úterý

NEW IN/ NOVINKY

 
 
 Ahoj, holky, doufám, že se máte hezky. Počasí v posledních dnech nevypadalo zrovna letně. O to více s přítelem přemýšlím o cestě do teplých krajin. Ale po těch letech ani nedoufám, že ho přesvědčím. Je totiž schopný mi teď před létem odkývat, že stoprocentně pojedeme, ale nakonec čím blíže bude termín, tím více se bude vykrucovat. Tak uvidíme. Třeba ho to ošklivé počasí přece jen přesvědčí. Škola i zkouškové se konečně chýlí ke svému konci. A tak jsem se rozhodla udělat si radost nějakými novými kousky do "šatníku". Původně jsem se chtěla rozšoupnout, ale přítel mě včas zarazil. Slíbil mi totiž, že jakmile on ukončí zkouškové, zajedeme si do Německa. A tak jsem si nakonec přece jen něco pořídila. A to celkem na první pohled obyčejné, ničím výjimečné tepláky od Adidas ze stilago.cz. Už delší dobu jsem hledala kvalitní tepláky se zužením u kotníků, které by mi seděly. A stále ne objevit ty "pravé". Před nedávnem mi kamarádka půjčila právě své adidas tepláky, když se mi povedlo vylít si na své šedé čaj. :D V tu ránu jsem se do nich zamilovala, byly pohodlné, naprosto mi seděly ( a to i s mým velkým pozadí )...Takže jsem si řekla, že si přesně totožné budu muset pořídit.
Nejprve jsem začala pátrat na internetu, kde jsem je nemohla objevit, až mi kamarádka dala odkaz právě na stránku, kde je koupila ona. Dost jsem se bála kupovat tepláky po internetu, přece jen, co kdyby mi nakonec neseděly. Ale nic takového se nekonalo, takže mi při prvním zkoušení spadl kámen ze srdce.
 Mám pocit, že tepláků totiž není nikdy dost. Zvlášť když jste stejně jako já domácími povaleči, takže většinu roku strávíte mezi čtyřmi stěnami.
A abych tady nepsala dlouhý příběh o teplácích, pořídila jsem si navíc sportovní tašku z nové kolekce Originals od Adidas, kterou jsem jednoduše musela mít. :) 

SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. taky ráda nosím tepláky, není nad pohodlí že? :) a ta taška je také moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Posledne tyzdne som v teplakoch cele dni - skuskove a statnice. A uplne sa stotoznujem s tvojim problemom presvedcit priatela na dovolenku v teple. On proste nevidi zmysel claptania sa v bazene/mori. Este ze mam rodicov a tento rok Sicilia v trojici s nimi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné povlečení, jen tak mimochodem. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé tak to my bychom se s přítelem oba váleli u moře klidně celý rok :D akorát na to letos není bohužel čas ani finance, ale příští rok si to snad vynahradíme. jinak tepláky jsou nejlepší, v čem jiném chodit doma?

    OdpovědětVymazat
  5. Taška není můj styl, ale ty tepláčky jsou úžasné. :)
    Do teplých krajin bych vyrazila stejně tak ráda, jako ty.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní13/6/13 12:47

    Tepláčky krásné, děkuji za tip, zrovna po nějakých taky koukám.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©