pátek

NEW IN / NOVINKY


Dnes mám tady pro Vás new in článek, ve kterém bych Vám chtěla ukázat kosmetické produkty, které jsem si v posledních několika dnech pořídila. :) Než jako chlubení tento článek berte jako ukázku kosmetiky, kterou Vám tady brzy zrecenzuji. :)

Na facebooku Vichy jsem před pár týdny zahlédla fotografii nového bb krému, a tak jsem si říkala, že když už jsem vyzkoušela řadu bíbíček, tento by mi neměl uniknout. Po pár dnech Vichy uveřejnilo fotografii jedné redaktorky, která poslala fotografii, nejspíš z telefonu, před a po aplikaci. Hodně mě ta změna a vůbec kvalita zarazila. Zvláště zajímavé bylo číst komentáře pod fotkou, kde si ženy jednoduše nebraly servítky a Vichy se za tento krok vysmály.  A tak jsem si řekla, že bych chtěla vědět, zdali byla chyba ve špatném fotoaparátu a následném retušování fotky nebo jednoduše v bb krému...
Snažila jsem se příspěvek na facebooku najít, ale bohužel jej Vichy raději smazalo. Což je pro Vichy jedině dobře.:D
Kamarádka mi nedávno na léto doporučovala hydratační krém od La Roche-Posay, který má redukovat póry a který by měl zamezit lesknutí. Na pleť používám krémy lokálně a jeden týden v měsíci se mi vlivem hormonů pleť více mastí, takže mám doma jak krémy pro různé typy pleti. Nejprve jsem si říkala, že jsem blázen, ale zjistila jsem, že tohle nepraktikuji sama. :)
Ale zpátky ke krému... Musím říct, že mi kamarádka produkt vychválila až až. Tak uvidíme, jestli to bude takový zázrak jak se mi z jejích slov zdálo. :) Doufám v to.


Včera jsem se byla podívat na Novém Smíchově do nového M.A.Cu. Klobouk dolů, protože to tak vypadlo úžasně. V pondělí tam nenápadně naběhnu s foťákem. V M.A.C je totiž focení zakázáno. Při návštěvě jsem neodolala minerálnímu makeupu a další hydratační rtěnce. M.A.C si mě právě získal svými hydratačními rtěnkami Sheen Supreme, které zatím žádné jiné značky nepředčily. První produkt, který jsem si v M.A.C koupila byla právě rtěnka z této řady. Nejraději bych doma měla celý stojan rtěnek. :D Ale kdo ne, viďte? :)


Máte s některým produktem zkušenosti?
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Nemám, bohužel ... ale určitě si tam pro jednu rtěnku také skočím :)

    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ten Vichy BB zklamal a moc. Medium tmavý jak blázen ... a v obočí očí to pálí a štípe :\

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mě teda ze všech věcí nejvíc zaujal MAC mineralize foundation a o tom nepadlo ani slůvko =D co to prosím je, má být a jak fungovat? jsme MAC barbar =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy na něj napíšu recenzi.
      Nechávala jsem se v M.A.C líčit. Vizážistka sáhla po tomto makeupu. A to bych nebyla já, abych se do něj rázem nezamilovala. Takže jsem si ho hned odnesla domů. Je to jeden z mála světlounkých makeupů, který mi opravdu sedí. Je určen sušší pleti. A moc hezky pleť rozzářil. No nechce se mi opisovat příbalový leták, tak Tě odkážu na web, kde je popis: http://mac.nabizi.cz/mac-mineralize-moisture-spf15-foundation-nc15_p69910/

      :)

      Vymazat
  4. Jé, v první řadě chválím nový (? dlouho jsem tu nebyla, promiň :D) design, v jednoduchosti je krása! No a krém od La Roche-Posay sice nemám, ale používám od vánoc odličovací mléko a nemůžu si ho vynachválit, je naprosto úžasné! Takže věřím, že krém bude taky pecka ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela by mě zajímal ten Vichy BB, takže se dost těším na recenzi! :) Tužku od Maybelline jsem zkoušela, ale dost se mazala :/

    OdpovědětVymazat
  6. Já koukám na tu tužku na obočí, tu jsem si nedávno taky pořídila ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. MAC rtěnky jsou fenomenální! :) Mít všechny, to by byl sen... :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám zkušenost jen s Effaclarem... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak jsi s ním spokojená, Gabi? :)

      Vymazat
  9. Anonymní10/5/13 18:48

    Měla jsem možnost vyzkoušet BB Vichy ze vzorečku, odstín medium ... Ačkoliv jsem už letos ležela na sluníčku a chytla jsem tudíž první bronz, tak byl na mě tento odstín tmavý a obličej vypadal jako maska ... Jinak strukturou a krytím vypadal moc dobře, takže si půjdu zkusit sehnat ještě vzoreček odstínu light. Za mě tedy škoda výběru pouze ze 2 odstínů. Jsem velmi zvědavá na tvou recenzi, hurá do toho ;) Simone

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem ten effaclar mat.. akorát mi přišlo, že se mi po něm pleť spíše zhoršila :(

    OdpovědětVymazat
  11. Na idealia bb jsem fakt zvědavá! sem s recenzí! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Pri fotografovaní predajne ti držím palce, viem, o čom hovorím. Raz som potrebovala odfotiť jednu predajňu kvôli školskému projektu a skončila som skoro v kancelárii SBS daného obchodného centra a to fakt nekecám :-D
    http://quidogirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, tak takové produkty bych také chtěla :) a zkušenost tedy jeste nemám :(
    -
    Zrovna máme s kamarádkou GiveAway, pokud chceš můžeš se podívat, nenutím tě:)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html

    OdpovědětVymazat
  14. Zkoušela jsem BB od Vichy ze vzorku. Napřed jsem zajásala, protože to bylo úplně první BB-čko, které na mne nebylo světlé!! :)), spokojená jsem byla i prozářením pleti a barevným sjednocením.
    Jenže.... po pár použitích se mi na obličeji zjevil "vetřelec" a to ne jeden, ale rovnou tři :o))).
    Samozřejmě to mohla být náhoda, ale to samé se mi stalo, při testování Vichy Idéalia krému, jež má stejné složení jako BB Idéalia. Nicméně, dám tomu ještě znovu šanci, za pár týdnů a uvidím...
    Effaclar je můj oblíbenec, když mám problém s pletí. Ten MAT myslím pouze zmatňuje, než že by obsahoval cíleně účinnou látku na akné. Na léto miluju Effaclar Duo, skvěle hydratuje a pleť udržuje v super kondici, bez komedonů a akné.
    Jinak chválím nákup, samé lepší kousky :)!
    MAC v OC Nový Smíchov mne trošku děsí, vzhledem k tomu, že ho mám 5 minut od domu :D, to mi snad udělali naschvál :o))))

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní13/5/13 17:12

    AHOJ, prosím, jaký máš odstín toho makeupu. díky andrea

    OdpovědětVymazat
  16. jsem moc zvědavá na recenze! :) speciálně pak na opěvovaný Vichy BB cream, mám doma také dva vzorečky, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©