středa

Zkouškové a moje úzkost


Nemám ráda noční můry o tom, jak na mě hystericky křičí mamka, že jsem nezvládla zkoušky. Ráno jsem pak vyděšená jako kdybych celou noc sledovala horor a čekala, že ne mě za rohem vyběhne masový vrah s nožem. Nemám ráda tuhle úzkost. Cítím se jako ten nejhloupější, nejošklivější, nejnemožnější člověk na světě. Ráno jsem si řekla, že je třeba se vypovídat. A tak jsem zavolala mamince a svěřila se jí, jak moc jsem nervozní ze zkoušek... A jak to dopadlo? Začala na mě pěkně zostra, ať se dám dohromady a ať nejančím. Vždy doufám, že mi řekne něco milého, ve smyslu, že všechno bude v pořádku. Při pokládání telefonu si ale nakonec vždy pokládám otázku, proč já té mamce volám, když mi akorát vynadá, že se stresuji. :D
Jsem ten typ člověka, kterému se při zkoušce z nervozity klepe hlas, je rudý jako rajče a když je nejhůř, tak mívá ještě v hlavě vygumováno. :( Takže už jen z této představy je mi zle.
Jakmile jsem dopsala a odevzdala seminární práci, bylo třeba se rozptýlit. Cvičit se mi nechtělo, debužírovat taky ne, a tak se nabízela poslední možnost, zajít si na nákupy do Palladia. A jako obvykle jsem skončila v háemku. V kabinkách jsem rázem zapomněla na školu. Protože jsem se věnovala tomu, jak blbě vypadám.  Opravdu doporučuji otylkám při špatné náladě nakupovat oblečení. :D
A tak jsem si řekla, že nejlepší protistresovou terapií bude terapie vůněmi. A na to je Lush expert. Takže doufám, že se zklidním a budu brzy optimističtější. Ať už je po zkouškovém.
 Co jsem si přinesla Vám ukážu co nevidět. 
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. som na tom nejako podobne, ale ja som už dospela do tej fázy apatie keď si poviem, že na skúšku to idem skúsiť a stále sú opravné termíny :D a ja zas mám takú maminku, ktorá ma namiesto toho aby upokojila tak ma vystresuje ešte viac :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne takovou mam mamku i ja :D radsi uz rikam, ze vsechno zvladam dobre a potom si stezuju kamaradkam, ktere me uklidni tim, ze jsou na tom vlastne stejne :D :))

      Vymazat
  2. Anonymní15/5/13 20:39

    Tak se pořádně nauč látku a nemusíš být nervózní ;) V životě tě čekají horší věci než pár zkoušek ve škole...

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si udělala předtermíny, takže mi zbývá už jen jedna ústní zkouška z angličtiny, takže jsem ráda a chápu jaký musíš mít nervy, já jsem měla radost, když jsem to dala - největší radost byla asi z matiky a práva!
    good luck u zkoušek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi vůněmi jsi to vyřešila dobře. A ještě lepší terapie je momentálně vůně rozkvetlých keřů :)

    OdpovědětVymazat
  5. som na tom uplne rovnako, nuz uzkost je svina :D ale predsa taketo obdobia netrvaju vecne, zase bude dobre :))

    OdpovědětVymazat
  6. úplně chápu jak se cítíš, já teď zrovna vyšiluju z maturity, jsem nervní, na všechny hnusná a prostě vystresovaná :D
    držím palce ať zkoušky zvládneš raz dva :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem na tom se stresem podobně, a držím ti palce!

    OdpovědětVymazat
  8. Mě maminka taky vždycky ještě vynadá, že se stresuji :D No a s nakupováním oblečení, kor v takové náladě jsme na tom taky úplně stejně :D Já jen většinou odcházím s nějakými bižu cetkami nebo skončím v drogérii :D Myslím, že bychom měly jít nakupovat příště společně :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  9. Ty přece nejsi žádná otylka! Kdybys viděla mě, to by byla teprve úzkost. A neboj, určitě všechno zvládneš, protože jsi šikovná holka :). Jinak moje mamka je v tomhle stejná jako tvoje. Místo utěšování dostanu zprda za svoji přecitlivělost :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten pocit po hroznom sne poznám, tiež ho neznášam. To vtedy vôbec ani nemám chuť vyjsť na ulicu. A najhoršie je, keď je ten sen taký živý, že ani sama poriadne neviem, či to bol vôbec sen..
    Každopádne ti strašne moc moc držím palce na skúškach! Neboj, ty to zvládneš, určite :)

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto ti rozumím, moje matka mě uklidňuje velmi podobným způsobem.
    A nakupování během zkouškovýho je největší zlo. Pamatuju si, že v prváku během úplně prvního zkouškového, jsem se něčím hezkým uklidňovala neustále a v únoru jsem pak měla na účtě tučnou nulu.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem vždycky ve stresu o zkouškový, znám tu úzkost a hlavně strach z neúspěchu. :-/ Ono se to lehko řekne "seber se"; "musíš se přes to povznýst", no nejde to a tyhle řeči nesnášim. Mně dost pomáhá třeba si uklidit pokoj, :D snažit se trochu vypnout, pustit si nějakou relaxační hudbu a zavřít oči. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to všechno zvládni :) Držím palce :)
    i-dove.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Všetko zvládneš, neboj sa! Ja mám teraz stres paniku z maturity a prijímačiek... už mám toho celého dosť a neviem sa dočkať, keď bude po všetkom :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě čeká maturita, takže mám podobně živé sny :( Držím palce :) V.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám to podobný. Třeba dneska ráno, jsem se ze stresu ze zápočťáku málem poblila a to mám normálně 3 pokusy :D Úplně s tebou soucítím. Jen to teda neřeším nakupováním, jelikož momentálně šetřím na řidičák a drobnosti nakupuju cestou ze školy v týdnu.

    OdpovědětVymazat
  17. Čiči, máme to úplně stejně. Hlavně já si každý den zkoušky říkám, jaká jsem kráva blbá, že jsem se nenaučila dřív, zvláště když mám jeden regulérní a jeden opravný pokus, jinak nashle za rok. Ale o víkendu si to náležitě užijeme zkoušky nezkoušky! Zatím se drž! =***

    OdpovědětVymazat
  18. ked mám zlú náladu alebo som smutná nakupujem topánky a kabelky :) ono to lieči :):D

    OdpovědětVymazat
  19. Moje mamka je úplně stejná, ale zase ušetřím za kredit :D. Vždy vše řeknu až jsem doma a aspoň je to osobně.

    OdpovědětVymazat
  20. Jj, moje matička taky umí potěšit. Už dlouho vím, že pokud potřebuju podporu, u ní ji nenajdu. Já takové chvilky léčím pralinkami :-))

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,přesně vím, o čem mluvíš. Taky volám mamce, když mám před zkouškami a neučím se zrovna doma. Ale podpoří mě a trochu "ukecá", takže se trošku zklidním. Sny jsou můj věčný problém, někdy jsou tak reálné, že ještě dlouho po probuzení přemýšlím, jestli to byl fakt sen. Ale musíš si pořád říkat, že to už máš hotové, že jsi výborná a zvládneš to. Ta sebedůvěra hodně pomáhá. A když to nepomáhá, napíšu si to na papír a čtu si to pořád dokola.:oD Tohle pomáhá mě.;o)
    Držím pěsti, za chvíli to budeš mít za sebou a bude dobře. :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak stím nervováním a stresem to máme úplně stejné.. za rok mám dělat maturitu a vůbec si to neumím představit stačila mi autoškola :D a byla jsem týden dopředu hotová :(

    OdpovědětVymazat
  23. jooj, skoda ze na slovensku nemame lush

    OdpovědětVymazat
  24. Moje máma má jedno moudro, který funguje výborně! "Když nejde o život, tak jde ho*no..."Zrovna dnes mi ho ráno připomněla při mém návalu paniky ze zítřejších státnic;) A když to dobře dopadne, tak mám taky v plánu HMko.)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to tě můžu uklidnit, že v tom nejsi sama. :D Já jsem před každou zkouškou vyklepaná a pokaždé když odcházím tak jsem najednou jiný člověk. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní17/5/13 16:13

    Ceady, myslím si, že Tě maminka chtěla podpořit. Sice by asi bylo lepší, kdyby Ti řekla něco uklidňujícího, ale tím, že na Tebe byla možná ostřeší se dle mého snažila podpořit Tvou sebedůvěru. Chápu, že příjemnější by byly slova podpory, ale určitě je maminka nervózní s Tebou a drží Ti palečky.
    Hodně štěstí u zkoušek.
    Simona

    OdpovědětVymazat
  27. Já ti rozumím , ale všechno zvládneš! : )

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©