pondělí

Nová prodejna M.A.C v OC Nový Smíchov


V Praze byla minulý čtvrtek otevřena nová prodejna M.A.C, v obchodním centru Nový Smíchov. (Naleznete ji v přízemí, mezi Profimedem a Grand Optical.) Jedná se tedy již o čtvrtý obchod M.A.C v Praze. Další prodejny naleznete na Václavském náměstí, v OC Chodov, a v Paláci Flora. Třeba se Morava jednou taky dočká a pátá prodejna bude otevřena v Brně. Držím palce.
 A to bych nebyla já, abych se nešla podívat se, jak nový obchod vypadá. Jakmile jsem se k prodejně blížila, v duchu jsem si říkala: "Pane jo". Prodejna na mě působila neuvěřitelně. Zbožňuji minimalismus a ještě více černou barvu. Takže jsem se zde cítila jako v kosmetickém ráji. Já vím, že někomu se bude zdát, že přeháním, ale já jsem z nové prodejny jednoduše unesená.
Přestože se z fotek může zdát, že je prodejna maličká, zdá se mi prostornější nežli prodejna na Václavském náměstí.
 


Po pravé straně jsou umístěny zrcadla, kde Vás vizážistky nalíčí. Kdyby byl přece jen nával zákaznic, které mají chuť nechat se zkrášlit, v obchůdku je ještě jedna židlička plonková. Takže nemusíte zoufat, že byste odešly domů nenalíčené. :)
V obchodě jsem napočítala celkem čtyři vizážistky. Takže kdyby bylo v obchodě opravdu mnoho zákaznic (jako tomu bylo právě ve čtvrtek), není třeba se obávat toho, že se nebudete mít s kým poradit. Musím se přiznat, že jsem se ještě v MACu nesetkala s neochotným personálem. Slečny jsou vždy taková sluníčka. Zrovna ve čtvrtek, když si  kamarádka nevěděla rady, vizážistka se jí ihned ujala a poradila jí, který odstín makeupu bude vhodný a hlavně.. který z makeupů by jí více vyhovoval. 
Pokud máte chuť nechat se nalíčit, připomínám, že si "musíte" koupit produkty v hodnotě 1500 korun. Pokud byste snad neměly o koupi produktu zájem, tak jako tak za líčení zaplatí těch patnáct set korun. Ale zatím jsem se nesetkala s žádnou z kamarádek, která by chtěla platit a nechtěla si vybrat produkty.


Pamatujete si, jak jsem se tady zmiňovala, že nová kolekce není nic pro mě? Ve čtvrtek mě paní vizážistka přesvědčila o tom, že jsem se zmýlila. Nalíčila mě produkty z aktuální kolekce a vážně jsem z macu neodcházela jako černoška. P.S.: Pár produktů, které jsem si odnesla domů, jsem Vám ukázala tady.


A jak se líbí nová prodejna Vám? :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. ta prodejna vypadá úžasně, takových krásných věcí tam! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mac je prostě nebe, bohužel ale na nic z něho nemám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle! Tam bych mohla utratit majlant! :))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá krásně na fotkách,hned bych zašla. tak doufejme, že ta další bude v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dovolili ti fotit ? Kdyby tam byly vysoké regály s kosmetikou ( :D ), tak by bylo možné se za ně nenápadně schovat, ale v téhle prodejně je vidět každý tvůj krok, takže jak jsi to dokázala ? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slušně jsem se jedné vizážistek zeptala, zdali bych nemohla v prodejně vyfotit pár fotek, že bych ráda napsala o nové prodejně článek. Jsem ráda, že mi vyšly vstříc a nevyhodily mě.

      Vymazat
  6. asi sa začnem modliť aby ju konečne otvorila aj na Slovensku :(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní13/5/13 17:40

    Ahoj :) prosím kedy bude vyhodnotenie giveaway?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych vyhodnocení uveřejnit ještě dnes.

      Vymazat
  8. Vypadá to tam dobře. Přiznám se, že jsem v Praze ještě v žádném MACu nebyla, tak to možná napravím. Myslím si, že utratit tam těch 1500 by nebyl zas takový problém :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to máš naprostou pravdu.

      Vymazat
  9. Ta fialová rtěnka ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní13/5/13 19:19

    Ceady,máš email ? rada by som ti napísala súkromne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám. Schovává se na konci stránky. :)
      theceady@seznam.cz

      Vymazat
  11. Super fotky! Asi sa tam už fakt pojdem kuknuť. Ale bojím sa že to neostane len pri pozerní:D
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní13/5/13 20:15

    Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. bože aj ja chcem ved to je skvleé líčenie <3 urob giveaway :D hh ale nie

    OdpovědětVymazat
  14. Kate Knightley14/5/13 09:31

    Vypadá to tam vážně ohromně :) A ta barva rtěnky co máš na fotce se mi moc líbí, je dost zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  15. slečně vizážistka Ti vybrala perfektní odstín na rty, úplně nová Ceady :)) pěkný!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©