pátek

RECENZE: Idealia bb krém od Vichy



Budou to dva týdny, co mám doma "novinku" od Vichy. Vichy představilo svůj bb krém s názvem idéalia. K dostání je pouze ve dvou odstínech, medium a light. Medium se zdál ze vzorečku opravdu tmavý, ale na druhou stranu bych jej srovnala s odstínem light u Bioderma bb krému, která své odstíny zrovna nevychytala.

Já jsem tedy jednoznačně zvolila, jak už u mě bývá zvykem, světlý odstín, který se zdál zpočátku lehce naoranžovělý. Ale když se zpětně koukám na fotku, nechápu svůj první dojem. :D Po rozetření s pletí korespondoval. Jakoby byl neviditelný. Po několika aplikacích jsem zjistila, že u bb krému není třeba většího množství. U tohoto produktu platí, že méně je někdy více. Menší množství se jednoduše zapracuje beze šmouh. Takže pokud dáte o trochu větší množství, budete si muset dát trochu záležet, abyste jej do pleti hezky zapracovaly.





Ty z Vás, které pozorně čtete blog, už víte, že mám ráda bb krémy asijského typu... jako je například bb krém od Clinique nebo Erborian. Jsou hutnější, nanášejí se ve větším množství, zakryjí nedokonalosti a odstínově jsou vhodné pro ty typy jako jsem já, tedy pro smrtky.
 Tohle ale není ten typ bb krému. Je to naprosto něco jiného. Přesto to není takový opak, jakým je bb krém od Loreal Paris nebo Garnier. Těmto levnějším bb krémům jsem na chuť nepřišla a ani nikdy nepřijdu. Tento Idealia bb krém jsem viděla chválený v zahraničí. Byl právě doporučován na projasnění a jemné sjednocení na léto. A tak jsem si pro něj zašla do lékárny, jako pro ideálního společníka na léto.
 A jak jsem byla spokojená s bíbíčkem od Vichy já?

Krycí schopnosti krému se mi zpočátku zdály opravdu minimální. Spíše jemně sjednotil odstín pleti, než že by zakryl drobná začervenání. Což je podle mě znát i z fotky. Stačí se jen chvilku soustředit a věřím, že si toho taky všimnete. Je zajímavé, že mě za tu dobu pochválily tři kamarádky, že mi to sluší a že mám pleť hezčí než kdy jindy. Takže rozdíl bez bb krému a s byl znát, přesto ani jedna z nich nezpozorovala, že bych měla na pleti cokoli naneseného.
Přece jen bb krémy asijského typu jsou na pleti znát. A ještě horší je to s makeupy. Co se makeupů týče, tak stále hledám a hledám ten pravý a snad ho někdy objevím. Ale zpátky k bb krému od Vichy....





Pleť je po nanesení prozářená. Takže jsem nemusela používat svůj oblíbený rozjasňující krém od M.A.C. A díky tomuhle bb krému namísto dvou produktů používám jenom jeden. Téměř celé loňské léto jsem používala rozjasňující krém, i jen tak samotný bez makeupu. Takže jsem ráda, že jsem našla něco, co ještě navíc pleť jemně sjednotí a zatíží minimálně. Za to dávám palec nahoru. Mám pocit, že jsem na léto našla skvělého společníka.
 Ale i přesto všechno je tady menší (pro některé větší) ale, které je třeba zmínit. Pokud nemáte suchou pleť, tento produkt pro Vás nebude vhodným. Během dne Vám totiž vytáhne pupínky na světlo světa. Kamarádka si zároveň se mnou pořídila tento bb krém. Trápí ji mastnější obličej. A už po týdnu se jí pleť znatelně zhoršila.
Tento bb krém bych tedy doporučila těm z Vás, které už máte období akné dávno za sebou, trápí Vás sušší pleť a pocit nejednotného tónu. Těm z Vás, které chcete v letním období pleť rozzářit a vypadat přirozeně.



Mějte na paměti, že je vhodnější menší množství. Také je třeba jej pečlivě zapracovat, abyste neměly na pleti šmouhy.



Idealia bb cream od Vichy - koupíte jej za 550 korun


HODNOCENÍ: 8/10 Osm bodů z deseti možných. :)
MÍNUSY: Je třeba si dát pozor na šmouhy, krytí je nižší
PLUSY: rozjasní pleť, sjednotí tón pleti, docílíte přirozeného
vzhledu,  chrání proti sluníčku spf 25, vhodný na léto


Máte s tímto bb krémem zkušenosti?
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. vypadáš v něm fakt skvělě!

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusila jsem vzoreček a vypadá to,že si ho brzy pořídím...začla jsem být trošku crazy,co se BB týká. Takže za mě taky pozitivní ohlas ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá dost dobře, ale přijde mi dost drahý... každopádně je fakt dobrej!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádhernou pleť i bez něj ale s ním je to paráda. Vypadáš krásně svěže :). Je neuvěřitelné, jak se hezky přizpůsobí pleti. Super kousek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi nádherná i nenalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak podle tvého popisy je tenhle BB pro mě asi ideální.. mám suchou pleť a taky mám ráda BB asijského typu. Asi si ho koupím..takže díky :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem to už s BB vzdala, vrátila jsem se k makeupu :) V

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,mně přijde,že ti to sluší víc bez BB! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně taky :-) je to takový přirozenější :-) ty pihy ti totiž sluší a hlavně k tobě patří! :-)

      Vymazat
  9. Vyzerá na tebe dobre :) ja však dávam stále prednosť makeupu pred BB :)

    http://lollylucker.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. to jo moc ti to sluší bez makeupu,jina tvý pihy vlasy a oči jsou božský :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám doma vzoreček, ale stále jsem se k jeho ozkoušení nedostala, jsem lenoch :D :(.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný nehty !:D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. škoda, čekala jsem trochu víc :/ s BB creamem to opět nemá nic moc společného.

    OdpovědětVymazat
  14. Pro mě je taky perfektní. Nejela jste někdo BB taxíkem?

    Tady je vide: http://youtu.be/MIUpGN2wkEw

    Super

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě je taky perfektní. Nejela jste někdo BB taxíkem?

    Tady je vide: http://youtu.be/MIUpGN2wkEw

    Super

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©