bych byla nadšená ;)
    c) můj e-mail: Pardubska.Martina@seznam.cz
    Hezký večer, Marťa

    OdpovědětVymazat
  137. -nová prodejna s má otevírat v OC smíchov
    -asi nějakou sadu štětvů, čtu o nich jen samou chválu, a nebo popřípadadě tvářenku či makeup :)
    -mail-veru.konecna@seznam.cz
    -na fb tě už sleduji dlouho pod jménem Veronika Konečná :)

    OdpovědětVymazat
  138. Anonymní4/5/13 09:16

    Obchodní centrum Nový Smíchov
    Rozjasňovač
    kocmoudova.terez@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  139. krásná soutěž!! :) už se na novou prodejnu moc těším
    1) bude otevřena v OC Nový Smíchov
    2) ráda bych nějakou pěknou limitku palety očních stínů ^_^
    3) radka.vackova5@gmail.com
    4) na FB tě sleduji dááávno :D (Radka Vacková)

    OdpovědětVymazat
  140. 1) OC Nový Smíchov
    2) rtěnku Viva Glam Nicki
    3) lenja.gabi@gmail.com
    4) na FB sleduji jako Lenka Bystroňová

    OdpovědětVymazat
  141. Anonymní4/5/13 11:53

    1. OC Nový Smíchov
    2. tvářenka v odstínu Melba :)
    3. fiky95@gmail.com
    4. na FB tě sleduji jako Jana Fikrlová :)

    OdpovědětVymazat
  142. Anonymní4/5/13 12:31

    <3 vskutku skvělá soutěž
    1) OC Nový Smíchov
    2) Mineralize skin finish natural
    3) em.kyzlinkova@seznam.cz
    4) na FB jako Monika Kyzlinková

    Měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
  143. Anonymní4/5/13 12:51

    1)OC Nový Smíchov
    2)tvářenku
    3) alex.one@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Anonymní4/5/13 13:03

    1) OC Smíchov, Praha
    2) pravděpodobně fialovou tužku na oči
    3) kacanetwork@seznam.cz
    4) určo budu :)
    měj se, Šárka

    OdpovědětVymazat
  145. 1. OC Smíchov v Praze :-)
    2. Ani nevím, já bych nejraději všechny věci od M.A.C. :-D, ale docela mě zaujal Pro Longwear Concealer :-)
    3. hartlova.d@gmail.com
    4. Já jsem ta co ti psala na ask.fm, že nemám ten facebook ;-). Jsi mimochodem strašně hodná, že i přesto se můžu zúčastnit :-)

    OdpovědětVymazat
  146. Anonymní4/5/13 18:21

    Ahoj, mám teď spoustu času (dlooouhááá nemoc) a i když se moc nelíčím, tak mě tvůj blog baví a myslím, že ho děláš dobře. Prodejna myslím bude otevřená v Praze v obchodním centru Nový Smíchov. Kdybych si měla vybrat, tak by to byla buď nějakou bázi s vysokým spf (kvůli zdraví se nesmím se opalovat) nebo hnědé gelové linky na oči. Můj mail je malykrsn@seznam.cz. Facebook sleduju.)
    děkuju
    kristýna

    OdpovědětVymazat
  147. 1. Nová prodejna bude otevřená v OC Nový Smíchov.
    2. Od Macu nic nemám a asi nikdy mít nic nebudu, ráda bych tedy vyzkoušela make-up. :)
    3. iw.jad@seznam.cz
    4. Sleduji už delší dobu

    OdpovědětVymazat
  148. Je to OC Nový Smíchov
    Potešili by ma kozmetické štetce (Archie's Girls Brush Kit)
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. 1) OC Nový Smíchov
    2) Je toho hodně nejvíc,ale tvářenku makeup a skinfinish nebo štětec :) ale stejne nic nevyhraju
    3) zuzana.tranova@gmail.com
    4) sleduji

    OdpovědětVymazat
  150. Anonymní5/5/13 11:05

    1. OC Nový Smíchov
    2. Rtěnka Ruby woo nebo Pro Longwear makeup
    3. koalalove1@yahoo.com
    4. sleduji

    OdpovědětVymazat
  151. 1) OC Nový Smíchov
    2) Vybrala bych si nejraději nějaký třpytivý bronzer nebo bych vyzkoušela make-up :)
    3) rad.paj@seznam.cz
    4) Sleduji tě už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  152. V OC Nový Smíchov.
    Nic od značky MAC nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela jejich make-upo nebo rtěnku Nicky Viva glam.
    IvanaPaulusova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Anonymní5/5/13 11:16

    1. Nový Smíchov
    2. štetce, štětce, štětcééééé!!!! :D
    3.wanessa.w@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Nová prodejna se bude otvírat v OC Nový Smíchov . Odnesla bych si určitě tvářenku,rtěnku nebo konečně odstínově sedící makeup!!! můj e-mail je xPlanetkax@seznam.cz . FB samozřejmě sleduji :))

    OdpovědětVymazat
  155. V Praze se uplně nevyznám, ale bude to na Novém Smíchově :).
    Ráda bych si odnesla cokoliv, jelikož jsem od MAC zatím nic neměla :)

    Sleduji Tě dlouho

    magdalena.rychtova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Anonymní5/5/13 11:23

    1. OC Nový smíchov
    2. Tvařenku
    3. Belusi@seznam.cz
    4. Sem :)

    OdpovědětVymazat
  157. 1) Praha OC Nový Smíchov
    2) Rtěnku nebo tvářenku, možná i nějakou paletku. Asi by záleželo na rozpoložení a hlavně na tom, aby to bylo fakt nositelné a využila bych toho co nejvíc, protože od MACu nic nemám.
    3) mackova.barb@gmail.com
    4) Sleduju jako Barbora Macková

    Jinak jsi teda úžasná, že jsi to takhle zařídila.

    OdpovědětVymazat
  158. 1. OC Nový Smíchov
    2. Bronzing powder-Matte Bronze
    3. uharcekovav@gmail.com
    4. sledujem vždy a všade :D

    OdpovědětVymazat
  159. Nová M.A.C. prodejna -> OC Nový Smíchov :)
    M.A.C. je na mě moc drahý ale určitě bych chtěla vyzkoušet nějakou z jejich tvářenek :).
    Email -> misakuca26@seznam.cz
    Dlouho tě sleduju :) ..

    OdpovědětVymazat
  160. Nová M.A.C pordejna -> OC Nový Smíchov
    Od MACU nic nemám klidně cokoliv ale nejraději tvářenku :*
    UŽ dlouho tě sleduji :)
    email-> misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. V OC Nový Smíchov.
    Já bych si moc ráda odnesla rtěnku a taky korektor :)
    jane.beautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. 1. prodejna bude asi otevřena v OC Nový Smíchov
    2. hrozně bych chtěla Studio Conceal And Correct Pallete asi verze light, to že v létě jsem opálená a můžu použít barvu podle toho je podle mě super
    3. mar.navratilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Super! Prodejna se bude otvirat v obchodnim centru Novy Smichov. Sleduju te uz od tvych zacatku:-) Rada bych vyzkousela nejakou rtenku ci bronzer:-) m.prerovska99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. 1)Praha- Nový Smíchov
    2) Jakýkoliv produkt. Nikdy sem žádný od této značky neměla, ale asi bych dala přednost make-upu nebo nejaké tvářence v jarní barvičce.
    3)z.i-z.i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. 1. Nový Smíchov
    2. Nejspíš nějakou tvářenku nebo rtěnku
    3. eldaklinerova@seznam.cz
    4. sleduji

    OdpovědětVymazat
  166. Ahoj :) myslím, že bude otevřená v Novém Smíchově, nejraději bych asi nějakou tvářenku nebo bronzer :)
    mail: pavelkova.ana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Anonymní5/5/13 11:52

    Nový Smíchov
    Asi bych chtěla nějaký make up :) a na FB tě už dávno sleduji:)

    OdpovědětVymazat
  168. 1/ OC Nový Smíchov
    2/ Ráda bych vyzkoušela make up Studio Sculpt SPF 15 :) (nebo kterýkoliv jiný dobře krycí, který by se hodil na mastnou pleť)
    3/ annett13@seznam.cz
    4/ Sleduji jako A. Prozrová

    OdpovědětVymazat
  169. 1) OC Nový Smíchov
    2) hrozně si přeju nějakou tvářenku
    3) rehakova.natalie@seznam.cz
    4) Seduji na blogu i na FB už nějakou dobu :)

    Snad budu mít štěsí :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  170. OC Nový Smíchov:)
    Makeup nebo rtěnku
    julca@klikni.cz
    Sleduji:)

    OdpovědětVymazat
  171. 1.) V Pražském OC Nový Smíchov
    2.) Ráda bych vyzkoušela nějakou výraznou tvářenku nebo skinfinish :))
    3.) beruska95@emai.cz
    4.) Sleduji Tě na FCB jako Bajunka Štěpánová

    OdpovědětVymazat
  172. OC Nový Smíchov
    Tvářenku
    tublova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. OC Nový Smíchov
    Tvářenku
    tublova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. - na Smíchově
    - chtěla bych Studio Fix powder plus foundation v odstínu NC15
    - mail: Nikolamichalcik@gmail.com
    - na fb tě sleduji jako Nicky Michalčíková

    OdpovědětVymazat
  175. Podle obrázku bych tipla že Nový Smíchov :)
    Od MACu mě lákají jejich laky, anebo nějaký gadget na obočí!
    annier@seznam.cz, FB sleduji

    OdpovědětVymazat
  176. 1.) Na Andělu v OC Nový Smíchov, tu prodejnu vedle poznávám moc dobře :D
    2.) Ráda bych si asi odnesla nějaké štětce :)
    3.) Jeli.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Anonymní5/5/13 13:09

    ahoj :)
    1/ Dle fotky bych rekla OC Novy Smichov
    2/ touzim strasne moc po rtence Viva Glam Nicki
    3/ dora.vanova@seznam.cz
    4/ sleduju tvuj FB uz dlouho

    OdpovědětVymazat
  178. Otvírat se bude v Novém Smíchově v Praze :)
    Láká mě nějaký make-up :) Třeba Matchmaster SPF15 Foundation vypadá fajn, v nějakém nejsvětlejším odstínu :)
    Můj email je indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  179. tak to zkusim taky na posledni pokus, treba xe mi tentokrat podari neco vyhrat ;)
    Na smíchově v Praze, já bych ráda cokoliv,protože jsem od MAC jeste nic nezkusela
    muj email ok-makeup@email.cz a na fb te mám uz dlouho;)

    OdpovědětVymazat
  180. Nový Smíchov
    make-up
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Anonymní5/5/13 13:54

    1) OC Nový Smíchov
    2) tvářenku nebo make up:)
    3) ver.chmelova@seznam.cz
    4) na FB tě mám už dlouho:)

    Jinak do Prahy se v blízké době chystáme s přítelem na výlet a výhra by byla o důvod víc se tam těšit :) Tak si budu držet palce!!

    OdpovědětVymazat
  182. 1. OC Nový Smíchov
    2. cokoliv, nic jsem od M.A.C ještě nezkoušela.. ale možná nejradši nějaké stíny :-)
    3. zemlickovae@seznam.cz
    4. sleduju už dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  183. 1. OC Nový Smíchov
    2. od mac jsem nikdy nic nemela, chtela baych nejake stiny
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Ahoj,
    - tak na Smíchově :))
    - chtěla bych zkusit make-up nebo pudr
    - p.puzova@email.cz
    - taky tě dlouho sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  185. 1. V Praze, Nový Smíchov
    2. BB cream
    3. wendouchle@seznam.cz
    4. sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  186. Anonymní5/5/13 15:18

    doufám, že soutěž ještě stihnu !!! :)
    1) OC Nový Smíchov
    2) určitě štětec....nějaký pořádný....třeba ten velký na pudr
    3) fb sleduju, na požádání napíšu :-)
    4) Oksana202@seznam.cz
    Zdraví, Oksana :))

    OdpovědětVymazat
  187. Anonymní5/5/13 15:22

    Pokud ještě hra platí, ráda bych se přidala.
    Anděl, OC Nový Smíchov, přála bych si lak na nehty - chci konečně vyzkoušet, zda dražší laky vydrží déle, sleduji tě na fb již dlouho, můj e-mail: Crazy.Elen@seznam.cz
    Elena, páá

    OdpovědětVymazat
  188. Anonymní5/5/13 15:31

    doufám, že to ještě stihnu, celý víkend jsem nebyla doma a pak kouknu na blog a tam takováhle parádní soutěž !!
    Bude se otevírat na Novém Smíchově, v OC (asi tam zajedu, v té nové Sephoře jsem ještě nebyla).
    Mac bych vyplenila celý :-D Ale strašně mě láká jejich projasňující sérum PREP+PRIM. Třeba se na mě usměje štěstí
    páčko, Lady.Gerlinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Anonymní5/5/13 15:47

    Tak na poslední chvíli:-)
    1) Prodejna bude na Novém Smíchově
    2) MAC Studio Fix Powder Plus Foundation kompaktní pudr a make-up 2 v 1 Abych vypadala k světu konečně:-)
    3) misa.horova@email.cz
    4) A FB je pro mě přehlednější, lépe se podle něj orientuji i zde na blogu:-)
    Kdyby se na mě usmálo štěstí, dopředu děkuji!

    OdpovědětVymazat
  190. Anonymní5/5/13 16:35

    1) na Smíchově :)
    2) jakýkoli makeup
    3) dangerous.girll@email.cz
    4) sleduju

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©