čtvrtek

RECENZE: Loreal Colour Riche Les Ombres


Přeji Vám hezký čtvrtek. Dnes mám tady pro Vás tip/netip na stíny od Loreal Paris. Co se dekorativní kosmetiky týče, jsem hodně náročná. Jsem ten typ, co se věčně potí, takže mu nekvalitní makeup stéká po obličeji dolů. Jsem ten typ, který stále hledá ty nejlepší oční linky, protože se mi linka dotýká víčka, takže během dne z jedné linky mám rázem dvojitou nad ohybem oka. :D A jsem ten typ, který nenávidí, když se namaluje a zjistí, že si musí odlíčit makeup, protože se stíny nezachytily pouze tam, kde měly. 

A jak jsou na tom tyhle stíny od Loreal Paris?
 Tahle paletka mě zaujala svými barvičkami na první pohled. Zvláště se mi zalíbil žlutý stín, který mi připomíná barvu kurkumy nebo hořčice, taková ta sluníčková letní žlutá barvička. Všechny stíny mají jemný třpyt, který po nanesení není téměř znát. Pigmentace stínů není špatná. I když mám lépe pigmentované stíny. Ale propadák tohle určitě není. Takže řekněme, že bez podkladové báze je tohle taková zlatá střední cesta, co se pigmentace týče. S bází vypadají skvěle a ani se během dne neslévají. 

Ale tyhle stíny mají vadu na kráse. Je třeba si dát pozor na to, že stíny práší. S bází přilnou snadněji, a tak je opadávání minimalizováno. Takže pokud si pořizujete stíny, tak doporučuji alespoň nanést na oko jemnou vrstvu korektoru. :) 


Colour Riche Les Ombres Disco Smoking od Loreal
koupíte je za 270 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Wow! Tak to jsou naprosto úžasné barvy! Hlavně ta oranžová a černá. Hodně by mě zajímalo, jak to vypadá na oku :) Zvu Vás ke mě na giveaway o pět cen! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S fotkami na oku udělám samostatný článek jako friday makeup. :)

      Vymazat
  2. Krásně barvičky! Miluji fialovou a vínovou barvu, ale nemám odvahu je nosit.. :) Už jsem po nich několikrát šilhala, ale bohužel bych je nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vínová barva je nádherná, v poslední dobé mám pro ni opravdu slabost :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tuhle paletku v odstínech Infiniment Bronze a nemohu si jí vynachválit. :) Jsou to překrásné barvy a jsou skvěle pigmentované, s bází mi vydrží nehnutě celý den. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pro mě docela odvaz :) Já zrovna na tyhle barvy nejsem, ale byla bych ráda, kdybych je viděla i nalíčené :) Může to být hodně zajímavé :)
    Pěkný článěk :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Docela se mi líbí v té zlaté barvě, ale nejsem si jistá, zda bych je všechny používala :)

    almondwonders.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty barvy me moc zaujaly, ale to opadavani by mi asi vadilo. A taky si myslim, ze to nejsou zrovna levne stiny..

    OdpovědětVymazat
  8. pigmentaci mají fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta "žlutá" mi tam dvakrát moc nesedí, působí na mě už hodně do oranžova. Nicméně fialové odstíny jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  10. Barvy jsou moc hezké, ale asi by mi neslušely :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle kombinace barev, pro mě, asi nebude to pravé ořechové, kombinaci žluté a fialové nesnesu, a ani jednotlivé odstíny by se mi nelíbily. Jedině tak klasická černá a růžová, v kombinaci s něčím jiným :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná paletka a perfektní fotky. Němě obdivuju, jak si můžeš zrcadlovkou v jedné ruce vyfotit druhou ruku se stínama... já toho asi nejsem schopná, pokaždý to mám rozmazané. :-D
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  13. sú to naozaj krasne farby, ale na sebe si ich neviem predstavit ..

    OdpovědětVymazat
  14. Podle toho, co píšeš, jsem čekala mnohem horší pigmentaci, ale na fotkách vypadá skvěle! Je tak akorát. ANi málo, ani příliš moc, což je podle mého na těhle odstínech fajn. Jinak mám stejné problémy :D

    http://kissforhair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©