pondělí

Moje makeupy od M.A.Cu


Ráda bych Vám ukázala svou "sbírku" makeupů od M.A.Cu. Sbírka není zrovna obsáhlá, ale i tak si myslím, že makeupů od mám dost. :)
Jsem ten typ, který nemá rád těžké makeupy, které pleť zatěžují a které zblízka vypadají jako maska. A tak bych všechny tyto čtyři makeupy označila za lehké. :)
Co se odstínů týče, volím vždy ten nejsvětlejší se žlutým podtónem. Přesto si můžete na fotografii níže všimnout, že barvy makeupů nejsou totožné.
ZAJÍMAVOST: MAC myslí na to, že můžeme mít, jak žlutý (NC), tak růžový (NW) podtón pleti. A tak kromě široké nabídky barev si můžete ještě vybrat makeup podle tónu kůže.



FACE AND BODY
Tento makeup jsem si pořídila v zimě. V té době se mi zdál na pleti i při dokonalém rozetření příliš tmavý, ořanžový. A to jsem si vybrala ten nejsvětlejší odstín. Navíc mi tehdy vadilo, že mi na pleti nezakryl téměř nic. A tak jsem po týdnu makeup odložila a nevracela se k němu. Ale jakmile jsem se k němu dostala teď v létě, uvědomila jsem si, jak moc jsem byla k němu na začátku kritická. Asi za to přece jen mohlo roční období.
Konzistence tohoto makeupu je nejřidší ze všech čtyř. Díky tekuté konzistenci se hezky roztírá, ať už prsty nebo štětcem. Díky oné konzistenci je makeup vážně lehounký. Za chvilku ani nevím, že jsem si na pleť něco nanesla. Což právě v létě oceňuji.
Co se krytí týče, je opravdu nízké. Stačí pouze k jemnému tónování. Je tedy možné jej vrstvit, ale je třeba počkat, aby první nános uschnul , abych mohla pokračovat s dalším "nátěrem". Přesto zrovna nejsem příznivcem vrstvení makeupů, takže to praktikuji opravdu jen zřídka.
 Tento makeup tedy doporučuji na léto těm z Vás, které máte pěknou pleť (spíše sušší), chcete působit přirozeně, ale zároveň se chcete cítit skvěle.  :)
ZAJÍMAVOST: Jako jediný z makeupů neobsahuje ochranný faktor před sluníčkem.
Prodává se dvou dvou velikostech, já zvolila hamižně tu větší. :)
CENA: 1000 korun/ 120 ml


MINERALIZE MOISTURE
Tento makeup mě oslovil svým obalem. Působí 100% nejelegantněji ze všech. Navíc má možnost uzamčení, abyste jej náhodou nevyplýtvaly, kdybyste na něj nevhodně v kabelce zatlačily. Přesto to není podle mě zrovna typický cestovní nebo kabelkový makeup. Přece jen zbylé makeupy se mnohem lépe skladují a převážejí. :)
Konzistence tohoto makeupu je řidší. Nanáším jej vždy prsty, a tak nemám problém se zapracováním.  Výhodou tohoto makeupu je to, že má dobrou pigmentaci, a tak není třeba na pleť nanášet velké množství. Vystačím si i s málem.
Tento makeup jsem si oblíbila právě proto, že pleť skvěle prosvítí. Na fotografii to není tak znát, ale jakmile vyjdu na sluníčku svítím na všechny strany, jak říká kamarádka.
P.S.: Jednou jsem zkusila nanést silnější vrstvu makeupu, což nebyl zrovna nejlepší nápad. Kromě toho, že odstín tak dobře neseděl, tak mi do druhého dne vyskákalo akné. Takže určitě tento makeup doporučuji sušší, ale opravdu sušší pleti.  Poté budete nadšené. Budete mít pocit dokonalé pleti (krytí je zase střední), která bude rozjasněnější než kdy dříve. :)
CENA: 910 korun


STUDIO MOISTURE TINT
Tohle byl můj první "makeup" od M.A.C, který jsem si koupila. Ale tento makeup zase až takovým makeupem není. Jedná se o tónovaný hydratační krém, který by mohl mít označení bb krém. Což by určitě M.A.Cu zvýšilo prodejnost tohoto produktu. :D
Konzistence krému je hutnější. Nanáší se a zapracovává snadno. Krycí dovednosti jsou podle mě nižší, ale jemné začervenání pokožky zakryje. Na pleti je poměrně lehký a vypadá vážně přirozeně.
Pokud chcete pleť zmatnit a máte smíšenou pleť, je tento produkt dobrou volbou.
Ale přesto něco tomuto krému vytknu. A to, že nepříjemně voní nebo řekněme...zapáchá.
CENA: 750 korun


STUDIO SCULPT FOUNDATION
A na závěr mám tady to nejlepší. Tento makeup je mým nejoblíbenějším z těchto čtyř. Jeho konzistence je hutnější, přirovnala bych strukturu  ke gelem s krémem. Roztírá se snadno a ještě snadněji se zapracovává do pleti, aniž bych měla na pleti šmouhy.
Pokud Vás trápí suchá a šupinatá pleť, je tento makeup tou správnou volbou. Šupinky se mi na čele netvoří a makeup vypadá skvěle přirozeně. Nemám pod něj potřebu nanášet hydratační krém, protože sám o sobě pleť hydratuje, což pociťuji opravdu po celý den. Ještě večer, když se dotknu pleti, tak jej cítím na tváři. Po nanesení makeupu je pleť hedvábná a lehce projasněná.
Krytí makeupu bych označila za střední. Na pleti mi vydrží celý den, bez mapek. :)
CENA: 850 korun



Máte s makeupy od M.A.C zkušenosti?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. face and body a studio scuplt vypadají dobře jen si prosím oprav chybku myslím že NW je teplý podtón tedy růžový a NC je žlutý...

    OdpovědětVymazat
  2. makeupy moc nepoužívám a tyhle mi přijdou i docela drahé, ale zaujalo mě, že rozlišují mezi těmi podtóny pleti. Mám také žlutý podtón a občas je těžké sehnat ten správný make up :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní17/6/13 11:44

    Face and body mám a jsem s ním vážně moc spokojená. Kupovala jsem si ho nedávno a je to nejlehčí makeup, jaký jsem kdy použila, takže naprostý souhlas s tebou.

    OdpovědětVymazat
  4. Studio Sculpt jsem si zrovna koupila a jsem z tohoto makeupů nadšená. Je to zatím ten nejlepší, jaký jsem měla. A aby taky ne, když stojí tolik.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná recenze, Evíku!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní18/6/13 10:42

    Jednou bych si chtěla koupit makeup od macu. Tak snad si na něj v létě vydělám

    OdpovědětVymazat
  7. make-upy mě od MACu moc neberou, hlavně kvůli ceně a malému krytí :/ ale mám zálusk na jejich korektor!

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,chtěla bych tě pozvat ke mě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaký bych vážně ráda zkusila..který bys doporučila pro mastnější pleť?
    http://barboraandherblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou spíš pro sušší pleť, ale ten studio sculpt je asi nejneutrálnější. Takže pokud, tak ten. :)

      Vymazat
  10. víc ti sedí studio sculpt ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš strašně krásný oči! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten třetí se mi na tobě líbí nejvíc
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mě přijde, že ti to moc nesluší:-(
    Ale jinak jseš krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  14. :D Krásná určitě nejsem! To budu nesouhlasit. Ale nevidím, že by mi makeupy na obličeji vytvořily nějakou hrůzu. Nebo snad ano? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím si, že jsi spíše typ NW, tedy s růžovým podtónem. Jde to i vidět na tvých rukách, máš je spíše růžové a když je porovnám se svými žlutými, rozdíl je opravdu obrovský :) Jsem také tak světlá a kdyby to bylo na slečnách z MACu, měla bych NW, který mi neustále nutí. Jenže já pak vypadám "ashy" :) Zajímalo by mě, jestli máš Face & Body v C nebo N...? Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©