neděle

INSTAntní týden


Zkouškové se blíží ke konci. A tak mám čas rozmazlovat přítele. :)
http://instagram.com/thelifeofceady
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. jsi skvělá kuchařka-pekařka :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No skvělá určitě ne. Ale když je člověk velký jedlík (a má přítele), tak vaří a peče téměř denně. :D

      Vymazat
  2. Ta tiramisa vypadá krásně už na obrázku! Dostala jsem na ni chuť :D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní9/6/13 11:58

      ta tiramisa??? wtf?? :D

      Vymazat
    2. Taky se mi až zvedl žaludek, jak tohle může někoho napadnout?!

      Vymazat
  3. Tiramisu nejím, ale dala bych si říct! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle domácí bylo mnohem lepší než kupované. :D Což potvrdilo i to, že bylo během dne snědené. :D

      Vymazat
  4. mňam!! to tiramisu a pizza... děláš mi chutě :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno co je na fotkách vypadá skvěle, tiramisu♥
    Mimochodem na blogu mi právě běží Ga, tak budu ráda pokud se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda přítel se máá :) ..já ho rozmazluji tak jednou za 14dní nějakou dobrotou a může se uděkovat :D ..proto to nedělám každý den, miluji tu vděčnost :D
    M.

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to super a tie dorobené mihalnice tiež :D

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. it looks yummy and delicious! :))

    xoxo, Indah
    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©