čtvrtek

NEW IN / NOVINKY

 
Slibovaný článek s novými kousky je na světě. :) Jak jsem psala včera, oblečení je všechno z H&M a kosmetika je z LUSHe. Ale číst určitě umíte. :D  Přeji Vám krásný čtvrtek! 


Dlouhou dobu jsem toužila po této bobble lahvi (odkaz na eshop). A když už jsem se odhodlala, nemohla jsem se rozhodnout, kterou barvu zvolit. Nakonec jsem si vybrala modrou. Pro někoho příliš dětská, ale jednoduše modrá je mou oblíbenou barvou. :)

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ty košile vypadají moc hezky! Hned po matuře je v H&M omrknu :) a o Lushi ani nemluvím, ale bohužel nejsem z Prahy :/

    OdpovědětVymazat
  2. ty kraťasy jsou úžasné!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super kratasy a aj to cervene tricko je super :D skvelý nákup

    OdpovědětVymazat
  4. všechno to oblečení je nádherné :)ale vedou u mě ty kraťasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní16/5/13 14:12

    Parádní nákup :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty košile jsou suprové i ty kraťasy vypadají dobře, super kup. Máš opravdu parádní fotky:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Biela košeľa a kraťasy! <3 teším sa na outfit :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Tie prvé košele sú perfektné, musím sa na nich aj ja pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný kraťasy a košile. Ty kraťásky jsem už na někom viděla a říkala jsem si, jak to asi pere :D Jinak na kolik tě vyjde takovejhle kelímek z Lushe? Tipovala bych docela pálku :)

    OdpovědětVymazat
  10. ty kraťasy nevypadají vůbec špatně.. pěkně jsi pořídila :)
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  11. Tie kraťasy sú úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ceady, ty kraťasy nemají chybu! :) V.

    OdpovědětVymazat
  13. ty kratasky jsou perfektni
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  14. Ty košile ti budou určo slušet ! Tyhle tmavší odstíny zelné ti moc seknou :-) K tvým vlasům to jde parádně :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní16/5/13 18:27

    ahoj, tie kratasay su perfektne,to su tiez z HM?

    OdpovědětVymazat
  16. košielky milujem a tieto tvoju sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na tu červeno-oranžovou halenu z HM jsem taky koukala, nakonec jsem si ji nevzala a teď toho docela lituji :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Oblečenie krásne!;) musím asi aj ja skočit do obchodov...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  19. Ty košile jsou skvělé :)!

    OdpovědětVymazat
  20. Ty kraťase ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. perfektní šortky i košile! :) tahle khaki se mi líbí stále víc a víc. ty kamínkové detaily na šortkách jsou moc pěkné :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©