sobota

Nová videa


Co říkáte na to, že bych natočila video-souboj? :) Zajímalo by Vás to nebo by byla ztráta času se do toho pouštět? :) Děkuji za odpověď. Přeji Vám krásnou sobotu. 
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Na tohle se nás ptáš uplně zbytečně, jasně že ho natoč! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Není to ztráta času. :) Přijde mi to originální a obě dvě řasenky mě navíc zajímají, takže jsem určitě pro! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ceady. Myslím, že by to zmysel malo, len v prípade týchto dvoch riaseniek by to bol dosť nerovnocenný súboj. Aspoň ja to takto vidím, lebo obe riasenky doma mám. :-) Ale inak je video súboj dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně! Natoč :O na to su upřímně velmi zvědavá
    .. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní4/5/13 10:54

    Anoooo! prosíím:)

    OdpovědětVymazat
  6. To by byla paráda, moc ráda bych se na to video podívala! Já si teďka budu asi muset koupit novou řasenku a řasenky od Rimmelu mám ráda a na tuhle už jsem četla nějaké kůladné recenze, takže by mě moc zajímal tvůj názor, na ten dám nejvíc! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Včera jsem měla možnost vyzkoušet tu novou "Wings" (líčení zdarma :-) a moc se mi líbila. Tak by mě zajímal ten souboj, ať vím, kterou doporučit mojí mamce :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní4/5/13 13:39

    Rozhodně nebyla.
    Už teď se moc těším.
    BB

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní4/5/13 17:42

    Tú od Rimmel mám doma a musím povedať, že nie som s ňou veľmi spokojná :/ zle sa mi narába hlavne s veľkou kefkou, od ktorej mám potom zlepené riasy, ale budem zvedavá na tvoj názor :)

    OdpovědětVymazat
  10. takychto videi nikdy nie je dost :D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní4/5/13 21:56

    Super nápad!!!!!...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Také se přimlouvám za video:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní5/5/13 19:33

    Ahoj, srovnávací videa jsou podle mě jedny z nejvíce užitečných pro potencionální zájemkyně na nákup. I když samozřejmě každému vyhovuje něco jiného. No ale za mě určitě bych se moc ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :) určitě udělej :) zajímala by mě ta scandaleys. Mám doma tu oranžovou a ta mi teda vůbec nevyhovuje :(.
    Recenze na nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©