úterý

SOUTĚŽÍME: "Pijte vodu, pijte pitnou vodu..."

Moc se omlouvám, že jsem neuveřejnila soutěž v den, kdy jsem Vám to slíbila. Absolutně nestíhám. Tak to bývá, když vše odkládáte na poslední chvíli. I když... Nebudu se vymlouvat na školu. Možná za to z velké části může i má lenost. Ale lepší pozdě nežli vůbec.
A tak mám tady pro Vás soutěž o lahve bobble. Sama jednu vlastním a nemůžu si ji vynachválit. Konečně mi tady v Praze zachutnala voda. Doma s chutí vody vlastně žádný problém nemám a nikdy jsem neměla, ale v podnájmu na bytě jsem prakticky pila pouze čaje a kupované pití do té doby, než jsem začala pít takto přefiltrovanou vodu. :)


A byste měli šanci získat lahev, budete muset splnit pár podmínek...

1.) Napsat mi do komentářů, kterou barvu lahve byste si vybrali. Více barev naleznete tady.
2.) Měli byste "lajkovat" facebookové stránky Urbanluxu (TADY), díky kterému jsem mohla tuto soutěž uspořádat.
3.) A napište mi prosím svůj email, ať Vás mohu v případě výhry kontaktovat.




Doufám, že Vám touto soutěží udělám radost. Přeji Vám hodně štěstí!
A abych nezapomněla...Na konci týdne vylosuji tři Vás. :)
SHARE THIS POST

484 komentářů:

  1. mne by sa páčila biela :)
    like ako Veronika Baginova
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. vybrala bych si růžovou
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. růžový

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. jééé, bobble si přeju strašně dlouho :-) krásná soutěž!!!
    nejvíc by mě potěšila růžová ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To by se mi tuze líbilo, todleto! Barvu černou, neb ctím své příjmení :-) a urbanlux mám volajkovanej, bo tam kupuju botišky! :-) Blanka blacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala bych si růžovou barvu :)

    e.wienerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1.) Vybrala bych si barvičku Lavender :)
    2.) FB: Šárka Morávková
    3.) E-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Na barvě nezáleží, ale když si mohu vybrat, tak ta růžová :-)
    2)Splněno
    3) vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. magenta alebo neon pink
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní7/5/13 23:07

    Jé, a já jsem zrovna přemýšlela jestli si ji mám objednat :D, jinak je nádherná barva lavender. Vše splněno a kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. rozhodně levandulová!!!! :)
    nkollega@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. černá/bílá nemůžu se rozhodnout:/:)
    Jako Vendula Jirmannová:)
    dulik@spoluzaci.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Rozhodně magenta! :)

    n.rekova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zkusím štěstí, o bobble lahvi uvažuji už dlouho, přijde mi to jako výborný nápad - voda z kohoutku mi moc nechutná, v Praze je na mě voda moc "tvrdá", a navíc ten design je úchvatný. Miluji růžovou, tak bych si moc přála tu.
    carrieblogshaw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní7/5/13 23:09

    Ahojky, mně se moc líbí ta růžová.
    Skvělá soutěž..:)
    janickarihakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní7/5/13 23:10

    magenta, domi8@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jednoznačně modrou :)
    kristyna.zbiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ja by som si osobne vybrala fialovú(levanduľovú) :)

    dianalenartova1b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ta černá je super :))

    nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1) White.
    2) Splněno.
    3) HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní7/5/13 23:12

    Ahoj Ceady :-)
    1)Vybrala jsem si zelenou barvu
    2) ;-)
    3) Můj mail je Luczisha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ružová ♥
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že Urbanlux lajkuju dlouho, ale že mají Bobble jsem vůbec nezaznamenala, do teď jsem je jen zahlédla v Neoluxoru.

    Pokud to jde, vybrala bych si tuto http://www.urbanlux.cz/bobble/bobble-sport-magenta.html, škoda, že tu barvu nemají i v "normální řadě", jinak tuto http://www.urbanlux.cz/bobble/bobble-lahev-blue.html.
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. líbila by se mi magenta
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní7/5/13 23:14

    ahoj, hrozně by se mi líbila růžová bobble :)

    barcazh@gamail.com

    OdpovědětVymazat
  26. magenta a navy sú veľmi pekné :)

    lucia.kutalek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní7/5/13 23:15

    1) fialková- lavender
    2) ano, již jsem fanouškem jejich stránek pod jménem Monika Kyzlinková
    3) em.kyzlinkova@seznam.cz

    Věřím, že do školy vše zvládneš. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní7/5/13 23:15

    1) černá
    2) splněno (jako Tereza Čechová)
    3) terkac.privat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. růžová :)
    dala jsem like jako Tereza Retka Zahradníčková
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Ceady
    vybrala bych si láhev bobble Magenta tu fialkovou
    Like jako Monča Zajícová
    bittersweet17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Emerald. Ale ostatní jsou taky v pohodě, akorát ta růžová mě moc nebere.

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Přála bych si fialovou lahev :)

    luciezelenska@post.com
    (stránku lajkuju jako Kate Olivian)

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych si vybrala modrou:)
    lousie.twitter@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Ceady
    vybrala bych si láhev bobble Magenta tu fialkovou
    Like jako Monča Zajícová
    bittersweet17@seznam.cz
    PS: omlouvám se pokud jsem to napsala dvakrát:)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, výběr barvy se ukázal jako celkem těžký úkol :)) Nakonec to vyhrála Lavender :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Růžová

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní7/5/13 23:19

    jů, barva růžová :)
    janika.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. žlutá
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. biela. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Je mi to jedno, ale když mám možnost si nějakou vybrat tak třeba Emerald (případně Neon Pink nebo červenou) :)
    xX.Michelle.Xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Je super soutěž, o Bobble uvažuju už nějakou dobu, ale nikdy se mi za to nechtělo dávat ty peníze :D Já bych určitě do Lavender, protože fialová je prostě moje barva :P
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Splníno :) Moc bych chtěla bílou !

    evamarieliskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní7/5/13 23:22

    Líbila by se mi žůžová nebo bílá...záleželo by na okamžiku objednávání :D

    kristycub@gmail.cpom

    OdpovědětVymazat
  44. Anonymní7/5/13 23:23

    Růžovou :-) fb splněno. michaela76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. nejklasičtější barva je černá.:)

    Floowe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. ja by som rada bobble blue :)

    purpurovalastovicka@gmail.com

    zalikovane

    OdpovědětVymazat
  47. fialova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Nejlepší je tahle: http://www.urbanlux.cz/bobble/bobble-mu4-0-385l.html
    Je tak roztomiloučkáááá:). Já třeba pražskou vodu ráda...neni nad tu pražskou:).
    veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Mně by se líbila ta růžová :))
    hafiky.haf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. mně by se líbila ta růžová :)
    hafiky.haf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Bílá barva je nejj :-)
    lajk splněn!

    javurkova.pavlinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Už jsem měla růžovou, teď by to chtělo nějakou letní barvu - žlutou! :)

    luciekralova5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní7/5/13 23:29

    tu krásnou modrou :) už dlouho o týhle lahvi přemýšlím, tak zkusím štěstí
    95.Katinka.95@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. určitě fialovou nebo žlutou! :)
    mhxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. žlutou, prosím:)

    karin.musilova(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. asi modrá? :)
    american-eulogy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, mně by se líbila modrá :)
    FB: Jana Matějovská
    goodly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Já bych si vybrala černou.:)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. modrá je dobrá:)

    tess@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Anonymní7/5/13 23:34

    Me by se fakt moc libila ta zelena :)
    fb: Lucije White
    lspinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Růžová je krásná:)
    lenate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Tak jo, barvu bych brala téměř jakoukoliv, od modré, přes žlutou, fialovou až po bílou :)
    mail: apechankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Asi bych si vybrala zelenou, nebo tu lavender je to taková hezká jemná fialová :)
    Lajk pod Christine Deer
    Jeli.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Chápu tvé odkládání povinností, dělám ve škole totéž, takže závěr semestru je velmi nepříjemná záležitost. Proto bych pro obveselení dne brala takovou lahev, snad bych konečně začala dodržovat pitný režim. Mým favoritem je žlutá barva.
    tum.luc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Mě by se asi nejvíce líbila růžová :D
    wendouchle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Mně se líbí ta žlutá
    blubbe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Líbí se mi ta růžová:)

    malabikuska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Modrá ♥

    foto@nikolobrova.cz :)

    OdpovědětVymazat
  69. orange (:
    b.holotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Bílá se mi líbí asi nejvíc :) Tak snad budu mít štěstí :)

    l.a.d.vorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Nejvíce se mi líbí bílá :-)
    viskova.monika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. modra je barva nadeje a vody:)
    leontynkab@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. modrá :)

    karaskova.peta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Michaela8/5/13 00:02

    Já bych brala zelenou (green)

    mchmelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Jé, Ceady, ty nás ale rozmazluješ :D :)
    Líbí se mi modrá :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Vybrala bych si blue nebo magenta, obě jsou krásné.
    lucije2@gmail.com

    PS: modrá Ceady v záhlaví byla taková veselejší...

    OdpovědětVymazat
  77. zejzen@gmail.com

    Hm... modrou. :)

    OdpovědětVymazat
  78. nejvíce se mi líbí magenta :)
    lenja.gabi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Jé super soutěž zrovna jsem jí okukovala a chtěla koupit.Mě se líbí blue

    svet-krasy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Nejvíce se mi líbí růžová :)

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Růžová
    zuzana.tranova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. modrá ... je dobrá! ;)

    jana.zizkova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  84. Anonymní8/5/13 01:28

    Ahoj, mě se líbí růžová, jelikož vím, že tyto lahve zažívají velký boom a třeba zrovna u nás ve třídě ji už mají skoro všichni kromě mě :-)

    Dkabeleova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Brala bych nejvíc žlutou :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Anonymní8/5/13 02:18

    Tak to musím mít. Já bych zvolila modrou. Já bych zvolila černou, myslím, že bude neutrální.
    lea.konecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Červená ^^
    Lajkuju
    D.a.y.s.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Volila bych si růžovou :-)

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Anonymní8/5/13 06:02

    Ja bych si vybrala ruzovou magentu:)
    Musim rict, ze to je uplne nejlepsi giveaway!
    Ka.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Určitě bych chtěla růžovou :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, brala bych růžovou :)
    veronikahruzova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Líbí se mi černá.
    Kuba.skrivanek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. blanka.lysackova@centrum.cz
    chtěla bych tu růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  94. Růžovou :)
    like jako Jana Hrubá :)

    janescolours@gmail.com

    jinak super nová Ceady! :))

    OdpovědětVymazat
  95. Červená je boží :).
    Fakt by mě zajímalo, jestli je to taková pecka, jak se povídá, plus přiznejme si to, chtěla bych konečně vyhrát nějaký giveaway :D. Jo a hodně štěstí s učením :).

    calwen.cz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Jsem tak trochu "konzerva", takže černou :)
    ZamecnikovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Vybrala bych si bílou :))
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Anonymní8/5/13 07:45

    Žlutá je bombová! terka-12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Modraaa
    livkamala93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Perfektní soutěž, lahev by se mi hodila :-). Líbí se mi ta růžová.
    hartlova.d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. 1.) Líbila by se mi magenta =))
    2.) hotovo =)
    3.) imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Já bych chtěla červenou :-)
    noretakla(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Anonymní8/5/13 07:53

    Líbila by se mi fialová - lavender :-).
    zajicova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. já bych si vybrala tu 'emerald', modrou nebo zelenou..
    a strašně moc to chci! doufám, že se na mě usměje štěstí, protože už mě štve se zapojovat do samých takových suprových giveaways a nic nevyhrát :D
    vendula.calabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Vyberám si ružovú :)
    valentina.oborova@yahoo.sk

    OdpovědětVymazat
  106. červená alebo čierna, sledujem ako Monička Krogmanová a môj email je Monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Anonymní8/5/13 08:08

    Ja by som určite brala ružovú! :)

    stay.weird@atlas.sk

    OdpovědětVymazat
  108. http://www.urbanlux.cz/bobble/lahev-bobble-lavender.html levandulovááááááá, díky :)

    jmynarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Vybrala bych si určitě tmavě modrou (láhev bobble Navy)
    Stránky jsem "olajkovala" :)
    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Jé, mám radost, na tuhle lahvičku mám už dlouho zálusk :)
    Já bych si prosila modrou či levandulovou :)
    Jana.Hlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Navy nebo magenta
    Lajkuju
    Lucik.hroch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. http://www.urbanlux.cz/bobble/bobble-0-55l-emerald-se-silikonovym-vickem.html tahle je úplně skvělá :)
    z.kloudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Vše splňeno.Brala bych lavender
    h.hammerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  115. Jen růžová to může být...

    ladusreznak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Anonymní8/5/13 08:41

    Jen růžová to může být...!

    ladusreznak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Like, velmi sa mi paci modra :)
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Anonymní8/5/13 08:44

    Já bych chtěla samozřejmě růžovou :D
    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Anonymní8/5/13 08:47

    Bílá
    belusi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Anonymní8/5/13 08:47

    Růžová by byla super! :-)
    ver.havlik@volna.cz

    OdpovědětVymazat
  121. líbila by se mi růžová:-)
    like jsem dala (Kateřina Kulhavá)
    katerina.kulhava3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. zluta nebo oranzova, jsou hezke ale vsechny :)

    bfulierova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Anonymní8/5/13 08:49

    Mě by se líbila modra:-)
    Olajkováno ;-)
    helena.klimakova@centrum.cz

    Helena

    OdpovědětVymazat
  124. Lavender (✿◠‿◠)
    Moncees.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. bože túto fľašu u nás zháňam už dlhoo.. ja by som si asi zvolila žltú, taká živá je :) a samozrejme pollitrovú nie tie mini :C a mail mám ev.lokajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Lavender (✿◠‿◠)
    Moncees.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Anonymní8/5/13 08:51

    brala by som tú bledo modrú
    lubkababulka@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  128. Líbí se mi ta růžová. :)
    mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Chci! Žlutá.
    gordana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Černou ! :))
    m.hobzova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  131. černou ! :))
    m.hobzova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Tak snad to štěstí konečně budu mít :) Líbila by se mi modrá a lajkuju už dlouho :) Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. red red red red red <3
    ewushqqaa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  134. určitě bych si vybrala navy! urbanlux likuju pod jménem Simona Sobolevská :)
    simushineq@gmail.com

    jinak s tou školou tě chápu, furt si stežuju, jak toho mám strašně moc a pak prokrastinuju jak se dá a nakonec pár dnů před odevzdáním všeho sedím u wordu do 4 do rána.. :D

    OdpovědětVymazat
  135. Já bych chtěla bílou :-) Lajknuto jako Evelinka Weiserová a email je evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Modrou :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Mně se líbí modrá:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Krásná soutěž :) Nejvíc se mi líbí ta vínovorůžová :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Já bych byla moc ráda za tu v barvě magenta - růžová :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Modrá je krásna :) simona.grincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Prvně ti musím pochválit nová design blogu, vážně se povedl. Já bych si vybrala holčičí růžovou barvu.
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  142. me se nejvic liby orange
    hesiiik17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. ja bych bral orange
    hesiiik17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Jeee, tak ta je úžasná! Vypadá jak barevná bublinka, to je úžasný! Nejvíc se mi asi líbí fialková nebo modrá, ale krásný sou prostě všechny!

    hlouskova.bara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Já bych chtěla černou :)
    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Určitě růžová neboli magenta :)
    husakova.klara@centrum.cz

    like je všude ;-)

    OdpovědětVymazat
  147. Asi nejvíc by se mi líbila v barvičce Emerald :)
    Urbanlux lajkuju a držím si palce :D
    slavikovamisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Mě se líbí všechny, ale brala bych žlutou.
    janetzka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Líbí se mi všechny, ale brala bych žlutou.
    janetzka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Blue nebo levander :)

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Mě se nejvíc líbí vybarvení lavender.
    peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Líbí se mi červená.. :)
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Já bych si určitě vybrala levandulovou verzi :)
    Fb stránky Urbanluxu sleduji pod jménem "Adél Petřkovská"
    E-mail: petadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Ružovuškú :D neviem čo ma to chytilo -_-
    hakika.rz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Anonymní8/5/13 09:30

    Jsou krásné, líbila by se mi modrá!
    buckovate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. uu brala by som hocijakú, ale biela je najlepšia!
    monikazouharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Ahoj, líbila by se mi růžová :)
    darinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Vybrala bych si fialový filtřík :)
    Jinak moc fajn soutěž :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Najviac by sa mi hodila tá levanduľová :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  160. Anonymní8/5/13 09:32

    láhev bobble Blue najkrajšia :))
    mimagaborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Mě by se líbila Bobble blue :). Já piju vodu jen z kohoutku, takže jsem o této láhvi už přemýšlela, ale po zkušenosti s Equa láhvemi jsem to odkládala :D.

    hankanykodymova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Mě se strašně moc líbí ta modrá :)
    Lajkuju jako Sofii H.
    hostynkovas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. mne se nejvic libi lavender:)super soutez!!
    siena.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Anonymní8/5/13 09:37

    U mě vede modrá!
    Terka
    TessVajdakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. ruzova je naj!
    lucinqa11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Přála bych si zelenou:)
    Sleduji jako Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Asi tu růžovou :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Asi fialovou :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. neon pink!

    fresshion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Tak třeba bílou, ta je nejjednodušší:) A kdyby nebyla, tak červenou:D
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. lavender je pekná :)
    inpeaceugo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. Nikdy jsem ještě nic nevyhrála, tak to zkusím tady:) Nejvíc by se mi líbila ta modrá.

    vlckova.kam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Anonymní8/5/13 10:05

    růžová :)
    misulesmidova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Anonymní8/5/13 10:06

    Ahoj:) moc se mi líbí ta modrá barva.
    muj email : klaraondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Jů tak to je super! Vzala bych si žlutou. Už nějakou dobu přemýšlím, že si ji pořídím, tak třeba se na mě usměje štěstí.
    aa.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Vodu piju už jenom z Bobble láhve. Ta chuť je skvělá a líbí se mi, že mám vodu pořád po ruce. Vybrala bych si asi odstín yellow. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. červenou! :)
    e.kuhnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Nejvíc bych brala modrou :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. modrá jako letní obloha :)
    woollysockson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  180. Anonymní8/5/13 10:20

    Nikdy jsem nic nevyhrala tak jsem zvedava.D Bilou nebo neon pink :)
    tycinka93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Žlutou :-)
    barbora.drab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. žltá :)

    icanwearmyconverse@yahoo.com :)

    OdpovědětVymazat
  183. Mě by se líbila růžová :)
    lillynka69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  184. Anonymní8/5/13 10:27

    Libi se mi lavender :)
    ma.hlavata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. růžová :)
    Jana.A1@seznam.cz
    Ten nový design je úžasný !!! :)

    OdpovědětVymazat
  186. styleinheart@gmail.com
    vybrala bych si modrou :)

    OdpovědětVymazat
  187. Žlutá :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. Na tuto láhev slyším samé chvály takže jsem strašně ráda že se naskytla možnost jednu vyhrát!!:)
    Barva se mi líbí modrá (Blue).
    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. růžovou :) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  190. Sabiinkaa8/5/13 10:35

    Mě se líbí nejvíce růžová, lajk jsem dala:)
    sabinesqua@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  191. biela :)

    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  192. Vybrala bych si levandulovou :) t.jerabkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  193. Já bych brala modrou :)
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  194. Anonymní8/5/13 10:41

    1.) já bych si vybrala červenou
    2.) splněno :)
    3.) deni986@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Pavlína8/5/13 10:44

    Já bych zvolila bílou asi. Je to hrozné dilema, protože se mi líbí všechny barvy. : )
    paulinagol@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  196. Nejvíc se mi líbí ta fialová (na stránkách jako "magneta") :)
    nika.skoupa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. Líbí se mi ta růžová.
    terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©