čtvrtek

Clinique má novou kolekci laků na nehty...


"Clinique má laky na nehty? Neuvěřitelné," řekla jsem si poprvé, když mi přišla sms s jejich fotografií. :) 
Na fotce byly pro mě poněkud šílenější barvičky. Od Clinique bych čekala spíše tlumené tóny, přírodní barvičky. Nejlépe krémové pro dámy. Takže tohle byl pro mě šok. Přece jen moje představa typické Clinique zákaznice je taková, že se jedná o paní ve středním věku, která má klasičtější styl, takže si nedovedu představit padesátnici s modrými nebo zelenými nehty. Ale berte to jako můj názor. Taky je padesátnice a padesátnice, že? :) 

Barvičky jsem si k vyzkoušení vybrat nemohla, takže to není úplně výběr podle mého gusta. :) Na modré nebo zelené laky mě jednoduše neužije. Přesto dva odstíny se mi zalíbily, a a to hnědá a červená.

Je to zvláštní, ale přestože se jedná o stejnou řadu, všechny laky nemají totožnou konzistenci. Zatímco žlutý a zelený jsou opravdu hutnější laky, červený je na rozdíl od nich krásně řídký, takže se i mnohem lépe nanáší. U těch hutnějších stačí opravdu jen jedna vrstva, u červeného nanáším už dvě, i když na fotografii je také nanesená pouze jedna.


Co ale této řadě neupřu je to, že se nehty ve všech případech moc hezky lesknou, schnou také rychle (hutnější o trochu déle, ale stále je u nich schnutí slušné. Měla jsem laky, které usychaly i čtvrt hodiny, takže tohle je opravdu rychlovka) a výdrž je slušná.

Přesto kdybych si koupila lak žlutý a zelený, jejich hutnost, která zhoršuje nanášení, by mě opravdu zklamala, takže bych neměla chuť pořizovat si další odstín. Ale možná jsem příliš kritická. Ale zase naopak, kdybych měla jen ten hnědý a červený, tak bych je chválila na každém rohu.


Tyhle laky jsou zvláštní v tom, že mají být šetrné k citlivé pokožce, kdy lak může citlivější pleti způsobit zarudlé skvrnky. Přece jen si na obličej a do očí saháme po celý den.
Já tedy nikdy žádnou vyrážku, kromě akné, na pleti neměla, takže tuhle podstatnou vlastnost u těchto laků bohužel nedocením. Ale věřím, že právě tato šetrnost laků bude jedním z hlavních důvodů, které přesvědčí ženy k jejich koupi.
P.S.: Brzy budou v prodeji. :) 



MOJE HODNOCENÍ: Opravdu hodně dobré laky. Ale stále na nich najdu mínusy...

Nemůžu říct, že by byly laky špatné, právě naopak. Mám pocit, že to jsou jedny z těch nejlepších. Ale zarazila mě rozdílná konzistence, za což dám určitě bod dolů. Protože tohle by podle mě měla mít každá značka vychytané. A když nad tím tak přemýšlím, tak tohle opravdu nebudou produkty od Clinique, které bych si třeba jako chubby sticky musela pořídit znovu a díky kterým bych měla potřebu tvrdit, že je pro mě Clinique jednička. Také dávám body dolů za cenu laků, která je 400 korun. Protože přece jen si za tuto cenu pořídím 4 laky od Lorealu. Sice se nebudou tak hezky lesknout (za což dávám těmto laků velký palec nahoru), ale vydrží na nehtech srovnatelnou dobu a v zásadě tak jako tak nebudou vypadat špatně. 
*  
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Ten hnědý je nejhezčí :) Moc se mi líbí)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají parádně, ale myslím že cenově to nebude nic pro mě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena jednoho laku je 400 korun.

      Vymazat
  3. pripominaji mi laky od Lorealu..

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné! Ten modrý je úplně boží!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ty barvy teda taky přijdou docela nelichotivé, a ikdyž mám Clinique ráda, tak bych si od nich lak nikdy nekoupila. To už bych si raději připlatila stovku za něco, pro mě využitelnějšího.

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou pěkné :)
    máš prostě skvěle udělaný blog,nemůžu se ho nabažit

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí jen ten červený... ostatní bych si asi nedala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, vypadají dost dobře! Mě se líbí všechny, nejvíc asi žlutý. Nezůstanou po něm zažloutlé nehty?

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní2/5/13 17:10

    Výdrž více než slušná znamená jako co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence laky mi na nehtech nevydrzi ani 24 hodin, stejne tak jako Marionnaud. Laky od Essie vydrzi dva dny. Loreal tri a Clinique ty tri i ctyri. Zalezi, jak casto myju nadobi. ;)

      Vymazat
  10. Ten červený vypadá opravdu moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  11. to sou krasne barvicky! ani nedokazu rict ktera je nejhezci :)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám radši tlumené barvy :) ale věřim že clinique je bude mít kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně zajímavé barvy :)

    OdpovědětVymazat
  14. Cena je tedy fííha :D ale barvy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. cena teda nie je najlepšia, ale za kvalitu sa platí :D essence je napríklad lacný, ale naposledy mi vydržal pol dňa a musela som si dať tri vrstvy plus mrte dlho trvalo, kým uschol. Radšej dám za lak viac a ušetrím svoje nervy :D v podstate je to investícia pre zdravie :D

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ten žlutý je fakt pecka! Jsem zvědavá na cenu ohledně Clinique produktů. :) Jinak všechny moje kamarádky jsou věrné Clinique a všem je pod 30. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní4/5/13 16:21

    asi se ti spletla hnědá a žlutá ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©