pátek

Snění o budoucnosti


Také stále sníte o vzdálenější budoucnosti, o tom pěkném a snažíte se nemyslet na to, co musíte teď nebo během pár dní udělat ? Na příklad v poslední době sním o tom, jak si budu užívat prázdniny. Jenže přecházím tu hrůzostrašnou realitu, že mi doslova hoří u zadnice a mám co dělat, abych zvládla napsat všechny seminární práce, natož abych se připravila na zkouškové. :D Achjo. A to jsem byla ještě před dvěma týdny celkem veselá a říkala jsem si, že konec semestru je v nedohlednu. Takže mě čeká neveselý víkend nad knihami se zapnutým počítačem,otevřeným Wordem a hlavně vytřeštěnýma zarudlýma očima. :) A teď jdu ještě chvilku snít o tom, jak se hezky odměním, pokud tedy zvládnu následujících čtrnáct dní.
Přeji Vám krásný víkend! :)

 košile z Lindex, střevíčky od Ana Lublin, sukně z Lindex, křivák z jednoho asijského eshopu, brýle z H&M
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Ahoj, mohu se prosím zeptat odkud máš tu sukni? :) Je krásná, sluší ti to :) a přeji ti hodně štěstí aby jsi školu co nejlépe zvládla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukně je z Lindexu,je t napsané pod článkem ;)

      Vymazat
    2. Ano už vím, děkuji, psala jsem ten komentář, když to tam ještě nebylo vypsané :)

      Vymazat
    3. Katie, moc se omlouvám, článek jsem publikovala kolem jedné ráno, takže jsem si vůbec neuvědomila, že jsem zapomněla napsat značky věcí. Takhle z Tebe akorát dělám "hlupáka". Omlouvám se.

      Vymazat
    4. Ale prosím tě :D To je v pořádku, však o nic nejde :))

      Vymazat
  2. Přeji ti, ať to všechno dobře zvládneš ;) Jinak úžasná košile, přesně takovu bych chtěla.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc moc ti to sluší!! Parádni boty!!! Mě čekají za měsíc státnice, takže taky žádná sranda... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuji. Přeji Ti hodně štěstí, abys státnice zvládla levou zadní. Napiš mi datum, ať Ti můžu držet palce! :)

      Vymazat
  4. Ceady držím Ti palce, práce určitě zvládneš ;) Mně začíná zkouškové už v pondělí, takže už makám a nestíhám :D Jinak Ti to hrozně moc sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Košile je roztomilá a úžasná!:) Prosím tě odkud máš bundičku?
    Když teď zamakáš, budeš mít všechno brzo hotové a pak si už budeš jen užívat prázdnin :) Ale těžko se to říká :D Já jsem hrozná zdechlina, co se týče školy :D Přeji ať vše zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem velký snílek, ale mám problém s tím, že čím víc sním, tím mi stoupá šance, že se mi plány nepovedou :(.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ať se ti vše podaří zvládnout, já vím, že ano :)
    Moc ti to sluší :)
    Jinak, co já bych dala za seminární práce místo dělání modelu výstavního stánku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle pěkně s lodičkami a sukní se mi líbíš ! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ti držím palce! :) Určitě to zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní3/5/13 14:25

    To zvládneš:).
    A moc ti to sluší a máš prostě nádherné vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj outfit vypadá opět úžasně! :)
    A velmi často přemýšlím o mé budoucnosti. Také bych ráda šla na žurnalistiku, avšak moc velké uplatnění v tomto oboru není :( :)

    OdpovědětVymazat
  12. Momentálně jsme na tom dost podobne :D dodelavam poslední seminarky a z nastavajiciho zkouškoveho začínám mít deprese uz ted :((( achjooooo uz aby bylo po :(((
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ty botičky i ty jste božííí! Miluju tvůj úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě to zvládneš, neboj se toho.;-) Moc ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší, dokonalý outfit :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu Ti to sekne a držím palečky at všechno zvládáš!! :)

    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to mi mluvíš z duše. Strašně přemýšlím o tom, co bych tak chtěla dělat a to zkouškové je tak otravné! :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzeráš fantasticky!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. štátnice čakajú aj mňa, ledva som odovzdala bakalárku a hneď sa môžem učiť :/ takže ťa plne chápem...

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. Ta košile je skvělá a moc ti sluší!
    Držím palce, ať vše zvládneš. ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©