čtvrtek

Mixa micelární voda a dvoufázový odličovač

 
Budou to dva měsíce, co mě oslovila značka Mixa, zdali bych neměla zájem vyzkoušet její produkty. A tak jsem nabídku přijala. K testování jsem dostala tři produkty, a to již zmiňovaný sprchový gel pro miminka, tělový krém a cc krém, na který teď můžete vidět v televizi reklamy.
Tyhle tři produkty mě celkem mile překvapily, zvláště ten sprchový gel pro miminka, a tak jsem se rozhodla koupit si další produkty, díky kterým bych mohla mít možnost lépe si porovnat tuhle značku s jinými, které používám nebo jsem používala.
Proto jsem zvolila dvoufázový odličovač a micelární vodu. Přece jen odličovačů jsem vyzkoušela za ty roky nespočet a micelárních vod už jsem měla také dost, od těch levnějších až po dražší značky. Proto jsem tedy zvolila tyhle dva produkty.
Produkty mi byly sympatické jak proto, že neobsahují alkohol, ani barviva ( I když jakmile si začnete pročítat složení, tak ono nadšení opadne. ) a hlavně proto, že cena těchto produktů nebyla nijak vysoká. Oba produkty stojí 140 korun.


A jak proběhlo první testování?
Nejprve jsem se pustila do odličování očí. Dvoufázový odličovač, který obsahuje složku oleje a složku vody, jsem protřepala, nakapala na tampónek a ten přiložila na zavřené oko, abych nechala řasy chvilku odmáčet. :) Ale bohužel...dokonale odlíčených očí jsem nedocílila. Namísto toho jsem měla oko celé mastné a nevoděodolnou řasenku stále na očích.  A tak jsem oko doodlíčila micelární vodou a druhé oko už odlíčila pouze micelárkou. A ejhle... Oči byly odlíčené šetrněji a rychleji. Neříkám, že přímo precizně, ale výsledek byl mnohem lepší než při použití dvoufázového odličovače. Takže pokud přemýšlíte nad produktem k odlíčení očí, raději Vám doporučím micelární vodu.
Právě na micelární vodě se mi moc líbil praktický obal s pumpičkou, který usnadňuje práci. Vzhled obalu jako takový není zrovna nejpropracovanější, ale i tak jej hodnotím kladně. Přece jen se jedná o levnou značku z drogerie. :)

Jakmile jsem si odlíčila oči micelární vodou, vrhla jsem se na odlíčení obličeje. Makeup micelární voda stáhla všechen. Při odličování byla osvěžující, a tak už jsem se začala radovat, že jsem přišla na produkt, který nestojí mnoho korun. Ale to mě opustilo chvilku po odlíčení, kdy jsem měla nesnesitelný pocit ulepené pokožky. Což opravdu nesnáším, a tak nezbývalo nic jiného, než si jít pleť ještě opláchnout vodou.
Když jsem si přečetla složení produktu, trochu mě zarazila parfemace. Protože jsou-li produkty určené pro citlivou pleti, jsou neparfemované. Přesto pleť po čištění nezčervenala, čehož jsem se hodně bála, a tak můžu říct, že voda byla i tak šetrná. Přece jen u některých micelárních vod mám ihned po odlíčení na pleti červené fleky, které za chvilku opadnou. Ale v tomto případě naštěstí k flekům nedošlo. 
Asi se teď nabízí otázka, zdali bych si micelární vodu ještě v budoucnu pořídila. Lepivý pocit po odlíčení rozhodl o tom, že bych si vodu víckrát nekoupila. A tak jí za tohle mínus jednoduše strhnu víc bodů než byste možná čekali. Ale tohle mínus je pro mě zásadní! Takže pokud hledáte levnou a lepší micelární vodu, tak se koukněte po značce Lirene. S tou jsem byla spokojená. :)
 

 HODNOCENÍ obou produktů: 5 bodů z 10 možných 
Dvoufázový odličovač ode mě dostal 4 a micelární voda 6 bodů
 CENA obou produktů: 140 korun


Máte se značkou Mixa zkušenosti?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Zajímavé, jak každému sedne něco jiného. :D Já jsem Micelárku Lirene odvezla na chatu (nejdříve jsem jí chtěla vyhodit), protože neodličovala a právě po ní jsem měla pocit ulepenosti. ;)
    Mixa je pro mě rozhodně lepší, protože odlíčí nádherně rychle, a ráno nevypadám jak panda ;) Pocit olepenosti ani nepociťuji.

    OdpovědětVymazat
  2. no tak to teda nevyzkouším, taky nesnáším ulepenou pleť po odlíčení... ani jeden výrobek mě nezaujal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už také nějakou dobu testuji a mám úplně opačný názor než ty. Lirene je úplně naprd. Štípe a nic nevyčistí. Mixa je naopak to nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. aký je ten CC krém?? .. ten ma v reklame celkom zaujal ..
    zaujímavé, každému sadne niečo iné, ja som tiež fanúšik Lirene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zajímá CC krém. Moje pleť má sklony k červenání, takže dost často vypadám jaků růžové prasátko, tak přemýšlím jestli ho zkusit.

      Vymazat
    2. Anonymní25/6/13 14:04

      CC krém jsem darovala, mám smíšenou pleť a je hrozně mastný :( Pro mě by byl snad použitelný max. v zimě, bohužel. Škoda že nikde nemají vzorky, to je největší zápor Mixy. Tónovací tzv.BB krémy Mixa jsou ještě horší, zlaté asijské BB krémy. Ale jsem určitě o něco starší než tady Ceady, takže mohu mít jiné nároky. M.

      Vymazat
  5. Já si vodu koupila, mám ji schovanou až dodělam všechny svoje pleťovky tak jsem na ní zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. viděla jsem včera stojan v Tescu, ale přítel mi zabránil k němu jít, že toho mám už dost :D ale musím to omrknout, slyšela jsem chválu na ten CC krém

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto souhlasím s wesulle,nejlepší micelárka,co jsem zatím měla. A že jsem jich vyzkoušela:). Jemná,dobře odlíčí,nevysušuje,nelepí,mám po ní krásně hladkou pleť. Lirene mi přišla hrozná,obličej jsem měla strašně lepkavý.
    Měla jsem kupony z DM na Mixu,tak jsem si micelárku nakoupila do zásoby a ještě jsem přihodila rozjasňující krém proti vráskám 30+,tak jsem zvědavá. Zatím mi přijde moc příjemný.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní13/6/13 12:53

    Taky se musím přidat se svou zkušeností, která je naprosto opačná. Micelárka Mixa mi nesmírně vyhovuje. Mám po ní viditelně hladší a sjednocenější pleť. Dovoluji si tvrdit, že i dokonce méně černých teček. Nejspíš to ale bude tím, že nestojí tolik a nemám strach si jí dát na tamponek víc a pořádně s ním pleť očistit. Což se mi třebas u Biodermy nestane.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. V Rossmannu mají ted na produkty značky Mixa velké slevy. Koupila jsem si tam pleťový krém pro citlivou pleť asi za 110 Kč a zatím si ho chválím. Chtěla bych právě vyzkoušet tu micelárku, tak teď si nejsem jistá jestli to risknout :D

    OdpovědětVymazat
  10. Micerálka opravdu skvěle odličuje, byla jsem z ní uchvácená, JENŽE mi do rána naskákali po celém obličeji beďáci a já myslela, že mi švihne. Přísahám, že jsem nic jiného nového nezkoušela, jen tuto micerálku a ráno tohle. Teď už jí používám jen na oči a na tvář se fakt bojím, protože jsem s tou spouští bojovala 14 dní. Takže kdo máte mastnou pleť se sklonem k akné tak opatrně. Může to být jen mojí pletí, ale i je dobré to vědět.

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tedy zkušenosti nulové, ale na první pohled mě tato značka zaujala, designově je velice příjemná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, zrovna dneska jsem v DM micelárku vybírala a této značky jsem si tam před tím nikdy nevšimla, tak jsem nad ní taky uvažovala. I kvůli tomu dávkovači. Ještě že jsem ale tedy nakonec našla tu kamarádkou doporučenou od Lirene, která byla schovaná ve spodních patrech regálu. Hned jí půjdu vyzkoušet. Dokonce jsem Lirene doporučila i jiné paní, která v DMku stála nad podobnou volbou. Tak snad mě doma neukamenuje :) Ale po této recenci si myslím, že budeme obě spokojené, že jsme koupily Lirene.
    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě Mixa micelárka super, je srovnatelná s biodermou.. jen celkem rychle ubývá... a teda, co mě zklamalo, vyrábí to Loreál, což je mínus bod, neb loreál já nerada...

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní25/6/13 14:00

    Dvoufázový odličovač Mixa je báječný, lepší než dvoufáze od Loreálu nebo Ryoru (mé oblíbené), odlíčí velice rychle, narozdíl od uváděných mnohem snáz a dokonale. Ale pozor, je to odličovadlo na voděodolný make-up! (píší sice univerzální, ale univerzální to moc nebude :) Běžné věci bych tím neodličovala (nesnesu na mé citlivé oči jiné než vodědolné řasenky a bázi Too Faced, takže voděodolné mám všechno)Maja

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám Mixa odličovač pro citlivou pokožku s efektem nedehydrování pleti :D Ale je fakt báječný, jsem s ním moc spokojená! Měla jsem dražší i levnější odličovače a Mixa fakt vede, navíc báječně hydratuje a je příjemná.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©