úterý

Není lesk jako lesk


Není lesk jako lesk. Takže si doma vytvářím zásobu na Co kdyby. :D Co kdybych chtěla spíše třpyt než lesk a co kdybych chtěla dodat rtěnce šmrncovnější barvu? :D To je totiž hrooozně důležité. :D haha
 Lesky si pořizuji většinou zároveň se rtěnkou. Nenosím je tedy jen tak naostro, ale až na rtěnku v podobném odstínu. A právě v poslední době jsem si oblíbila nude rtěnky, a tak jsem pátrala i po těch pravých nude lescích.
Mac lesky beru za ty nejlepší. Mají sytou barvu, jsou neparfemované, nanáší se jednoduše a cena je super vysoká. A o výběru lesků v Mac nemluvě. Ten je naprosto skvělý. Nejraději bych si domů odnesla celý stojan.
 Jednoduše Mac lesky mám ráda. Když si chci koupit lesk, tak vím, že mě Mac v tomto ohledu nikdy nezklame. Domů tak odcházím skoro o pět set korun lehčí. :D
Druhý lesk, který jsem si  nedávno pořídila, je od Maybelline. Barva je po natření spíše neviditelná. Co je ale podstatné, že jakmile lesk nanesete na rtěnku, dodá rtům jemný třpyt a o to větší lesk. A cena je ve srovnání s Macem pohádková, protože stojí jen šedesát korun. Aplikátor je víceméně stejný jako u Macu, takže se mi s ním pracuje snadně. Co bych ale Maybelline vytkla, je parfemace, která je na mě příliš...řekněme...přeslazená. A to zrovna nemám ráda. Takže za tohle dávám palec dolů. Příště budu muset pořádně očichávat produkty, ať vím, do čeho jdu. :D


Nakonec přikládám fotky lesků v akci. Nanášela jsem je na nahé rty. Nevím, jak lépe nazvat to, že jsem nepoužila rtěnku. :)
Vlevo jsem nanesla lesk od Maybelline, vpravo lesk od M.A.C.


Která značka lesků přirostla k srdci Vám? :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. víc se mi líbí asi ten lesk od MAC akorát je tedy dražší no.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21/5/13 09:15

    MAC se mi líbí víc, hlavně na rtech... já ujíždím na juicy tube od lancome a tento víkend jsem koupila na shopping weekendu s elle chubby stick, kterej jsi tak chválila a naprostá spokojenost :)
    wanessa

    OdpovědětVymazat
  3. lesk od MAC jsem nikdy neměla, ale za to jsem měla NARS a byl otřesný...jak konzistence, tak aplikátor, prostě hrůza a navíc hrozně moc lepil, nikdy bych do něj peníze neinvestovala znova!! Nejradši mám lesky od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa viacej zase páči od Maybelline a aj na tebe sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádná, jelikož se s leskama moc nekamarádím :D Mac mi přijde dost podobný jako jeden odstín Apocalips od Rimmelu, o kterém jsem celkem přemýšlela, ale jak voní nebo jaký je na rtech vážně nevím :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně řečeno lesky skoro vůbec nepoužívám, když už, tak nějaký ten balzám, jinak preferuji spíše rtěnky :) A co se týče nude odstínů, k těm mám své výhrady.. Buď použiju pořádnou barvu (červená), nebo balzám. Proč používat Nude odstíny? To můžu mít rty rovnou, jak říkáš, "nahé", bez ničeho :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já lesky vůbec nepoužívám, ale ten od Macu vypadá dost dobře :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nahé rty=nenalíčené/odlíčené? :-) Ty máš ale výhodu v tom, že ti sluší přesně to, co se prodává jako nude (fuj, radši mám výraz "tělová") odstíny. Protože všechny jsou béžovorezavooranžové. Teplé odstíny, jsou to, jak tomu říkám, "barvy spadaného listí", podzimní. Jako výrazně chladný typ je osobně nemůžu nosit a má vlastní barva rtů, tedy ta "tělová", je sytě červená, čili takový ten efekt "pořád moje rty v přirozené, ale o chlup výraznější" mi dělají červené rtěnky. :-)
    Na co samotné lesky? No, tak řekněme, že výrazné rtěnky nejsou výsadou dospělých žen po třicítce a mladá děvčata nemusejí nosit jen lesky, ale přece jen, kdybych se v patnácti potkala s rudou rtěnkou, pošlu se umýt. :-D Lesky jsou dobré na začátečnické experimenty s líčením, klidně stačí průhledný se třpytkami, ve třinácti opravdu není nutné chodit zmalovaná jak plakát a v tomhle věku už se ale většina holek líčit chce, přestože to ani neumí, ani to nepotřebuje. :-) No, tak jak začít, aby to napáchalo co nejméně škod. Přesně v duchu "nalíčená, dušička má klid, ale skoro to není vidět". :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní21/5/13 12:17

    Tieto lesky sa ti moc moc hodia :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je pekný lesk, presne taký zháňam. Viac sami teda páči ten mac.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  11. pekna, neutralna farba. ale lesky moc nemam rada, nenavidim ked sa mi na pusu prilepia vlasy:D

    OdpovědětVymazat
  12. ten od MAC vypadá na rtech o dost lépe :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám lesky vůbec ráda, rty mi připadají slizké a to nejen na "dotek" ale i na pohled :D A lepí se na ně vlasy.
    Barvičky mají ale příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Osobně si jedu lesky od Essence, protože vůně jsou nepopsatelné! :D Ale nemívají takový výběr odstínů, což je škoda.

    OdpovědětVymazat
  15. MAC rozhodně s větší pigmentací, coloramu přebije, ale za tu cenu, si raději koupím coloramu, zvláště já, která lesky moc nepoužívám .-)

    OdpovědětVymazat
  16. Od Macu ti sluší více :). Já lesky i balzámy miluju a zkouším pořád nové a nové značky a už mám slušnou sbírku :).
    MEGAMIX HEALTHY FOOD

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné, ale na tom obrázku vlevo ti sluší malinko víc.))

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní22/5/13 12:49

    Ty lesky jsou si dost designově podobné ! Ale ten MAC vypadá opravdu lépe, což je pochopitelné no :)

    OdpovědětVymazat
  19. říkala jsem si, že ani jeden není nic pro mě, ale když jsem ten MAC lesk viděla na rtech, tak vypadá fakt moc pěkně. škoda té vysoké ceny :/

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní21/7/13 11:48

    Tak já nevím, asi jsem divná, jak to tady čtu, ale ten MAC se mi na rtech vůbec nelíbí. Vypadá tak hrozně uměle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec nejsi divná. Každému se jednoduše líbí něco jiného. :) Alespoň teď víš, že Tě tento typ lesků od MACu neláká. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©