pátek

Květnový Ladybox


Květnové vydání Ladyboxu mě tentokrát mile překvapilo. A to zejména proto, že obsahovala malá balení produktů, která jsou vhodná na cesty. Na moto-srazy si plná balení produktů vzít nemohu. Namísto toho jsou vhodné prťavé obaly a nebo rovnou vzorky. A tentokrát krabička obsahovala právě produkty, které se mi na motorku budou hodit (suchý šampon, možná sprchový gel, pasta, krém). :)  Zvláště jsem byla nadšená ze suchého šamponu od Lee Stafford, který mám ráda už delší dobu. Vyzkoušela jsem ho před rokem poprvé a od té doby se k němu opakovaně vracím. Je to pro mě top 1. Zvláště si jej beru na cesty. Na motorkách nebývá čas na to, abych si umyla hlavu a čekala, dokud mi vlasy neuschnou, takže v tomto případě je suchý šampon ideální. A pro mě to nejhlavnější... Po tomto suchém šamponu Vám budou vlasy opravdu moc hezky vonět.

Další produkt, který mě vážně mile překvapil,  byly oční stíny Lambre v odstínu 05. Jedná se o hnědo-zlatý odstín. Původně jsem si od nich moc neslibovala. Ale po prvním nanesení jsem zjistila, že jsem se mýlila. Tyto stíny jsou naprosto bezkonkurenční a vydrží na oku celý den. Takže za tento produkt dávám palec nahoru! :)

I když bych nečekala, že bych zrovna byla nadšená ze vzorku pasty mezi kosmetikou, světe div se, ale jsem za ni ráda. Ale abych se přiznala, tak radost není způsobena tím, že bych chtěla vyzkoušet Classic Strong Mint od značky Marvis, ale proto, že tak ušetřím při balení na motorku místo. :D 


Také jsem byla nadšena ze vzorečku Collagen Speciál s Elastinem od Iven Cosmetics. Chtěla jsem jej využít na oční oblast. Jenže maminka mi jej ihned ukradla, že tento produkt přece jen potřebuje více nežli já, že na používání takových produktů mám ještě čas. :D 
A poslední produkt, který mě potěšil, byl krém Palmer´s CBF Lotion, který moc příjemně voní.


Ale ne všechny produkty mi učarovaly.
Neoslovil mě personalizovaný produkt, kterým byla tvarohová maska s medem Le Chaton, která mi nevoněla, takže jsem ji ihned darovala mamince. A druhý produkt, který vypadal luxusně, ale svou parfemací mě zklamal, byl sprchový gel Duck Island Bath Foam & Shower gel s vůní Mandarin. Mám pocit, že i jar má příjemnější parfemaci. :D

A jak jste byly se svým Ladyboxem spokojené Vy? :)
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Já teda docela i jo :) ačkoliv mi prostě přijde, že je toho za ty peníze docela málo

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně jsem byla nadšená! Zatím nejlepší boxík a to jsem si myslela, že ten listopadový nic nepřekoná. :) Bohužel asi neumím se suchým šampónem pracovat, protože na mě jaksi nijak nezafungovalo. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. A to mně zase ta maska voněla a musím se s ní pořád matlat :D Jinak stíny mi přišly v nějaké bílé barvě, říkala jsem si supeer a pak jsem je nanesla, bílé nejsou vůbec, je zůstanou fialové třpytky, no nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní31/5/13 19:42

    dá sa ešte objednať? :(

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zkusila převratný objev suchého šamponu :) Ale moc mi nevyhovuje, nepřijde mi, že by vlasy vypadaly nějak jinak než předtím a svou parfemací mi taky neučaroval.. Ale asi to bude tím, že jsem si prostě koupila ten nejlevnější co v drogerce měli :D Stejně si radši normálně umeju vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní31/5/13 21:16

    ty jsi motorkářka ? :O na čem jezdíš ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím mě prostš ten ladybox/senzabox přijde celkem jako blbost! Jelikož nikdy nevíš jestli se ti to vyplatí a poslední dobou co to tak sleduji mi přijde, že tam nejsou ani tak moc zajímavý věci na můj vkuz!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si tento měsíc box neobjednala ale přijde mi úplně super, moc se jim povedl.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si konečne tiež chcem objednať ladybox, ale tento mesiac sa mi zdá že tam bolo toho nejak menej...
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  10. mně se koncept tohoto ladyboxu docela dost líbil, ale celkově boxy už mě prostě nechávají chladnou, sama od sebe bych si ho už prostě nekoupila.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty stíny vypadají zajímavě :) V.

    OdpovědětVymazat
  12. žádný zázrak... ale Lee Stafford je dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě, taky bych chtěla ten LADY BOX nekdy zkusit!

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá dobře, uvažuji že si box objednám)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©