pondělí

LETNÍ PÉČE O PLEŤ - sluneční ochrana



Nedávno mi přišel dotaz, ve kterém se mě jedna z čtenářek ptala, zdali bych jí neporadila letní pleťový krém s ochrannou proti sluníčku. Odpověděla jsem jí, že pokud nejsou teploty vysoké, používám bb krémy s ochranným faktorem a pokud už je tepleji, makeupy ani bb krémy nepoužívám, namísto toho používám opalovací pleťové krémy.
Bioderma nabízí několik produktů, které chranní pleť před sluníčkem...Jak tyto tři krémy Photoderm MAX Ultra-fluid, tak ještě pleťový krém Photoderm BRONZ, který má také vysokou ochranu proti slunečnímu záření, ale navíc podporuje opálení obličeje. :) Což tahle řada nedokáže.

1) Celá tato řada MAX Ultra-fluid by měla být určena pro bledou pleť s pihami, která sluníčko nesnáší nejlépe a má tak tendenci se velice rychle spálit.

2) Tato řada obsahuje jak bezbarvý, tak dva zabarvené krémy. Jeden ve světlém, druhý v tmavším odstínu. Pokud jste některé zkoušely například bb krém nebo Sébium Al korektor od Biodermy, tak Vás nepřekvapí, že světlý odstín není tak světlý jak byste si přály. Jednoduše Bioderma neumí trefit odstíny.
Poprvé, když jsem četla informace o těchto opalovacích krémech, dočetla jsem se, že jsou krémy pro pihovaté bledule. A tak jsem si říkala, že by tedy odstíny mohly být opravdu světlounké i v případě tmavého odstínu. A jakmile jsem vymáčkla zabarvené krémy do ruky, měla jsem pocit, že popis moc neodpovídá realitě.

3) Tyto krémy jsou bez parfemace. Mají řidší konzistenci, díky které se dobře roztírají a snadno se do pokožky vsáknou. Pokud se Vám bude zdát odstín krému tmavší jako mně, dá se snadno zapracovat do pleti, takže pleť nakonec opravdu jen jemně zabarví. A když budete pečlivě roztírat tmavý i světlý odstín budou vypadat stejně oranžově. :D A dávejte pozor na to, že čím slabší vrstvu krému nanesete, abyste pleť zabarvily jen minimálně, tím méně budete chráněné před sluníčkem. (Nemyslím to tak, že bych na pleť nanesla jen pár kapiček, to určitě ne. Ale abych docílila jemného tónu, musím nanést asi polovinu množství než jsem zvyklá. Obvykle totiž nanáším silnou vrstvu.) Takže v lékárně doporučuji požádat o vzorečky všech odstínů. A pokud jste naprosté bledule jako já a chcete pleť co nejvíce chránit pořádnou vrstvou krému, zvolte bezbarvý odstín Photoderm MAX Ultra-fluid, který je navíc o dvacetikorunu levnější a krásně pleť prozáří. :)

4) Krémy nejsou mastné, takže pokud Vás trápí mastná aknózní pleť, není třeba mít obavy, že by Vám krém způsobil tvorbu akné. Já jsem na to právě citlivá a s krémem jsem v tomto případě neměla žádný problém. Ale zároveň vím, že člověk s akné má tendenci vyhledávat makeupy, které budou více krycí. Bohužel zabarvené krémy makeup nenahradí. Slouží pouze k tónování pleti, krytí je tak opravdu ale opravdu minimální (nulové).

5) A nakonec to nejhlavnější pro všechny milovníky vody... A to, že jsou krémy voděodolné. :)




Na ruce je množství krému při jemném rozetření před zapracováním. :)

HODNOCENÍ celé řady: 6 bodů z 10 možných
 CENA bezbarvého krému: 459 korun
CENA zabarveného krému: 479 korun

Osobně bych si zabarvené krémy v budoucnu nekoupila a ani bych je nedoporučila. Ale bezbarvý krém si mě vážně získal, je řídký, díky čemuž se hezky se do pleti vsákne, nevytváří akné a navíc pleť prozáří. Takže za ten dávám palec nahoru. :) 
*

Jaké opalovací krémy používáte na pleť Vy? :)
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Paráda! Zrovna se chystám pořizovat krémy na léto, díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  2. no pro nás bílé stěny,ten bezbarvý,ještě že ho mají a né jen výběr z těch barevných,stačilo mi že jsem konečně našla dost světlý BB cream, jinak já nevím ale letos ty krémy na opalování asi budou k ničemu a to mám ještě 20,30 a 50 a nemylsím si že bych je vůbec použila,možná tu 20,ale to mám v makeupu,bb creamu a celkově i v denním krému,tak nevím :) kéž by bylo zase teplo jako o víkendu

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem tento krém objevila, ještě vloni, zajásala jsem - vysoké SPF+tónování, super krém na léto! JENŽE.... Použila jsem ho nakonec jen 2x, protože se po něm tak neskutěčně leskne pleť, že ho prostě nesnesu. Navíc tónovaní horší než minimální, jako by ani nebylo! Úmysl dobrý, ale efekt hodně zklamal :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. musela bych si pořídit ten bezbarvý, docela mě tato řada od Biodermy zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejprve když jsem četla pro světlou pihatou pleť, tak jsem byla nadšená, ale po dalším čtení v článku a také fotce s odstíny už tak nadšená nejsem..hlavně vidím, že jsou moc tmavé. Ale nápad této řady jako takový mě nadchl..třeba příště se jim to podaří lépe.
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně uvažuju nad řadou Photoderm a nad tímhle bezbarvým, protože ten světlý bych nevyužila ani při opálení :) Navíc koukám, že to je samá oranžáda, takže ne, děkuji :) Ale nad tím bezbarvým opravdu uvažuji :) Jestli ho bude kde využít :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nechápu, kdo ty odstíny vymýšlí ....

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož jsem také zrzka, tak jsem z těch odstínů nešťastná :-/ tak snad alespoň ten bezbarvý!

    http://thestoryofginger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ach jej ty odstíny a konzistence...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta konzistence mi zrovna u toho průhledného vyhovuje.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©