středa

DEN ZA DNEM

Ráda bych přispěla novou recenzí, ale bohužel mi nejde doma (ani v Praze) internet, takže má neaktivita se tak zase o pár dnů prodlouží. :(
Tak Vám alespoň napíšu, na co se můžete těšit. Například na srovnání mých makeupů od M.A.Cu. Také jste měly zájem o tipy na letní pleťové krémy. A v neposlední řadě pro Vás budu mít  tipy na produkty pro mastnou pleť (od krému, přes gely až po makeup). :)
Doufám, že se Vás povodně netýkají a jste doma v suchu. :)  Přeji Vám hezký, po dlouhé době konečně, slunečný den. Chybíte mi!
Ceady
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Jo, taky nám ted dva dny nešel :-/ ..

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším na recenzi MAC! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty (aj články) nám chýbaš tiež :)) Make-upy od MAC aj krémy ma budú určite zaujímať ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na recenzi MAC :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní6/6/13 13:13

    Ahoj, moc doufám, že mi bude zveřejněn tento komentář.. PROSÍM O HLASOVÁNÍ.. Děti ze školky soutěží o NOVÉ HŘIŠTĚ a moc si je přejí.. prosím hlasujte pro nás - http://www.soutezeprodeti.cz/index.php?id_content=3&id_skolka=188

    Ceady, máš krásný blog, čtu ho stále :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©