sobota

S čím do sprchy?


RUB RUB RUB z Lush


Když jsem poprvé dostala v Lush vzoreček modrého sprchového peelingu Rub rub rub, moc jsem od něj neočekávala. Za ty roky jsem se přesvědčila, že pro mě výběr peelingů není vůbec tak jednoduchý, jako výběr sprchového gelu nebo mléka. Jednoduše mám pocit, že mě peelingy mnohdy zklamou. Ale za to se pak zase po delší době objeví peeling, který mi sedí a jsem z něj naprosto nadšená a mám chuť ho všem doporučovat. Jak je to ale v tomto případě? Je to zázrak nebo naopak další z mnoha nevyhovujících peelingů? 


 První, co Vás upoutá, je jeho neobvykle modrá barva. Poté přijde na řadu očichávání. Vůně je svěží, taková unisexová (Žádná sladká vůně, které by se partner děsil, ale naopak spíše pánská...). Pokud jste některé vyzkoušely sprchový gel od Douglas z řady Beauty system, tak mám pocit, že tyto dva produkty mají velice podobnou parfemaci. Sice sprchový gel z Douglas mám už nějakou dobu vypotřebovaný, ale jakmile jsem poprvé ucítila tento Rub rub rub peeling, ihned jsem si vzpomněla na Douglas "sprcháč". 
Co tedy způsobuje onu nakopávající unisex vůni? Tvoří ji mořská sůl, citronová šťáva a mimóza, pomeranč a voda z jasmínu. Mimo to obsahuje kyselinu mléčnou, alfa hydroxy kyseliny, které slouží jako exfoliace k opadávání odumřelých kožních buněk.


Konzistence peelingu je řídká, je jakoby jemnější. U některých peelingů mám pocit, že je nemohu z pokožky smýt, ale tohle opravdu není ten případ. Další věc, která se mi už u několika peelingů stala, je ta, že jsem měla po umytí pokožku sušší. Čehož jsem se bála i u tohoto peelingu, protože obsahuje sůl, která jak je známo pokožku vysušuje. Ale právě díky kyselině mléčné je pokožka po použití jemňounká. 
Tohle mě opravdu mile překvapilo a přesvědčilo mě o tom, že tento peeling je vážně jedním z mála, který si mě získal. Mám pocit čistší, jemnější a hlavně hydratovanější pokožky. 
Pokud tedy hledáte dobrý peeling, ráda Vám tento doporučím. Jsem s ním vážně spokojená! :) 


Přesto i na tomto produktu najdu nějaké mínusy! Co mě každou sprchu frustruje? :D To, že se mi mezi víčko a obal stále dostává sůl, která drhne, takže mám problém s uzavíráním. Ocenila bych jiné balení s pumpičkou nebo klasické tubové (ne tohle kalíškové), které by bylo vhodnější. 
A další upozornění na konec... Sůl se velice rychle ztrácí při styku s vlhkou pokožkou, takže je třeba neotálet a rychle a pečlivě provést exfoliaci. :)


HODNOCENÍ: 9 bodů z 10
CENA za Rub rub rub: 365 korun / 240 ml


GEL FOR BOBY&HAIR od Mixa *


Druhý produkt, který Vám dnes představím, je sprchový gel s mandlovým olejem od Mixa, který jsem dostala k recenzování. Tohle byl můj první produkt od francouzské značky Mixa, který jsem měla možnost vyzkoušet. 
Znáte to, když Vás neosloví první produkt, nemáte chuť vyzkoušet další... A tak jsem trnula, jak to v tomto případě dopadne. 


Produkt nemá zrovna nejzajímavější obal, který by na první pohled strhl pozornost, ale pokud jej máte doma na vaně jak já, tak je super praktický, protože se nemusíte namáhat vybíráním gelu, jako je to nutné u předchozího produktu, u kterého mě obal, co se praktičnosti, zklamal. Takže za pumpičkový obal dávám palec nahoru! Ale obal není vše...
Tento produkt je určen jak pro miminka, tak pro dospělé s citlivější pokožkou. Neobsahuje mýdlo, ani alkohol, který dráždí pokožku. Vůně produktu je jemná, nevtíravá. Přijde mi jako taková ta typická miminkovská vůně, když přičichnete k pokožce dítěte. Že by produkt vytvářeli z miminek? Onu jemnou sladkou vůni způsobuje olej z mandlí. Pokud Vás zajímá složení produktu, podívejte se SEM.


Potom, co jsem vyzkoušela sprchový gel od Anatomicals, který neuvěřitelně vysušoval, byla jsem mile překvapena tímto produktem. Gel byl na pokožce mnohem příjemnější, kůže byla jemnější, takže jsem neměla po koupeli nutkavý pocit jít se ihned namazat krémem. Přesto hydratace není zase až taková, jako je tomu u Rub rub rub peelingu. Takže... k vysušení pokožky nedojde, ale také nedojde k výraznější hydrataci. 
Bohužel jsem neměla možnost produkt vyzkoušet na miminku, abych uznala, že je tohle opravdu tak šetrný produkt, jakým se tváří. Ale já jsem s ním spokojená. :)


HODNOCENÍ: 8 bodů z 10
CENA za Mixa gel: asi 80 korun / 250 ml




V poslední době jsem dostala k testování celou řadu sprchových gelů Playboy. Každý voní jinak a každý má něco do sebe, takže bylo opravdu těžké vybrat jeden nejvoňavější. Nakonec jsem zvolila tyhle dva jako můj top. Gelový sprchový gel si dopřávám ráno, zatímco večer nedám dopustit na krémové sprchové gely. :)

Máte s některým z těchto produktů zkušenost?
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Super peeling je z mandlovy rady od L'Occitane. Je sice drazsi, ale stoji to za to:)

    OdpovědětVymazat
  2. Anatomicals je mi silně nesympatický, už od pohledu je mi z té značky nějak blivno. Jinak Mixu okukuju snad pokaždé když jdu tescem, asi už neodolam :D***

    OdpovědětVymazat
  3. Značka Mixa mě hodně zklamala, slibuje samá plus pro citlivou pleť, ale obsahuje spoooustu silikonů :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si koupila teď dva produkty od Mixy, protože produkty, které jsem dostala k testování, mi vyhovovaly. Ale tyhle dva, co jsem si koupila, mě naopak hodně zklamaly. A to neřeším složení, ale účinnost produktů.

      Vymazat
  4. Rub rub rub jsem ještě nezkoušela, ale na léto plánuju pořídit, přijde mi to jako taková vzpomínka na prázdniny u moře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba produkty vypadají velmi zajímavě, výrobky od Lush mám velmi ráda, ovšem od Mixy, jsem zatím nic nezkoušela. Tak uvidím jestli se do toho pustím, jinak super recenze:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní11/6/13 21:48

    Ceady, nezkoušela jsi náhodou i micelární vodu od Mixy? mě zaujala balením i cenou, ale chtělo by to znát nějaký názor. Díky Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, byl to první produkt, který jsem si od Mixy koupila. A hrozně mě zklamal. Přece jen jsem čekala něco lepšího. Koupila jsem si i dvoufázový odličovač, který odlíčil oči hůře nežli micelární voda. Takže na odlíčení očí byla fajn, ale po čištění pleti jsem byla taková ulepená. Takže jsem si musela vodu oplachovat ještě vodou. Takže za mě žádná sláva. :(

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©