pondělí

Víkend s Biodermou


Není nad to, když se sejde čtrnáct blogerek, které si rozumí a jsou schopné povídat si o všem možném až do ranních hodin.
 Z víkendu v golfovém klubu jsem se vrátila příjemně unavená a hlavně šíleně přecpaná. Asi jako všechny ostatní holky. Ale hlavně jsem se vrátila se skvělým pocitem, že jsem během těch dvou dní mohla zapomenout na školu a zkoušky a mohla si tak užít zábavu se skvělými holkami. Bioderma si své blogerky opravdu hýčká! Škoda jen, že víkend trvá pouhé dva dny. Hned bych se tam vrátila a utekla tak od povinností, které mě čekají.

 
S kým jsem se setkala? :)
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. jak já vám holky závidím, muselo to být super :) v takové skvělé společnosti, jste se určitě nenudily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, vypadá to hezky, klidně přidej více fotek, zajímá mě to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych hned někam jela.určitě to bylo super)

    OdpovědětVymazat
  4. já se těším, až nám představíš její novinky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo holky, máte krásné fotky a jistě i vzpomínky na tu akci:o) Hlavně to jídlo, to jííííídlo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... to jídlo, to jídlo. :D A pak mi bylo pěkně zle, jak jsem se přecpala. Jako bych snad do té doby trpěla hladem. :D

      Vymazat
  6. Jednoduše skvělý víkend! :D <3

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní20/5/13 11:13

    Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. vyzera to vyborne. uz teraz sa tesim na slovensky biodermovy vikend:)

    OdpovědětVymazat
  9. To muselo být naprosto skvělé, jen v dobrém závidím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Muselo to být strašně super! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadám jak kdybych chtěla brečet :DD haa

    OdpovědětVymazat
  12. Muselo to být úžasné :) Je dobré vidět, že můžou být blogerky fajn parta :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jídlo <33 ty se o vás postarali :D! Závist :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tákhle se má žít.
    Paráda.
    Super.
    Závidím.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní20/5/13 20:30

    Pěkné, závidím to jídlo. Jak pak ale po tomhle chcete, abychom vám věřili, že vaše recenze jsou nestranné...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nebuď hloupá. Stačí si přečíst recenze. Tak hurá do toho. Ale pokud třeba nesouhlasíš se mnou, že bb krém od Biodermy je na prd a máš světlou pleť, tak hurá do něj. :D haha
      Tohle napíše opravdu jen člověk, který žádné moje recenze (nebo recenze holek) produktů od Biodermy nepřečetl, viď? :)
      Přeji Ti hezký den.
      Píšu to, co si o produktech myslím. Nepíšu to, co si o svých produktech myslí výrobce.

      Vymazat
    2. Anonymní21/5/13 07:51

      anonym zabil :DDD

      Vymazat
    3. Tak nulová negativa by byla podezřelá, to je snad jasné všem :D Ale to by holky musely být velmi zoufalé, aby výobcům takhle lezly do zadku, takže bych se nepravdy nebála ;)

      Vymazat
    4. Anonymní21/5/13 23:14

      Zas na druhu stranu výrobci by museli být úplně blbí, kdyby si nechali na své výrobky kydat špínu a při tom blogeríny hostili na relax víkendech. Říká se tomu něco za něco...

      Vymazat
    5. Píšu o produktech, co si myslím. A nespolupracovala bych s firmou, která by měla špatnou kosmetiku. K čemu by mi taková spolupráce byla? Ale žádná značka nemá všechny produkty skvělé, o tom už jsem se přesvědčila. A když se o tom přesvědčím, napíšu o tom.
      Ale asi Anonymní čtenářky nemá smysl přesvědčovat. Hlavní je, že máte vlastní pravdu. :)
      A když už ji máte, doporučuji nečíst recenze produktů od Biodermy, protože jsou určitě zcestné, ať produkty chválím nebo kritizuji. :)

      Vymazat
  16. Sakra, čím dál tím víc dostávám chut na to skvělé jídlo!!! Celkově to muselo být super, mega relax, klídeček :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta fontána?!? To je luxusní! ;-) a jinak moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©