pátek

RECEPT: Jednoduchá směs do tortill



Záplavy se mě téměř nedotkly. Téměř zmiňuji proto, že jsem neměla možnost několik dní připojit se na internet díky zaplavené O2 budce.  Takže se mi podařilo připojit na internet až dnes. :)
A protože dnes nemám náladu psát dlouhé články, mám tady pro Vás super jednoduchý a super dobrý recept. :)

BUDETE POTŘEBOVAT:
červenou papriku, žampiony, pórek, tortilly

POSTUP:
1) houby, pórek a papriku si podusíme na pánvi, dle chuti opepříme a osolíme
2) tortillu jemně pokapeme vodou a ohřejeme z obou stran na pánvi
3) tortillu pak naplníme směsí a zavineme.
Dobrou chuť! :)

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. já na ty tortily vůbec nejsem, nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě bych do toho přidala lžičku zakysané smetany :) Miluju tortilly na všechny možný způsoby :) A dobrou chuť ;) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  3. tortily miluju, akorát by mi tad vadily ty žampiony :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dala bych si žampiony... Ale na pizze! <3

    OdpovědětVymazat
  5. mnamky! :) akurat mame doma tortilly :D

    OdpovědětVymazat
  6. ježiš to vypadá úžasně! Zapisuju si a vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych do toho dala maso a dresing a pak to může bejt úžasňácký! :D

    OdpovědětVymazat
  8. mňam, až sem z toho dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
  9. mňam, mňam :))) budu si už muset také konečně někdy naplanit takhle totillu k večeři :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou je to skvělý a vypadá to dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oooh, dala bych si.
    Nedávno jsem měla jednu s kebabem, jogurtovým dresingem, šalotkou, čínským zelím, rajčetem a okurkem. Naprosto boží <3

    OdpovědětVymazat
  12. Predvčerom som mala tortillu na večeru:)) mňam
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, hned bych si dala tortillu♥
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. práve som si zaslintala celú klávesnicu :) vďaka za tip!

    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní10/6/13 09:33

    ..jojo tak tím ses mi trefila do chuti, vypadá do moc dobře :-), vyzkouším :)) eliska

    OdpovědětVymazat
  17. tuhle všechno já můžu! ještě přidat masíčko a bude to perfektní :)) tortilly jsem dlooooouho neměla.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©