pondělí

Vyhlášení soutěže s Urbanlux.cz


Soutěže o tři bobble lahve se Vás zúčastnilo opravdu, ale opravdu mnoho. Takže šance vyhrát jednu z lahví byla opravdu malá. Komu přálo štěstí se dočtete výše.
P.S.: Příště by to chtělo soutěž alespoň o 10 věcí. Nemyslíte? :D
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. ááchjo tak zase nic :D :D ale vítězkám gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. áchjó. Ale gratuluji výherkyním)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomuto neverím !!!!! Budúci týždeň som si ju chcela ísť už konečne kúpiť a teraz si prezerám tvoj blog a zistila som, že som ju vyhrala. Ceady ! Nevieš si ani predstaviť ako veľmi si mi teraz spravila radosť. Normálne som si musela zakričať aby som tomu uverila !!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Fnuk :( Každopádně vítězkám moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee,Ruby strašne moc gratulujem!! :) Ale aj ostatným výhercom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lizzy, ty zlaťúch. Ďakujem ♥

      Vymazat
  6. áááá!!! :D ĎAKUJEM :) Ani nevieš ako veľmi si ma potešila teraz počas skúškového,ešte raz ďakujem! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zase nic. Gratuluju vítězskám a tu láhev si hold budu muset koupit sama. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jakooo, já chci taky :( :D Vítězkám závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem si vybrat růžovou a třeba bych taky vyhrála :D Holkám moc gratuluju! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  10. achjo, nemám štěstí fakt nikdy :D tak kompenzuje se mi to láskou, no :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©